Nie jestem kurwa ukraińcem

64 0 0
                                    

Było ciepło jak na wrzesień ogulnie mwuionc. W pocziągu bałem się że jebany konduktor mnie zauwazy mnie schowanego pod siedzeniami. Na szczescie nie zauwazył mojego brzydkiego ryja. Coza ulga. W Licheniu zachciało mi sie szczać i zeszczałem sie na buty jakeiś starej baby. DObrze jej tak jebana katoliczka. Obok niej siedział dziennikarz i pierdolil cos o kajzerkach czy innym niemieckim guwnie nie wiem co to. Częstochowa to kurwa jeszcze większa akcja wszystko bylo tam tak zasmierdzone w tym przedziale przez jebane berety mocherowe ze az kurwa znowu zrzygaem sie na buty tej starej rury. Niech teraz pucuje szmata. Gdy zobaczyla mnie pod tymi siedzeniami kopneła mnie w dupe ae potem sie doigrała szmata. Jak dojechalism to gdy wysiadla ja za nia i weszła na pasy to jakis pojeb ja rozjechal na pasach luksusowym samochodem. kurwa podziwiam człowieka bo ratuje swiat i ten spierdolony kraj.

Ale huj oto wadowice pienkne ulice, pielgrzymka pojebów gejow w sukienkach i no bylo zajebiscie ciekawe jak tam moi starzy ktorym uciekłem. Cale szczescie udało mi sie zajebać pare zlotyh na życie z Maruchną ale potem bedzie czeba zaczonc hodowac trawe czy inne guwno. Gdy juz bylem blisko domu mareczka troche sie zdziwilem bo to nie byla zwykla hata jak na podlasiu tylko kurwa dojebany 2 pietrowy dom z wiezą zegarem i 2 maybachami pszed garażem. Wkruwilem sie po drodze gdy jakis zjeb narodofiec jakis wyzywau mnie od ukraińców kurwa \JA NIE JESTEM KURWA UKRAIŃCEM TYLKO BIAŁORUSINEM SZMATO. Potem go kopnołem w krocze, poczułem na bucie odpadającą mosznę. O kurwa,  spodnie zmieniły kolor na krwistoczerwony w kroku a ja zaczołem w panice uciekac. co za pszygoda.

Za dużo pszeklinam ale niestety tak mnie starzy nauczyli nie umiem naczej kurwa do rzeczy

Przed domem nie wiedzialem co zrobic czy wejsc czy co innego nie miaem komputera z lat 60 by zakomunikowac mareczkowi ze czekam na niego. Kiepska sytuacja zazdwonilem.

Wyszedł z domu wysoki młody dorosły menszczyzna. Trohe sie zdziwilem, czy to Mareg? oN Muwil ze ma 15 lat, 155 cm i 15,5 w chuju. kurwa ojebal mnie skurwiel. ale huj bylem zbyt podniecony spotkaniem. Faktycznie kurwa. przywital się ze mną słowami:

- Ruslanie witaj w domu mym jestem Mareczek którego znasz z czatu nie poznałeś mnnie?

-Nie byles zupelnie inny nisz myslalem oszukałeś mnie11!! - krzyknałem.

- Spokojnie spokojnie, musiakem to zrobic, wytłumacze ci to - odpowiedzial

Bylem skolowany jak stary po wylewie. Nie wiedzialem czy zaufac temu facetowi w czarnych ubraniach ale zrobilem to, w koncu muwił jak marek więc to musi być on, prawdziwy! Otworzył drzwi do swojego wielkiego domu a tam zobaczyłem wielkie okna, piękny salon z kineskopowym tv 55 cali oraz jakiegos hłopaka pszebranego za pokojuwke . było zupełnie tak jak w yaoi kture mi mareg przeslał. To był raj na ziemi.

Czy ja sobie poradze w tej syuacji? - spytałem.

- Nie obawiam się żebys sobie nie poradzil rusłanku, a teraz pokasze ci nasz rajski pokoik gdzie zapznam ciebie ze wspaniałym światem, ukrytym światem wadowickiego pierdolenia w imie szczytnych celow oszukując stare baby dajonce na tace 2 złote, Teraz Rusłanku nie będziesz hłopcem, tylko menszczyznom. - powiedział Mareczek.

Zmieszany powolutku wszedłem po schodach na 1 pietro, za grubymi drzwiami na 2 klodki otworzył mi tajemniczy pokuj...

Dotyk mojego MarusiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz