TANITIM

291 25 59
                                    

Hepinize selamlar!

Çok fena heyecanlıyım, umarım güzel bir geri dönüş alırım.

Buraya okuduğunuz tarih ve saati yazar mısınız?

Bu kurgu aklıma Fısıltı'yı yazdığım zaman düşmüştü, bakalım bakalım sevecek misiniz?

O zaman sizi Arya ve Çınar'ın hikayesini, hissetmeye davet ediyorum.

Gökyüzü...
Çok güzeldi. Gökyüzüne doğru süzülmek istiyordum. Zaten birazdan süzülecektim. Yukarısı cennet, aşağısı ise cehennemdi. Fakat her ne olursa olsun, iki türlüde kurtulacaktım. Bir gökdelenin en tepesindeydim, burada benden başka kimse yoktu. Yalnız, tek başıma ölecektim. Ben zaten varlık içinde yokluk çekiyordum. Aslında hiç olmayan bir ailem vardı ama ben onlar için yoktum işte.

Şimdiyse bu haber...
Tanrım, başka bir çözüm yolu lânet olsun ki bulamıyordum. Zaten bir süre sonra...

Arabaların gelen gürültülü sesinin arasına, sanki durumumdan haberdarmış gibi bir şarkı çalıyordu. Sesi yüksekti, ben ne kadar en tepede olursam olayım buraya geliyordu sesi.

İşte gidiyorum, birşey demeden
Arkamı dönmeden, şikayet etmeden
Hiçbir şey almadan, birşey vermeden
Yol ayrılmış, görmeden, gidiyorum


Gidiyordum, arkamda bir şey, hiç kimse bırakmadan gidiyordum. Yavaş yavaş süzülecektim gökyüzüne. Pişman olmayacaktım. Hissediyordum, beni sonsuzluk bekliyordu.

Gözyaşlarım bulutlardan akan yağmur gibi hızlı hızlı dökülüyordu. Bu son ağlamamdı, bu son nefes almamdı, bu son günümdü. Islak saçlarımı rüzgar tarıyordu, üşüyordum. Gökyüzüne bakıp gözlerimi kapattım. Bunlar dilimden dökülen son sözlerdi ve bu sözleri birtek ben duyabiliyordum.

Ne acı...

"Hayat," dedim göz yaşlarımın arasında.

"Beni buna sen zorladın. Kendimden özür dilerim, güçlü olamadığım için özür dilerim. Kim bilir belki benden daha kötü durumda olan nice kadınlar, insanlar vardır. Onlardan da özür diliyorum, güçlü olamadığım için özür diliyorum, mücadelemi size yakışır bir biçimde veremediğim için özür diliyorum. Ama artık dayanamıyorum." Son kez gülümsedim, buruk bir şekilde olsada gülümsedim ve tekrar ettim.

"Beni buna sen zorladın." Ve sonra ellerimi iki yana açmıştım. Gidiyordum. O şarkının sesi hâlâ kulaklarımdaydı.

İşte gidiyorum, birşey demeden
Arkamı dönmeden, şikayet etmeden
Hiçbir şey almadan, birşey vermeden
Yol ayrılmış, görmeden, gidiyorum...

Şimdi özgürlüğe, sonsuzluğa uçacaktım.

Kollarımı açıp bir adım attım.

Yavaş yavaş yaklaşıyordum.

Ve bir adım daha.

Evet evet gidiyordum.

Boşluğa doğru adım atmak için harakete geçtim.

Ancak bir şey beni engellemişti, belime sarılan güçlü kollar beni geriye çekmişti, ne oluyordu? Ben özgür olmak sonsuzluğa uçmak istiyordum hâlbuki.

Tanrım, buna kim engel olmuştu?

Belime sarılan kollar beni geriye hızla çektiği için ters bir şekilde yere düşmüştük. Hemen üzerimde bana engel olan o kişi duruyordu. Bunu kimin yaptığına bakmak için gözlerimi açtım ancak bakış açıma çakır gözler girmişti...

Çakır gözler...

Sadece gözlerine bakabiliyordum, şimdi bu çakır gözlerin sahibi beni hayata geri mi döndürmüştü yoksa yaşayan bir ölü halinde olmama davam etmemi mi sağlamıştı?

İşte bunu bilmiyordum...

Tesadüfen tanışacaksın, tüm geleceğin o olacak...

Ve bingo!

Ayy çok gerildim şuan uskdsux.

Nasıldı tanıtım?

Sizce ilerleyen bölümlerde neler olacak?

Bölümler hemen gelmeyecek onu önceden belirtmek istiyorum. Sadece tanıtımı yayınlamak istedim. Umarım seveceğiniz bir kurgu olur. Şahsen ben gerçekten tanıtıma bayıldım hdkdhshz.

Görüşlerinizi bildirir ve yıldızlarınızı yollarsanız çok sevinirim.

Çok öptüm♡

SON NEFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin