CZYM JEST CHERUB?

66 4 2
                                    

CZYM JEST CHERUB?

CHERUB to komórka brytyjskiego wywiadu zatrudniająca agentów w wieku od dziesięciu do siedemnastu lat. Wszyscy cherubini są sierotami zabranymi z domów dziecka i wyszkolonymi na profesjonalnych szpiegów. Mieszkają w tajnym kampusie ukrytym na angielskiej prowincji.

JAKI POŻYTEK MA WYWIAD Z DZIECI?

Całkiem spory. Ponieważ nikt nie podejrzewa dzieci o udział w tajnych operacjach szpiegowskich, mogą sobie pozwolić na znacznie więcej niż dorośli agenci.

KIM SĄ BOHATEROWIE?

W kampusie CHERUBA mieszka około trzystu dzieci. Główną
bohaterką opowieści jest jednastoletnia SYLVIA LEWIS, będzie to dopiero jej druga akcja w CHERUBIE. LIAM EVANS ma trzynaście lat i jest jej chłopakiem, zaś wśród najbliższych przyjaciół są: LUCY ROBINSON- ma dwanaście lat i cieszy się reputacją bardzo dobrej agentki CHERUBA, JOHN CLARK- ma jedenaście lat i był partnerem Sylvii podczas szkolenia podstawowego, MICHAEL ROBERTS- był z Sylvią na jej pierwszej misji, po której otrzymał granatową koszulkę, CLAUDIE TAYLOR- również towarzyszyła Sylvii na jej pierwszej misji, MELANIE THOMPSON- współlokatorka z pokoju Sylvii, dopiero przeszła szkolenie podstawowe, ETHAN WRIGHT i OSCAR DAVIES - koledzy Sylvii jeszcze z przed szkolenia podstawowego, a także współtowarzysze niedoli w czasie jego trwania.

PERSONEL CHERUBA
Utrzymujący rozległe tereny, specjalistyczne instalacje treningowe oraz siedzibę łączącą funkcje szkoły, internatu i centrum dowodzenia CHERUBA w istocie zatrudnia więcej dorosłych pracowników niż nieletnich agentów. Są wśród nich: kucharze, ogrodnicy, nauczyciele, trenerzy, pielęgniarki, psychiatrzy, koordynatorzy i specjaliści misji. Dyrektorką CHERUBA jest Zara Asker.

KOD KOSZULKOWY

Rangę cherubina można rozpoznać po kolorze koszulki, jaką nosi w
kampusie. Pomarańczowe są dla gości. Czerwone noszą dzieci, które
mieszkają i uczą się w kampusie, ale są jeszcze za małe, by zostać
agentami (minimalny wiek to dziesięć lat). Niebieskie są dla nieszczęśników przechodzących torturę studniowego szkolenia podstawowego; szara koszulka oznacza agenta uprawnionego do udziału w operacjach; granatowa jest nagrodą za wyjątkową skuteczność podczas akcji. Koszulki czarne, przyznawane za
znakomite wyniki podczas wielu operacji. Agenci, którzy zakończyli
służbę, otrzymują koszulki białe, jakie nosi także kadra.

CHERUB: KoronawirusOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz