Młody, zielonowłosy chłopak wyszedł z domu i ruszył na południe, w stronę morza. Idąc leśną ścieżką, tak jak zawsze, przyglądał się otaczającej go przyrodzie. Wreszcie, po surowej zimie, śnieg stopniał i na drzewach można było zobaczyć małe, zielone pączki liści i kwiatów. Izuku Midoryia uwielbiał wiosny. Zawsze przyglądał się kiełkującemu życiu i często szkicował swoje otoczenie w zeszycie, który zawsze miał przy sobie. Zajęty podziwianiem przyrody, nie zauważył kiedy doszedł na plażę. Po chwili usiadł na piasku i spojrzał na powoli wstające słońce. Na jego twarzy można było zobaczyć szeroki uśmiech. Patrząc na morze, poczuł jak koło niego ktoś siadał. Nie musiał patrzyć na tą osobę, ponieważ doskonale wiedział kto to. Nashi Chikara, jego przyjaciółka, często mu towarzyszyła. Zawsze go rozumiała, nie ważne jakie głupstwo zrobił. Chłopak mógł jej się wyżalić i przy niej oddać się emocjom, ponieważ nigdy by go nie wyśmiała. Razem, w spokoju, oglądali wschód słońca.
W tym samym czasie na zamku nie było tak spokojnie jak na plaży. Młody książę został obudzony na poranne treningi, których nie cierpiał z całego serca. Już gotowy ruszył pustymi korytarzami. Przechodząc koło komnaty jego ojca usłyszał krzyki, na co się lekko skrzywił. Shoto Todoroki już dawno się do tego przyzwyczaił, co nie znaczy, że był na to obojętny. Codziennie marzył chociaż o jednym dniu, w którym nie byłby księciem. Wszedł na halę treningową i widząc Iide Teny'ie, rycerza gwardii jego ojca i jego trenera, podszedł do niego. Książę złapał za swój miecz i zaczął walkę. Chłopak z całego serca pragnął stać się normalnym obywatelem królestwa. Chciał być zrozumiany przez rodzinę i służbę, ale wiedział, że to nie możliwe. Każdy miał co do niego jakieś oczekiwania, którym musiał podołać.
*************************
Polecam do czytania włączyć piosenkę, która jest w mediach.
Mam nadzieję, że książka się spodoba UwU
I chcę napisać, że au zostało wymyślone przeze mnie. Oczywiście nie piszę o całym fantasy au, tylko o wszystkich zmianach jakie wprowadziłam ( a jest ich baaardzo dużo, właściwie prawie całe au jest zmienione ). I Nashi to moja Oc.
CZYTASZ
Ludzkie demony | Bnha Fantasy AU | [Zawieszone]
FanficDwa królestwa. Różne tradycje. Todoroki Shoto - przyszły król Katanii. Izuku Midoryia - z pozoru normalny chłopak mieszkający na granicy Katanii i Tarnii. Fantasy AU TodoDeku (trochę KiriBaku, ShinKami i Oc x Oc )