KURAL 1: ZAYIFSAN ELENİRSİN

17 10 0
                                    

Sabah olmuştu zaten kaldım oda daracıktı ve bugün eğitimin ilk günüydü. Ve inanın zerre heycanlı değildim. Ben bunları düşünürken birden Derin odaya girdi.

-Evet bugün eğitiminin ilk günü hazırlan ve bahçeye gel

-Tamam 

   Hazırlandım aşağı inerken farklı farklı bi sürü insan gördüm en son bahçeye geldiğimde Derin beni bekliyordu bahçede bir insanı geliştirebilecek her türlü şey vardı.

-Evet ilk olarak temel eğitimleri benden alıcaksın her şeyi öğrenince de Ilgar bey ile bir zorlu eğitimin olucak evet Ilgar zor bir insan ama kötü değil.

  Bunu söyledikten sonra bana ilk olarak sert yumruk atabilmeyi öğretti yaklaşık bir hafta boyunca çeşitli şeyler öğretti yumruk,tekme,kilit tekniği vb. bunlar çok iyiydi gerçekten artık çok iyi bir dövüşçü olduğum söylenebilirdi. Ama Ilgar beyi yenebilecek kadar iyi olduğum dövüşçü değildim.Sabah olmuştu ve en korktuğum zaman gelmişti.Bahçeye indim ve beklemeye başladım. Bahçenin ortasında beklerken birden arkamdan biri gelip kolumu çevirdi ayağıma tekme attı sonra kendimi yerde buldm ama gerçekten kolum çok acıyordu. Yerde kıvranırken başımda Ilgar Bey duruyordu.

-Güçsüzsün

-Geleceğinizi bilmiyordum.

-Bilseydin hazırlanırdın değil mi?

-Evet ama bunu neden yaptınız canım acıdı.

-Senin eğitimin her şeye hazırlıklı olmanı sağlamalı

    Sinirlenmiştim çünkü yerden kalkmama bile yardım etmemişti. Peki ben arkamdan gelen insanı nasıl görebilirdim ki? Offff kafamda fazla ve gereksiz binlerce soru vardı.

-Şimdi profesyonel dövüş öğreneceksin bunun için ilk olarak karşından gelen kişiye hamle yapmak için asla beklememen gerektiğini bil çünkü ilk başlamak her zaman avantajlıdır. Ben sana bu şekilde her şeyi anlatmayacağım dövüşerek öğreneceksin.

-Tamam

-Şimdi ilk tur başla

-Sizinle mi dövüşücem ama canınız yanarsa?

   Hafifçe sırıttı ve ;

-Sen beni değil kendini düşün

   Dediği gibi ilk hamleyi yapmak için yeltendim ama o daha akıllıca bir taktik kullanarak direkt olarak  yumruk attı ben ise ilk önce ayağını kaydırıp daha sonra yumruk atacaktım ama onun attığı yumruk ole sersemlemiştim o da bunu fırsata çevirip karnıma tekme attı dengemi kaybedip yere düştüm. Tam kafama doğru tekrar yumruk atacaktı ki hızlıca ayağıya kalktım aslında kalkamadım kalkmaya yeltendiğim an ayak bileğime tekmeyi bastı ve tekrara yere düştüm ve gerçekten çok hızlı düştüğüm için sırtım ağırmıştı.

-Zayıfsın hem de  çok ama şunu unutma zayıfsan elenirsin
   
   Bu antremanlar yaklaşık bir hafta sürdü ama birinde bile kazanamadım.
Artık dayak yemekten mecalim kalmamıştı.Haftanın son günü aşağıya yemek yemeye indiğim sırada ayağıma tekme atıp elimdeki tepsiyi suratıma yapıştırdı. Ve kendimi 100. Kez yerde buldum. Buda yetmezmiş gibi ordaki herkese alay konusu olmuştum.

       Sinirle odama çıktım. Ama beş dakika sonra kapıçaldı ve Derin içeri girdi;

-İyi misin ?

-Sence iyi gibi mi gözüküyorum

-Peki dövüş derslerin bitti ne kadar Ilgar yeterli görmese de yarın silah eğitimine başlıyıcaz ama onu sana direk Ilgar bey öğreticek o an çok tersine gitme yani...

-Yoksa anlımın çatından beni vurur

-Yok öyle değil bunu iyi öğren Çünkü hem bunda hem de bomba eğitimi sırasında önemli sınavlardan geçeceksin

   Bunu söyledikten sonra Derin çıktı bende yüzümü yıkadıktan sonra kendimi yatağa atıp bu olanları düşündüm ama gerçekten korkuyordum çünkü yarın silah kullanmayı öğrenecektim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORUYCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin