O akşam büyük bir masanın etrafında 12si de toplanmıştı. Neden orada olduklarına dahi hiçbirinin bir fikri yoktu fakat gerçekten hepsi meraklı ve heyecanlı gözüküyordu. Teker teker yerlerine şakalaşarak geçmeye başladılar. Hepsinden önce kendilerini tanıtmaları istendi. Çünkü önemli bir görev için oradaydılar ve bu bilgiler gerçekten önemliydi, El Dorado'da hemen hemen herkesin kullanabilmesi için bir yetenek verililirdi. Bu yetenekler kişilerin karakterlerini daha iyi etkileyecebilecek özelliklere göre verilirdi.
Gece yemeklerle başladı öncelikle, güzel şekilde yeteneklerini sergileyebilmeleri için, sağlıklı olmaları tabiki de önemli bir etkendi. Hepsinin önüne kocaman kocaman soya soslu tavuklar geldi. Çok lezzetli gözüküyordu adeta bal etkisi yaratıcak bir tadı vardı. Hepsi teker teker yemeğe başladı. "Hadi yarış yapalım" dedi Chinchin, "en fazla tavuğu yiyebilen kazanır" "eveeeet tavuk canavarı" olur dedi Pekyon. Aslında içlerinden en fazla tavuk yiyen tabiki biri vardı fakat onlar her zaman işi eğlenceli hale getirebilmek için ellerinden geleni yaparlar, çünkü kardeşlikleri çok kuvvetlidir. Yavaş yavaş hızlanmaya başlarlar. Tavuklar adeta ağızlarından dökülür, hapur hupur yerler, tümü yiyor gibi görünürken içlerin Kıros nedense bir tanesine bile dokunmaz. "Kıros gerçekten çok coolsun." "Cool Kıros" "Bu kadar lezzetli bir şeyi nası yemezsin sen."
"Tavuk benim stilim değil" der aniden Kıros suratını ekşiterek ve hepsini ona gülmeye başlar. Etraf neşeliyken aniden içeri BlaskPeras girer. Bu kadar gırgır yeter, Yao senden başlayalım der ve yeteneklerini segilemek için Yao öne atılır. Yao'nun yeteneği hiç de azımsanacak gibi düşük değildir. Evet Yao'nun gerçek yeteneği "Zaman Kontrolüdür." Bu belkide El Dorado da bugüne kadar gelmiş en önemli yeteneklerden biridir..