Herkese merhaba uzun zamandır buralarda yoktum inanın bende yazmayı özlemişim ufaktan bir giriş yapalım kaldığımız yerden isterseniz en başından okuyun unutmuş olabilirsiniz ben biraz yazarken öyle yaptım da 😉✌️Umarım beğenirsiniz iyi okumalar ♥️💃
Babamla kavgamızın üzerinden tam bir ay geçmişti. Babam bu süre zarfında beni affetmiş bana eskisi gibi davranmıştı. O süreçte dediği gibi arabam ve kartlarım onun elindeydi ama onlarsız da mutluydum. Korktuğum gibi olmamıştı. Sonuçta bende insandım ve çoğu zaman otobüse binip akbil basmıştım. Nakit para da kullanmıştım. Her şey araba ve kartlar demek değildi. Babam bana ceza yerine ödül vermişti. Aslında ben öyle sanıyordum. Babamın benim için asıl planı bambaşkaydı. Bu bir ay boyunca beni gözlemlemiş bana barıştık imajı verse de onun bana hazırladığı oyun bambaşkaydı. Bunu da bir ayın sonunda hiç ummadığım bir zaman da öğrenecektim...
Bir arabaya biniyorsunuz gittiğiniz yer başka vardığınız yer bambaşka olursa ne yapardınız?
İşte ben o sabah bunu yaşadım!..
Bunun bir kamera şakası olduğunu düşündüm!.. Cidden düşündüm. Olabilirdi. Olmalıydı ama değildi...Kendimi son derece şık kıyafetlerin içinde prensesten ziyade Shrek'teki Prenses Fiona gibi hissediyordum. Bu gerçek olamazdı... Etrafımda ne deniz vardı ne de bir su... Maviye olan aşkımdı beni buraya getiren ama ben burda bir mavi toz parçası bile görememiştim.
Her yer çorak arazi, yeşillik, ayçiçeği ve çamur... Evet, doğru duydunuz Çamur!!! Çamur nerede olur? Eğer bulunduğunuz yerde çamur varsa orası hayallerinizin yeri değildir...(O zamanlar öyle sanıyordum tabi.)
Şimdi anlıyordum. Burası babamın bana hazırladığı cezaydı ve ben burada 2 ay kalmak zorundaydım!''Şuan adını bile bilmediğim bir kasaba da sıradan ama çamurlu bir hayat yaşamak zorundaydım. Hem de babamın gönlü olsun diye!
Siz benim yerimde olsaydınız bu kasaba da kalıp savaşır mıydınız yoksa bir korkak gibi arkanıza bakmadan kaçar mıydınız?"Bakalım neler olacak görüşmek üzere öptüm 🤗😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Şarabı 🍷Askıda
Humor"Onların aşkı şarap gibiydi. Yıllandıkça güzelleşti." Başlangıç Tarihi 24 Mayıs 2016