chapter three

121 8 0
                                    

Hned, jak jsem se vrátila domů čekal mě výslech od Steph a Mitche. Spíš jen od Mitche, protože se Steph máme spíš kamarádský vztah, ale Mitch mě má za sestru, čili mě vyslýchá
pořád.

Všechno jsem jim popsala, ale ne do detailu. Třeba o takovém Mekáči se jim zmiňovat nebudu.

Jak jsem si všimla, tak kluci z týmu odešli. Nemohla jsem si nevšimnout, jak se po mně Auston díval. Jako, kdo by nechtěl chodit s prasátkem.

Po mém krátkém přemýšlení jsem se odebrala do pokoje, kde jsem si zapla telku. Zrovna dávali zprávy, ale ty mě vůbec nezajímaly a tak jsem projížděla instagram.

Telku jsem začala vnímat, až když se začal řešit letošní draft. Konečně bude v Kanadě. Ale upřímně, do Vancouveru se mi letět nechce.
Rozebírali tam Jacka Hughese a nějakého Fina, Kaapo Kakko myslím.

Vidím dobře nebo se mi to zdá? Doprdele, Kakko je nejvíc sexy kluk na světě! Hned jsem vzala do ruky mobil s hledala ho na instagramu. Začala jsem ho sledovat a lajkovat mu fotky. Ikdyž je o tři roky mladší než já.

Při rozplývání nad Kakkem mi přišla zpráva od Američana, kterej vypadá, jak prasátko.

@auston_matthews : Jsi to ty? Nejsem špatně?

@dessie98 : Nejsi neboj🐷

@auston_matthews : Bez toho čuníka by to nešlo co?!

@dessie98 : Nešlo nooo. Jinak si mě vyrušil nad rozplývání se, nad mladým Finem..🙍‍♀️🙍‍♀️

@auston_matthews : Ty, já, zítra káva nebo procházka?😉

@dessie98 : Klidně, tak ve tři před arénou.🙂

@auston_matthews : Jasaan. Těším se na tebe💙🤍

Možná si myslíte, že jsem pak spala jako novorozeně, ale opak je pravdou. Přemýšlela jsem, nad těma srdíčkama, co mi tím chtěl naznačit.

Jako, že se mu líbím nebo to mělo být ze srandy nebo nevím další důvody. Austy sorry, ale budu ospalá, jak nevím co.

S touhle myšlenkou jsem usnula. Ano, ještě před pěti sekundama jsem si říkala, jak neusnu a teď jako usnu.

Ráno jsem se probudila s řasenkou na polštáři. Tak, jako skoro každý den. Ještě víc mě udivilo to, že mám na sobě tepláky a triko.

Šla jsem vykonat ranní hygienu a trochu se namalovat. Vlasy jsem stáhla do ledabylého drdolu. Pak jsem na sebe hodila volné kraťasy a úplé bíle tílko.

Vydala jsem se do kuchyně pro něco malého k snědku. Vytáhla jsem si bílý jogurt a k němu jsem si nakrájela ovoce. Všechno jsem si pak odnesla do pokoje.

Snědla jsem to s klasickým ranním projížděním instagramu, abych zjistila co je nového ve světě.

Když jsem trochu vytrávila vydala jsem se s taškou s oblečením na převlečení do fitka. Moc často tam teda nechodím, ale dneska mám náladu.

Zamířila jsem do šaten a převlékla jsem se do legín a sportovní podprsenky a přezula jsem si boty. S pitím jsem se vydala do hlavní místnosti.

Rozhlédla jsem se a viděla jsem čuníka Austona. Rozešla jsem se k němu a zaklepala mu na rameno.

"Destiny, co tu děláš?" zeptal se Auston. Nad tím jsem se zasmála a začala. "Jdu si zacvičit," odpověděla jsem.

"Co jiného, že?" zasmál se. On tu šel očumovat holky, tak ať nic neříká. "Tak já jdu cvičit," zamumlala jsem a odešla od něho.

Dala jsem si cvičení na nohy a zadek. Bolelo mě to, ale co, pro krásu se musí trpět.

"Pocvičeno?" zeptal se Auston, když jsem se k němu celá zničená dobelhala. "Napadlo mě, že můžeme jít na kávu hned," řekl po chvíli ticha.

"Promiň, ale ne. Potřebuju si ještě hodit sprchu a projít si něco do školy," usmála jsem se.

"Chápu, výška je důležitější než já," zamumlal a povzdechl si. "Tak jsem to nemyslela, jen mám příští měsíc zkouškové a potřebuju se učit."

"Zítra jdeš do školy, že jo," podíval se na mě s úsměvem. "Ano," řekla jsem.

"Nechceš tam hodit? Teda, když mi řekneš kam," zeptal se. "Chce se ti vstávat v šest ráno?" nadzvedla jsem obočí.

"Pro Destiny Marnerovou cokoliv," usmál se. Začala jsem se červenat, jak rajče.

"Já už půjdu domů," dostala jsem ze sebe. Auston kývl a já odešla.

Tohle odpoledne bude ještě zajímavý...

make you mine / nylander, matthews, kapanenKde žijí příběhy. Začni objevovat