🏳️‍🌈 3. fejezet 🏳️‍🌈

340 24 3
                                    

Richie szemszögéből:

Másnap a suliban az álmatlan éjszakámnak köszönhetően úgy néztem ki mint egy fél halott.Szerencsétlenségemre Eddievel is összefutottam még órák előtt,nem akartam ,hogy megtudja,mi volt az oka annak hogy nem aludtam szóval muszáj volt kitalálnom valamit.Nem akartam elmondani az igazságot.
-Szia Rich!Fáradtnak látszol.Minden oké?
-Semmi különös...Csak az esti horror film miatt nem igazán tudtam elaludni.-hazudtam.
-Oh,oké!Akkor majd később találkozunk-köszönt el majd tovább állt.Az hogy érdekelte,mi van velem,csak megerősítette azt a gondolatot hogy talán szeretem.Nem tudom mi történik,de összezavaró.

Eddie szemszögéből:

Richie ma sápadt volt és furán viselkedett.Nem találkoztam vele sokszor,az utolsó pár óráról meg elment.A többiekkel szokásunk szerint a könyvtárba mentünk házikat csinálni.Richiet kivéve.
-Nem láttátok Richiet?-kérdeztem miközben aggódásomat próbáltam rejtegetni több-kevesebb sikerrel.
-Az első négy óra után már nem.-mondta Bill-Miért?
-Csak kérdem..De mi lehet vele?-Próbáltam több infot kiszedni belőlük.
-Valakit nagyon érdekel Richie-mosolygott rám Bev.
-Pf..-forgattam a szemeim.
Délután úgy döntöttem,átmegyek Richiehez,aggódom érte,értse ezt mindenki olyan értelemben amilyenben csak akarja.
Olyan gyorsan mentem Rich háza felé ahogyan csak bírtam.Richie anyukája nyitott ajtót és megmondta hogy Richet a szobájában találom.Felsiettem a lépcsőn majd lassan kinyitottam a szoba ajtaját.Richie az ágyon feküdt.
-Szia Rich.Jól vagy?Mert a suliból elmentél és aggódtam és...
-Jól vagyok Eds-mosolygott-Már jobban.
Visszamosolyogtam.Richie a szemembe nézett.Tényleg szeretem.

Richie szemszögéből:

Nagyon jó volt hogy Eddie átjött.Szeretem mikor így törődik velem.Megnyugtat a jelenléte.Szeretem őt.Nem barátként,hanem úgy igazán.Úgy értem,a többiek nem igazán kerestek vagy hívtak fel.Eddie volt az egyetlen látogatóm,szóval estig maradt és vigyázott rám,nehogy rosszul legyek.Olyan kis aranyos :).Video játékoztunk és beszélgettünk.Aztán a téma komolyabbra fordult.Eddie egy kis csend után megszólalt.
-...Richie?
-Igen Eds?
-Én...Öhm azt hiszem...
-Eddie mondd csak el,tudod,hogy bennem megbízhatsz.-Néztem a szemébe.
-Richie én azt...hiszem...m-meleg vagyok..-mondta dadogva miközben tekintetét a földre szegezte.Viszont mielőtt válaszolhattam volna Eddie újra megszólalt.
-Jézusom most biztos hülyének gondolsz...Én...Uh basszameg...Én-Én...-A mondatát nem fejezte be csak fogta a cuccait és kiszaladt a szobámból miközben a könnyeit próbálta visszafolytani.
-Eddie!-Kiáltottam utána,de nem hallotta meg.Miért nem válaszoltam azonnal?Ezt jól elbasztad Tozier.

Ez is rövid lett eh :(

I think i'm in love with you //Reddie-magyarМесто, где живут истории. Откройте их для себя