Olayın ertesi günü Masal mont'u geri verme bahanesiyle Restoran'a gitti ama Poyraz'ı göremeyince yüzü düştü. Restorant'ın diğer çalışanlarına sordu Masal... " Burda uzun boylu esmer bir garson çalışıyordu o nerde?"
Cevap verdi bir çalışan.. "o okuldan sonra geliyor yani akşamları çalışıyor hanfendi" ... Masal yine sordu.. "peki hangi okul bu ? " ... garson cevap verdi ... " ımm ? Yedipete Üniversitesiydi herhalde" ... Masal bu cevaptan sonra dondu kaldı çünkü o üniversite'nin sahibi Ferhat'ın babasıydı.
Masal korkmuştu çünkü Ferhat'ın bunu öğrenince Poyrazı okuldan attırmak için Babasına söyleyeceğini biliyordu. Masal Yeditepe Üniversitesi'ne gitti ve karşısına ilk çıkan kişiye sordu ... "heyy bakarmısın burda uzun boylu böyle esmer birisi olmalı tanıyormusun .. cevap ise şöyle oldu .. " burda elli tane var öyle sen dalga mi geçiyorsun ismini falan söyle yardımcı olayım" ... Tam o sırada Poyraz Üniversitesi'nin kapısından sinirli bir şekilde çıkıyordu Masal , Poyrazı gördü ve ... " heyy dur ! " diye bağırdı ve yanına gitti " nasıl buldun beni ? " diye sordu Poyraz ... Masal ... "Buldum işte bunun ne önemi var montunu getirmiştim sana " diyerek Poyraz'a montu verdi.
Poyraz sinirli bir şekilde ilerliyordu , Masal yine seslendi .."ya bi dursana ! " ... Poyraz döndü ve yüksek bir sesle ... " ehh ne var be! " dedi... Masal yine sordu " ne oldu neden sinirlisin ? " Poyraz kaşları çatık bir şekilde " çünkü o dünkü sübbe beni okuldan attırdı hayallerimi çaldı ! " diyerek yürümeye devam etti , tam o sırada yine yağmur yağmaya başlamıştı Masal, Poyrazı kolundan tutup kendine çevirdi ve gözlerinin içine bakarak ... " bak yine yağmur başladı beni böyle bırakacakmısım bi başıma? " dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Kaderimsin
Short StoryIki aşık ve onları'ın kaderleri geriye kalan ise iki günahsız çocuk ! Bu Hikaye'nin telif hakları sadece yazara aittir !