Herkes çok fazla eğlenirken birdenbire uzaklardan bir ses gelir. Gürültüsü nerdeyse kulakları incitmektedir. BlaskPeras bekledikleri anın geldiğini farkeder fakat çocukları bu konuda yeterince eğitmemiştir. Birden bire ne yapması gerektiğine karar veremez ve hızlıca düşünmeye başlar. El Dorado halkı istediği kadar güçlü bir yer değildir fakat topraklarını kesinlikle paylaşmak istemezler. El Dorada uzun yıllar verimli topraklarıyla birçok krallığa ev sahipliği yapmış, onları adeta kollarının arasına almıştır. Oldukça geniş bir yüzölçümü ve bitki örtülerine sahip olduğundan çoğu krallık burada refah içinde varlıklarını sürdürmişlerdi. Ama son kralın hastalanması çevrede El Dorado'yu isteyen kötü kalpli Beast'lerin ataklanmasına neden olmuş. Köylü çoğunlukla kralla ilgileniyor ve toparlanamıyordu. Daha önce de Beastlerin saldırı girişimleri olmuştu ama böylesine bir plan yaparak daha önce gelmemişlerdi. BlaskPreas bu özel gücü olan çocukları yetiştirmek üzere görevlendirilen bir sihirbazdı. Onları daha çocukken bünyesine katmış, ilerlemeleri için elinden geleni yapmıştı. Aslında 8'inin ailesi bu çevredeydi ve eğitimden arta kalan zamanlarda onlarla görüşebiliyorlardı. Ama 4 gencimizin ailesi oldukça uzaktaydı ve hatta bunun zorluklarını çok çektiler çünkü aksan olarak da oldukça farklıydı.