Sen Benim Kaderimsin

3.8K 143 3
                                    

Masal'ın ağlayarak dışarı çıktığını gören Poyraz hemen arkasından gitmeye başladı tam o sırada Ferhat kolundan tutup "sen nereye lan" dedi, Poyraz ise birkaç saniye kaşları çatık bir şekilde Ferhat'ın gözlerine baktı daha sonra'da attığı yumrukla Ferhat'ı yere serdi... Masal ağlaya ağlaya yürüyordu, yağmur sert yağıyordu saat gecenin ikisiydi tam o sırada Masal'ın karşısına iki serseri çıktı .... " ooo yavrum nereye ?biz bırakalım gideceğin yere" demişti bitanesi, Masal korkudan titriyordu ne yapacağını bilmiyordu. Ve serseriler Masal'ı taciz etmeye başladı, Masal "bırakın beni pislikler !" Diye bağırdı... tam o sırada birisi seslendi ... " ooo gençler kolay gelsin yardıma ihtiyaç varmı?" dedi, serserilerden bitanesi sordu "sen kimsin lan ?" ... Evet işte o Poyraz'dı. Poyraz önce alaycı bir gülüş attı daha sonra serserilerden iri olanına bir tekme ... o yerdeyken diğer serseri bıçak çekti ve Poyraz'ın üzerine yürüdü, Poyraz onuda bir tekmeyle yere serdi ve " dağılın lan !" Diye bağırdı.

Masal yerde dizleri üzerine çökmüş ağlıyordu, Yağmur iyice şiddetini arttırmıştı.. Poyraz elini uzattı ve Masala "Hadi gel hasta olacaksın burda! " dedi, Masal gözlerine bakıyordu Poyrazın ve içinden " allahım herhalde sonunda gerçek aşkı çıkardın karşıma" diyerek elini uzattı. Poyraz'ın yaptığı Masalı çok etkilemişti, bu sırada yağmur iyice etkisini artırmıştı Poyraz üzerindeki montu çıkarıp Masal'a verdi ve Masal Poyraz'ın gözlerinin içine bakararak sordu ... " kimsin sen ? "... Poyraz cevap verdi " serseriyim ben ama korkma onlar gibi değil ben iyi kalpli serseriyim" .... Masal gülümsedi ve Poyraz'ın yanağına öpücük kondurup hemen bir taksiye bindi.

Sen Benim KaderimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin