Ve Aşkları o günden sonra iyice alevlenmişti, Herşeyin üzerinden tam 1 yıl geçmiş ve Masal artık Babasına bu durumu söylemek için kararlıydı. Masal, Babası'nın Holdingi'ne gitmişti konuşmak için ve Babası'na ... " Baba seninle birşey konuşmam lazım " dedi Babası ise " aslında geldiğin iyi oldu benimde seninle konuşacaklarım var" diye karşılık verdi.. Masal sordu ... "Ne konuşacaksın Baba ?" ... Babası, Masal'a bağırarak ... " Bak kızım bu iş çok uzadı Ferhat'la evleneceksin hemde bu ay içinde ! " dedi ... Masal adeta hayal kırıklığı yaşıyordu ve Babasın'a sordu ... " Ya sen beni istemediğim sevmediğim bir insan'la nasıl evlenmeye zorlarsın sen nezaman bukadar düştün Baba ? ".. Babası kararlıydı ve Masal'a ... " Ben çetine çok eskiden söz verdim bu evlilik olacak okadar ! " dedi .
Masal kendinden geçmişti adeta o an ve Babasına bağırarak ... " Baba ! Senin için o Çetin denen adam benden daha mı değerli Baba ! bu mu senin babalığın söylesene hee bu mu ! " dedi ve odadan çıkmıştı . Daha sonra Ferhat gelmişti Holdinge Masal'ın Babası'yla konuşmak için. Ferhat , Masal'la Poyraz'ın durumundan haberdar'dı ve bunu söylemek için oraya gitmişti... " ooo kamil amca nasılsın ? " dedi Ferhat ... Kamil cevap verdi ... " ooo damat hoşgeldin geç otur "... Ferhat alaycı bir gülüş atarak ... " Lan sen benimle dalga mı geçiyorsun kızın elin varoşları'yla öpüşüp koklaşıyor sen bana damat diyorsun bak o kızına söyle aklına başına toplasın ! " ... Kamil bu sözler karşısında adeta donup kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Kaderimsin
Short StoryIki aşık ve onları'ın kaderleri geriye kalan ise iki günahsız çocuk ! Bu Hikaye'nin telif hakları sadece yazara aittir !