2

502 9 0
                                    

pov Niall

De volgende ochtend wordt ik wakker met Harry nog naast me. Hij is wel al wakker. "Morning Love." zegt hij. "Morning." mompel ik en legt me nog dichter tegen hem aan.

"ga je mee douchen?" vraagt hij. "Wacht nog heel even knuffelen." mompel ik. Hij slaat lachend zijn armen om me heen.

"heb je pijn?" vraagt hij. "Gewoonlijk." zeg ik hij knikt en wrijft over mijn kont heen. "Kom we gaan douchen." zegt hij en staat op.

Als ik de douche aan hoor sta ik op en loop ik er ook eens heen. "Dacht dat je nooit kwam. " zegt hij. "Jawel." zeg ik en ga erbij staan.

Na de heerlijke douche gaan we ontbijten. "Hey Lads." zegt Zayn. "Hey." zeggen we.

Ik ga zitten en voel gelijk een pijnscheut. "Harry ben je weer te hard geweest voor onze Horan?" vraagt Louis lachend. "Jullie weten niet eens wie top en wie bottom is." zegt Harry. "Nou het gezicht van Niall zegt dat jij topt." zegt Liam.

Ik voel mezelf rood worden en begin te eten. Als ik een hand op mijn been voel kijk ik Harry glimlachend aan. Hij is aan het praten met Liam.

Na het ontbijt moeten we al richting Stadion voor te repeteren en andere saaie dingen.

In het busje leg ik mijn hoofd op Harry zijn schouder. "Hoe gaat het met je kont?" vraagt hij zacht. "Het gaat." zeg ik. Hij lift mijn hoofd een beetje op en drukt zijn lippen op die van mij.

"Ja jongens genoeg." zegt Zayn. Ik trek terug en pak mijn telefoon erbij. "Leuke achtergrond." zegt Liam. "Jij hebt die foto gemaakt." zeg ik. "Daarom zeg ik het." lacht hij.

Als we bij het stadion aankomen gaan we gelijk naar binnen en binnen pak ik Harry zijn hand vast.

In de kleedkamer leggen we onze spullen neer.

"Jow Niall ga je mee voetballen?" vraagt Louis. "Ja is goed." zeg ik.

Pov Harry

Samen met Liam en Zayn zit ik buiten te kijken naar Louis en Niall die aan het voetballen zijn.

"Wanneer gaan jullie het nou bekend maken?" vraagt Zayn. "Het mag niet van management, maar dat weet Niall niet?" zeg ik. "Hoezo?" vraagt Liam. "Niall heeft gezegd van als we van management niet mogen uitkomen dan kan ik geen relatie aan." zeg ik. "Ik wil niet dat onze relatie over gaat Niall betekent echt alles voor me." zeg ik. "Weten we Hazz." zegt Liam.

De bal komt onze kant op en Niall komt hierheen gerend. Ik geef hem een knipoog en met een kleine blos op zijn wangen loopt hij weg.

"Dat hij nog steeds zo bloost en alles na 4 jaar." zegt Liam. "Ik weet het het blijft schattig." zeg ik. "Ik weet nog hoe bang Niall was toen jullie ons het kwamen vertellen." zegt Zayn. "Ja het was echt zielig." zeg ik.

Tijdens het concert pest ik Niall een beetje.

"Harry." lacht hij.

We staan met ze alle bij elkaar wat twitter vragen te beantwoorden.

"what whould you do if you are a girl for one day?" zegt Liam. "harry geef ons het antwoord." zegt Liam.

"I do Niall." zeg ik. De fans beginnen allemaal te gillen. "Happy pride." zeg ik en kijk dan naar Niall. Hij probeert zo normaal mogelijk te blijven. Met het idee dat Niall echt van mij is en niemand anders loop ik glimlachend weg.

Met little things ga ik naast Niall zitten.

Als ik moet zingen kijk ik soms naar Niall.

Tijdens het gitaar spelen glimlacht hij als hij gek. Ik weet dat het door mij komt.

Ik loop wat over het podium als ik iemand op mijn rug voel. Ik verlies daardoor mijn evenwicht en samen met Niall val ik op de grond. Ik draai me lachend om.

"Is eens wat anders zo om he." lach ik. Hij krijgt een rood gezicht, maar staat toch lachend op. Hij strekt zijn hand naar me uit die ik aanneem en opsta.

We geven elkaar een knuffel.

Na het concert kleden we ons om en gaan we met de tourbus weer naar een ander land.

"I love you." zeg ik zacht als Niall al slaapt. Ik loop nog even naar de andere toe.

We zijn gewoon wat aan het kletsen als Niall bij ons staat. "Hazz kom je?" vraagt hij ik knik. "Truste." zeg ik. "Trusten." zeggen ze. Ik loop met Niall mee. Hij gaat gelijk in de bunker liggen. Ik kleed me uit en ga naast hem liggen.

Niall wilt mijn onderbroek omlaag trekken. Ik slapa normaal altijd naakt. "Niet in de bus Love dat weet je." zeg ik hij knikt en komt helemala tegen me aan liggen.

"Ah fack it." mompel ik en trek mijn onderbroek uit.

"Die van jou ook uit?" vraag ik hij schud zijn hoofd.

"Hazz." zegt Liam. "Ja." zeg ik zacht dat Niall al slaapt.

"Even he voordat we morgen de deken aftrekken slapa je naakt of niet." zegt hij. "Ik slaap naakt." zeg ik. "Oke jongens geen dekens aftrekken." zegt Louis.

De jongens weten het ook en hebben er geen problemen mee.

"Was echt lief hoe Niall je kwam halen." zegt Zayn. "Ik slaap niet." zegt Niall. "Ohw sorry." lachen de jongens. Ik draai me meer richting Niall en druk een kus op zijn voorhoofd.

"You're mine." zeg ik zacht.

Narry Storan?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu