💙Modrá jako krev💙

272 24 4
                                    

Oba chlapci se rozhodli obléct a zajít si na pizzu. Jelikož platit za to, že by mu ji někdo dovezl nechce a navíc to má od svého bytu asi dvě ulice.
„Víš jakou by sis dal?" Zeptal se Yoongi když zamyká dveře od bytu. Klíče si schoval do kapsy od kabátu a chytil Taeho za ruku.
„Asi šunkovou. Vždycky jsem slyšel ostatní jak říkají, že je dobrá." Vysvětlil svou myšlenku ohledně pizzy a podíval se na Yoongiho profil, protože se díval nepřetržitě před sebe, nebo pod nohy.

Vyšli z činžáku a vyšli pravým směrem. Venku bylo sice teplo, kvůli končícímu červnu kolem, ale i tak se navlekli jakoby byl říjen.

„Yoongi, můžu mít otázku?" Zeptal se princ po chvíli chůze. Starší si s ním propletl prsty a zastrčil si jejich ruce do kapsy kabátu.
„Samoržejmě." Držel se kousek od toho aby se usmál a tak mu trochu cukali koutky.
„Kdyby nehrozilo, že bych zmizel, políbil bys mě?" Mladší si trochu nevěřil v jeho otázce, ale i tak se musel zeptat.
Starší vypadal docela zamyšleně. Kousal si vnitřní stranu líčka a očima těkal po různých bodech.
„Co by jsi chtěl slyšet?" Navrhl starší. „Protože nechci říct nic špatně." Zamumlal do ticha večera šedovlasý.
„Nic co řekneš, nebude špatně. Prostě odpověz. Beru všechno a zlobit se nebudu, nejsem malý dítě. Jsem muž. Vezmu to s klidnou hlavou a rozumem." Zasmál se mladší úsměvem připomínající čtverec.
„Ano." Odpověděl Yoongi.
„Co, ano?" Nechápal Tae, Yoongiho odpověď, proto musel naklonit hlavu.
„Ano, políbil bych tě. Kdyby nehrozil ta možnost, že by jsi zmizel, dal bych ti takovou pusu, co by jsi v životě nezažil." Vysvětlil mu Yoongi a cítil jak mu rudnou tváře a uši. Přímo mu vřeli, když do nich proudila krev. Tae byl překvapený. Ano, tak nějak si už uvědomoval, že Yoongi jej má nějakým tím způsobem rád, ale nikdy neřekl, že by ho chtěl políbit.

Oba byli potichu, ne protože neměli co říct, ale protože nechtěli. Přišlo jim to jako nejlepší rozhodnutí pro oba.

„Až po tobě." Yoongi otevřel Taemu dveře a nechal ho projít.
Yoongi si objednal sebou dvě pizzy, první šunkovou pro Taeho a pro sebe Hawaii, jelikož má rád ananas na pizze. Už mají nacvičeno, jak se chovat když jsou spolu v obchodě, nebo v restauraci. Prostě se spolu nebaví, jen čas od času na sebe kouknou. Dneska měl Tae hravou, tak ze srandy skákal po stolech v pizzerii, čas od času strčil nějakému zákazníkovi prst do nosu a jednoduše se snažil Yoongiho rozesmát. To se mu podařilo, ale starší svůj úsměv skryl pod kabátem.

„Blbečku." Šeptl k Taemu, který ho zrovna objímal a mačkal mu při to zadek.

„Copak? Líbí se ti to." Řekl mu do ucha a uchechtl se. Gi i kdyby chtěl, nemohl Taeho objat na zpět, protože to by znamenalo podivné pohledy ostatních a to si on chtěl už pro dnešek odpustit.

„Ne tak líbí, jako ta touha se po tobě vrhnout." Zašeptal potichu, tak aby to neslyšel ani Tae.

„Tady máte svou objednávku, pane. Dobrou chuť a na shledanou." Podala mu paní za pultem obě pizzy. On si je vzal a s pozdravem odešel ven.
„Co si říkal v té pizzerii? Neslyšel jsem tě." Dohonil ho Tae a chytil jednu staršího ruku.

„Nic zajmavého." Odsekl Yoongi a pokračoval v cestě.

........

„Chceš talířek, nebo to budeš jíst rovnou z té krabice?" Zeptal se šedovlasý. Modrovlasý zakroutil hlavou a už vytahoval kus pizzy, které si ukousl tak velké sousto, že se skoro zakuckal.
Yoongi ho chvíli jen sledoval. Byl pro něj něco jako zázrak. Tak dlouho si myslel, že nenajde nikoho, kdo by ho měl byť jen trochu rád, ale pak se objeví Taehyung, který ho naprosto zbožňuje a nechce se od něj ani hnout. Když v tom mu to dojde.

Je se mnou rád protože ho jako jediný vidím? Jen kvůli tomu?  Beztak by o mě ani nezakopl, kdyby byl normální jako všichni ostatní. Je to jen kvůli té kletbě.

Yoongimu sklesl úsměv a zesmutněl. Už ani neměl chuť na to jídlo. Neměl chuť na nic. Protože si myslel, že to je pravda. Myslel si, že Taehyung ho má rád, protože když se to tak hnusně řekne, musí.

Ale opak byl pravdou.Taehyung, ho měl rád, protože mu přišel zajímavý. Vyděl v něm někoho ambiciózního. Někoho, kdo ho má rád, takového jaký je, takového jakého ho JungKook neviděl.

Water prince CZ   // TAEGI // ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat