Eddie szemszögéből:
A filmbe természetesen belealudtam.Jelenleg pedig délelőtt 11 van és most keltem fel.Richie hangja rázott ki gondolataimból.
-Aranyos vagy borzos hajjal-mondta majd félmosolyra húzta száját.-Mit csinálunk ma?
-Nem tudom,de nekem mennem kéne ,mert anyám kismilliószor felhívott már.Később még találkozunk?-kérdeztem tőle,amire egy szomorú arcot kaptam válasz képpen.-Csak néhány óra,Rich,kibírod.-nevettem fel halkan.
-Csak ha megígéred, hogy utána visszajössz.
-Jó,megígérem.-köszöntem majd elindultam hazafefé.Vajon mit akarhat ennyire anyám?
Richie szemszögéből:
Ahogy Eddie elment,egyedül maradtam a szobában.Nem tudom mit csinálhatnék pár óráig egymagamban.Billt és Stant nem akarom zavarni,hátha valami épp alakul.A többiekkel igazából nem is nagyon tudom,mi van.Csak Eddievel lenne kedvem találkozni,de ő csak pár óra múlva jön ide vissza,szóval az időm háromnegyedét szerintem plafonra bámulással fogom tölteni.Na mindegyis.
Eddie szemszögéből:
Anyám egy bőröndbe pakolgatott és mindenféle kacatot dobozolt be mikor beléptem a házba.Furcsának találtam,mivel nem emlékszem,hogy erre ha hétre be lett volna téve akármilyen üzleti útja.
-Szia anya
-Eddie,sokszor hívtalak már.Csomagold be ebbe a fontos dolgokat,ebbe pedig ami már nem kell.-nyújtott felém két dobozt.Először nem értettem,utána leesett.
Helooo,ez a rész ilyen rövidke lett,mostanában suli miatt gyakrabban lesznek rövidebb részek, de mikor időm engedi,megpróbálok írni egy-egy hosszabbat is.Remélem jól vagytok :)) <3
YOU ARE READING
I think i'm in love with you //Reddie-magyar
FanfictionMagyar Reddie story tobb szereplő szemszögéből // Ha homofób vagy,ez nem a te világod🥺