Işte ikisi içinde aşk tam anlamıyla ozaman başlamıştı, yağmur her geçen saniye etkisini arttırıyordu ikiside sırılsıklam olmuştu Masal elini Poyraz'ın eline götürerek ... " Dün bana bu elini uzatmıştın ama gözlerinin içine bakmaktan geç farkettim çok anlamlı bakıyosun daha önce kimse bana böyle bakmamıştı dün sordum yine soruyorum kimsin sen ? " ... Poyraz yere bakarak ... " Ben mi ? Ben küçükken annem tarafından caami avlusuna bırakılan, küçücken çöplerden yemek yiyen ve çalmaya mecbur bırakılan Poyraz'ım yani serserinin tekiyim ! " dedi ... ve sordu .. " ya sen kimsin güzel kız ? " ... Masal yine Poyraz'ın gözlerinin içine bakarak .. " Bende yıllardır seni bekleyen yani gerçek aşkı bekleyen Masal'ım benim herşeyim oldu bugüne kadar ama sevenim hiç olmadı senin gibi benim için hayatını tehlikeye atan kimsem olmadı Birtek Annem vardı ama onu'da kaybettim Babam ise beni zorla evlendirmek istiyor seni allah çıkardı benim karşıma ben senin, sende benim kaderimsin " dedi .
Poyraz yine gözlerini kaçırarak .. " Bana öyle bakma senle ben ayrı dünyalara aitiz " dedi ... Masal, Poyrazın elini bıraktı ve koşarak uzaklaşmaya başladı tam o sırada ayağı kayıp düştü Masal , Poyraz koşarak yanına gitti Masal'ın ve gözlerinin içine bakarak ... " iyimisin ?" Diye sordu ve ellini uzattı. Masal kalktı ve ... " bak kaderimsin demiştim yine sen kaldırdın beni yine sen uzattın elini bırakma beni iyi kapli serseri " dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Kaderimsin
Short StoryIki aşık ve onları'ın kaderleri geriye kalan ise iki günahsız çocuk ! Bu Hikaye'nin telif hakları sadece yazara aittir !