Az eredmény

42 2 0
                                    

-Nos lányok, tudjátok mi jön jól egy egészséges adag romlott ital után? Egy jó kis mozgás, hogy a gyomorban pihenő ital, már aki nem ürítette ki, jól felhevüljön. Most tehát harminc fekvő támasszal kezditek.
Ugye semmi sem jobb ennél, nem? Személy szerint én sokat sportolok. Könnyebb feladatot sem adhattak volna, bár eddig húsz fekvőtámasz volt a maximumom. Bele kezdtem a gyakorlatba és viszonylag jól ment. Örültem, hogy Cece nem az a sportos alak.
-Jó, nem, nem bírom tovább... - Állt fel a 20. Fekvőtámasz után. Hazudnék, ha azt mondanám, nem örültem, hogy ki fog esni.
-Oh, Cece, pedig oly közel voltál. - Szomorkodott ironikusan Summer.
-Természetesen szomorú lenne, ha ez egy próba lenne, viszont nem az. - Szólt közben Pablo. Ez a hír nem nagyon okozott örömöt.
-Akkor ez az egész mire kellett? - Háborodott fel Cece.
-Csak ki akartunk fárasztani. - Válaszolt Pablo.
-Rendben, akkor mi az igazi próba? - Kérdeztem.
-Kiderül reklám szünet után! - Nézett a kamera felé Pablo.
Elmentünk a kulisszába ahol a BTS tagok már készültek kimenni a színpadra.
-Már majdnem azthittem tied a verseny. - Ölelte meg Jungkook Summert.
-Ugyan már, ha Cece kiesett volna Bella nyert volna. - Nevetett Tae.
-Mindketten tévedtek, egy igazi nyertes van, az pedig én vagyok. - Dicsekedett J-Hope nevetve.
Bementünk a kulisszába és leültünk a kanapéra. Cece nem volt velünk, mondjuk nem csodálom, a sminkje biztos elolvadt a feladat során.
-Már majdnem örültem. - Ül le Summer.
-Már örülni is kezdtem. - Fokozom örömét.
-Sok sikert mindkettőtöknek! - Ült le mellénk Evie. Evie bár veszített, továbbra is nagyon vidám volt. Sok időt töltött J-Hopeal a kulisszába és gondolom és remélem, hogy ebből barátság lesz. Vagy akár több.
Egy tíz perces szünet után vissza tértek a fiúk, viszont nekünk vonulnunk kellett vissza a színpadra.
Cece a színpad másik oldalán lépett fel.
-Üdvözlöm vissza önöket a versenyben. Az utolsó próba következik, ezután pedig szavazással döntitek el TI, hogy ki a ma esti nyertesünk! Az utolsó próba neve: Sztár vagyok. Amint a neve elárulja, sztárok vagytok. A lényege az, hogy énekelni fogtok amit a közönség fog értékelni tele-voting által. A dalokat mi választjuk, a szöveget addig énekeled ameddig ismered, ha nem ismered egyátalán, kiestél, ha a másét ismered és ő a sajátját nem, el lophatod a pontját. Cece, a te dalod "Little do you know" Alex feat. Sierra. Öt perced van, hogy menj a kulisszába meghallgatni. INDULJ. Bella, a te dalod "Counting Stars" OneRepublictól. Öt perced van a kulisszába meghallgatni. INDULJ.
Beszaladtam a kulisszába, bár ismertem a dalt, viszont kis ismétlés senkinek sem árt. Utánnam kis időre Summer szaladt be pánikolva kutatva a telefonja után.
-Jézusom, egyátalán nem ismerem ezt a dalt.
-Mit kaptál?
-"Yummy" Justin Bibertől. Csak a refrénjét tudom. Azt is csak a rádióból.
-Akkor jobb, ha sietsz. - Buzdítottam.
Betettem a fülest, majd rákerestem a zene szövegére, majd betettem a dalt is és ellenőriztem, hogy mennyire ismerem. Egész jól ment, viszont ha elrontom az elejét végig elrontom. Letelt a szám, majd újra átolvastam a szöveget és Pablo hangja már hallatszódott is:
-Letelt az öt perc, mindenki jöjjön vissza!
Vissza is mentünk. Summer nagyon pánikolt, mivel, hogy nem volt elég idő.
-Lássuk Cece. - Nézett Cecere Pablo, majd elindította a zenei hátterét a Little do you know számnak. Időben elkezdett énekelni Cece, majd nagyon jól haladt. Be kellett vallni, gyönyörű hangja volt. Az én éneklésem eléri a karcolt tábla hang szintjét, ezért ez bukta. Cece már a felénél járt, a közönség imádta, valóban tehetséges volt. Sumerrel összenéztünk kissé csalódott tekintettel.
