Adam ses çıkarmıyordu ve bir anda
-Otur
Korkmaya başlamıştım ama yapacak bir şey yoktu buraya kadar gelmiştim geri dönmeninde bir yolu yoktu.
-Oturucak mısın yoksa orada dikilmeye devam mı edeceksin
Hiçbir şey söylemedim ve koltuğa oturdum
-Sonunda vakti geldi ilk önce sana her şeyi anlatarak başlıyıcam
-Peki
-İlk olarak şunu bil ki bu iş için seçilen kişi sensin ve yapmak zorundasın bu yolda ölücek olsan bile çünkü sen seçilmiş kişisin.
-Ne ben anlayamadım en doğrusu buraya gelmemekti
-Gidicek misin o rüyanda gördüğün yanan ateşin içindeki insanları düşünerek vicdanını nasıl rahatlatacaksın???
-Sen benim rüyalarımı nerden biliyorsun
-Sana başta da söylediğim gibi sen seçilmiş kişisin ve kabul etmekten başka çaren yok
Hiç bir şeye anlam veremiyordum ve anlamsızca bunların hiçbiri kafama oturmuyordu. Evet doğruydu buradan gidersen yine aynı rüyaları görecektim ama yolunda ölmem gereken şey neydi bilmiyordum bunları düşünmek için kendimle baş başa kalmam gerekiyordu. Ve bu adam kimdi ama belli ki kimse bana hiçbir seçenek tanımıyordu.
Neler düşündüğümü anlamış olacaktı ki bana olayları anlatmaya başladı ;- Bak ülkemizde bir uyuşturucu mafyası var ama sorun şu bu mafyayı yakalayabilecek bir kanıt yok hatta onun yaşayıp yaşamadığını bilen yok ama biz şunu biliyoruz ki onun vekili yani temsilcisi ülkemizde ama onu takip etmemiz gerekiyor bunun tek yolu oğlu. Bir reklam şirketleri var ve bu reklam şirketinde çalışan kişi oğlu, eşini önceden kaybetmis.
-Peki benim yapmam gereken ne yani ne için seçildim??
-Akıllısın ama çokta safsın
-Efendim
-Anlatıyım sen çok önemli bir eğitimden geçtikten sonra o şirkete gidiceksin bu yıl içinde yurt dışına çıkıcaklar ve patronlarıyla herşeyi yöneten adamla , insanları zehirleyen onları öldüren adamla buluşucaklar. AA evet şirkete gittiğinde o çocuğa bir şekilde baglanman gerek ve onlar yurt dışına çıktığında sende onlarla gideceksin .
- Bir bağlanmak derken kastettiğinız evlilikse böyle bir şeyin mümkünatı yok ikincisi ...
-O insanların ölümüne göz yumacaksın yani
-Öyle bir şey kastetmedim ve ikincisi ise niye devamını anlatmadınız.
-Gerisini zamanı gelince öğreniceksin
-Peki eğitim tam olarak nasıl olucak
-Bunuda eğitimi alırken öğrenirsin şimdi beni takip et
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUYCU
ActionGereksiz öten alarmı dışarı attım bir şeye yaramıyordu zaten uyumayan birini uyandıramazdı yine o ses tek söylediği 'koru'...