Pár hét telt el a verseny óta. Nem igazán törődtem már vele. Azóta szinte minden nap beszéltem Taeal vagy épp más fiúval. Nagyon jól esett, viszont most igazán a kihívásra kéne koncentráljak. Jövőhéten derül ki, hogy mi lesz a karrierünkkel. Idő közben El terhes lett, a kis Iza viszont nagyon nem örült a hírnek, hogy már nem ő lesz a figyelem középpontja. Ezért kissé hisztisebb lett. Nehezíteni fogja helyzetünket, viszont a tökéletes ötletet faragta ez a helyzet. Egy olyan darabot állítottunk elő, ahol egy kislány anyukája teherbe esik, ezáltal kevesebb figyelmet fordítva az elsőszülött felé, tehát az elsőszülött féltékenységében megszökik, az anyukája égen-földön keresi, míg megtalálja és elmondja neki, hogy sosem fogja kevésbé szeretni, plusz, hogy az elsőszülött tud egyedül boldogulni, viszont a baba nem. A kislány megérti, ezáltal vissza térve és kibékülve anyukájával, majd megszereti a kistestvérét.
Azt terveztük, hogy ennek a példája rá ragadjon az Izára és talán tanuljon valamit belőle.
Sokat próbáltuk, a vasárnapi szerepléseinkre pedig rengetegen jöttek.Janeal pedig párszor találkoztam, viszont nem mondta el, hogy miért keresett. Sok időt tölt mostanába Grétával. Van valami köztük. Ez biztos. Gréta mesélte, hogy hogy folytak köztük a dolgok. Azt mondta, hogy még nem tudja, ha együtt lesznek e, úgy viselkednek, mintha együtt lennének, de még nem mondták ki.
A múlt éjszakán Jane eljött hozzánk és ki se jött Gréta szobájából. Elsőnek csak beszélgettek, majd Jane Gréta combjára tette a kezét, majd lassan feljebb haladt a pólója alá. Továbbra is felfele haladt a melléig, miközben egyenesen a szemébe nézett. Gréta nem szólt semmit, csak szemezett Jannel. Össze érintették homlokukat és Jane nézte Gréta ajkát. Tudták érezni egymás leheletét. Jane simította testét Grétának, tetőtől talpig. Amikor Jane kezével Gréta arcához ért, megsimította arcát, majd gyengén megcsókolta. Gréta ellenkezni sem tudott, ha akart volna sem. Már semmi sem számított nekik. Színész létére Gréta sok mindenki által lenne elítélve, hogy egy lánnyal van, viszont abban a pillanatban ez érdekelte legkevésbbé. Csak smároltak egy jó ideig. Jane mindig a bátrabb volt, ezért levette Gréta poloját, majd újra csókolta. Gréta is bátorságot kapott, majd levette ő is Jane pólóját. Gyönyörködtek egymás testén. Jane kezdett lejebb haladni, puszilgatva végig a testét. A nadrágjához érve, kigombolta a nadrágját, majd segített levenni azt. Levette, majd lassan, a Gréta teste felett vissza mászott az ajkáig, majd újra kezdődött szenvedélyes csókja. Jane egyedül vette le rövid nadrágját, hogy ne időzzön. Egymásnak estek és semmi sem választhatta el. Lasaan az alsónemű is lekerült róluk. Ennyit volt hajlandó mesélni Gréta. Igazán örültem nekik, nagyon jól ment dolguk. Örültem, hogy Jane továbblépett rajtam és boldog, habár nem igazán ismertem.Ma azt terveztük, hogy ma egész nap próbálunk, hisz sürget az idő.
Elmentünk a színházba és amiután a főnök által adott darabot elpróbáltuk, estig csak a mi darabunkkal foglalkoztunk.
A próbák után vissza mentünk a lakásba és egyből az ágyra dobtam magam. Csak most vettem észre, hogy tíz nem fogadott hívásom van egy ismeretlen számtól. Vissza hívtam a számot és egy férfi szólalt bele.
-Végre el tudtam érni önt. - Szólt a férfi.
-Kivel beszélek?
-Pablo asszisztense vagyok, fontos híreket kell közöljek a versennyel kapcsolatban, szeretnék egy időpontot és helyszínt kérni ahoz, hogy találkozni tudhassunk.
-Jelenleg Londonban tartózkodom.
-Értem, el tudunk jutni oda holnap dálután, ha megfelel.
-Rendben, de mi a gond?
-Ezt szemtől szemben szeretném megbeszélni önnel. Találkozunk a címen amit leadok üzenetben három órakor ha megfelel.
-Rendben. További szép napot.
-Viszont.
Vajon mi baj lehetett?Eljött a találkozás ideje másnap és egyenesen oda mentem, szóltam előtte a főnöknek, viszont csak engem engedett el, tehát egyedül kellett mennem. Kicsit izgultam... kicsit nagyon. Ádám nem akart elengedni egyedül, de úgyis elmentem volna.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy Valóra Vált Álom (BTS f.f)
FanficBella egy kezdő színész akinek minden álma, hogy megismerje példaképeit. A színészi képzettsége és a BTS csoport ismeretsége segítenek neki megszerezni a lehetőséget, hogy részt vegyen egy versenyben a BTS el, ezáltal megismerhette őket. Ez sikerül...