-Rendben, gyönyörű. Átmentél! - Gratulált neki Pablo.
-Bella!? - Nézett rám, majd elindította a zenei hátteret. Egy nagyot nyeltem, lélegeztem, majd az izgalmat félretéve, énekeltem. Mert én "egy sztár vagyok", ez az én szerepem most. Majdnem elakadtam a felénél, össze kevertem a szakaszokat, de észrevétlenül mentem tovább.
-Rendben, a szöveg ment. Átmentél. Most viszont az egész sem Summerre néz. - Mondta Pablo, míg elindította a zenei hátteret.
Summer motyogni kezdett, mondogatott ott valamiket amik hasonlítottak az akart dalhoz, viszont nem jött össze.
-Ohh, sajnálom, jó lett volna három személyre szavazni ma, viszont kiestél. - Jelentette ki Pablo.
Summer csalódva, szomorúan hagyja el a színpadot, majd megáll a felénél, vissza néz, hozzám szalad és megölel.
-Nem nyertem meg a versenyt, de veszíteni sem veszítettem. Egy új barátnőt szereztem! - Ez a mondat hallatán a közönség ordítani kezdett örömében. Nagyon aranyos volt tőle.
-Én is így érzek! -Öleltem meg.
-Mint hogy Bellát nyerjem, inkább veszítenék. - Nevetett Cece, ami nem igazán érdekelt. Semmi sem ronthatta el a kedvemet.
-Tíz gyönyörű hölggyel indultunk, kettőhöz jutottunk. Ki lesz a nyertes? Ki fogja élete további részét sztár ként tölteni? Ki álma fog megvalósulni? Mindezekre választ kaptok és minden másra, reklám szünet után. Addig viszont szavazzátok meg kedvenceteket a képernyőn látható számon! Ne hagyjátok ki az esélyt! Ti kezetekben van a döntés! - Beszélt Pablo a kamerához.
-Leállítottátok? - Kérdezte Pablo.
-Igen. - Jelzett vissza egy kamerás.
-Rendben. Lányok, menjetek, pihenjetek, vegyetek egy mély levegőt, itt az igazság pillanta. Ügyesek voltatok eddig, viszont most derül ki igazán, melyikőtök méltó a nyereményre. - Karolt minket át Pablo. Bementünk a kulisszába, ahol egyből elkezdtem oda-vissza sétálni.
-Lassabban Töpörtő, lyukat ásol a padlóba. - Mosolygott Jin.
-Legalább eltemeti magát. - Nevetett Cece.
-Rajtad a föld sem marad. - Oltottam be.
-Na lányok, nincs miért izguljatok, ügyesek voltatok és lesz ami lesz, a lényeg az, hogy üres kézzel nem mentek el, ahogy emlékek nélkül sem.  - Bíztatott minket az oly bölcs Namjoon. Igaza volt. Egész végig izgultam. Meg akartam tudni az eredményt, de egyben nem is akartam csalódni. Féltem, hisz tudtam, hogy sokan a melleket fogják szavazni amit felmutatott Cece, nem figyelve magát a versenyt, de csepp reményem maradt.
Pablo vissza hívott a színpadra.
-Üdvözlöm vissza önöket, összegyűltek a szavazatok. Mindössze harmincötezer szavazat érkezett ilyen rövid idő alatt. Most viszont mondanom kell "Stop szavazás." Embereink most számolták össze és választották el. Az eredmény hamarosan érkezik.

Egy nő jött a színpad másik oldaláról a kezében egy borítékkal.
-Meg is jött. Tehát. Nagy harcot vívtatok idáig. Voltak könnyek, hányások, has fájások, balesetek, de ide értünk. A nagy pillanat végre elért. Amikor tízen álltatok előttem, egy percig nem gondoltam vona, hogy ti ketten kerültök majd a döntőbe. Be kell valljam, tévedtem.  Viszont ti kettem vagytok, a borítékban pedig csak egy név szerepel. Bármi legyen, a fő, hogy jól éreztétek magatokat. Csodálatos élmény volt úgy számotokra, mint számunkra, meg a fiúk számára. - Átvette lassan a borítékot, kinyitotta, majd így szólt:
-Nehéz döntés alapján és kevés különbséggel a nyertes neve, nem más, mint...

Egy Valóra Vált Álom (BTS f.f)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora