10

453 6 0
                                    

pov Harry

Tour is bijna voorbij en ik heb Niall nog steeds niet gevraagd. Ik weet het kan wachten, maar ik wil graag gewoon dat hij de ring draagt.

Niall draagt wel elke dag de ring die ik hem eigenlijk zou geven.

"Liam." roep ik. "Ja." zegt hij. "Ga je even mee de stad in?" vraag ik hij knikt. "Zayn Louis leiden jullie Niall af?" vraag ik ze knikken.

Niall komt net de kamer in als ik me jas aandoe.

"Hey waar ga je heen?" vraagt hij. "Even de stad in." zeg ik. "Mag ik mee?" vraagt hij. "Ik ga even met Liam en we zijn snel terug." zeg ik hij knikt. IK geef hem een knuffel.

"Tot straks." zeg ik. "Tot straks." zegt hij en drukt een kus op mijn wang.

"Oke waar heen?" vraagt Liam. "Tiffany." zeg ik.

We lopen de winkel binnen en kijken eerst wat rond. "Hallo kan ik u ergens mee helpen?" vraagt een vrouw. "Hallo en ja graag." zeg ik. "Oke en waar bent u naar opzoek?" vraagt ze. "Een verlovingsring voor mijn vriend." zeg ik ze knikt. "Loop maar mee." zegt ze.

Ze trekt de laai open en weer zie ik niet echt iets eruit springen.

Ik kijk er even goed doorheen. "Wat vind je van deze voor hem?" vraag ik aan Liam. "Past wel bij hem of niet." zegt hij. "Vind ik deze denk ik mooier." zeg ik. "Ja denk het ook ja." zegt hij.

"Deze wordt het." zeg ik. "En welke maat?" vraagt ze. "Wacht ik heb het opgeschreven." zeg ik. Ik kijk in mijn telefoon en geef dan de maat door.

"Wilt u er nog iets in laten graveren?" vraagt ze. "Euhm ja graag." zeg ik. "14 augustus 2010." zeg ik. "Heb je de goede datum?" vraagt Liam. "Ja Nial en ik hadden het er gister nog over." zeg ik hij knikt.

"Waarom niks met je naam ofzo?" vraagt hij. "In die ene ring die ik eigenlijk zou geven staat al future Styles in." zeg ik. "Oh even wat anders nu." zegt hij ik knik.

Na 10 minuten is de ring klaar en reken ik af.

Het doosje stop ik in mijn binnenzak en dan lopen we nog even naar een kleding winkel.

Uiteindelijk heb ik me een nieuwe blouse en broek gekocht wat ik dan aan doe.

We lopen terug richting het hotel en ik geef de spullen aan Liam dat Niall er niks gaat achterhalen.

De jongens zijn fifa aan het spelen. Ik ga achter de bank staan en zie dat Niall voor staat. Ik druk een kus op zijn wang en ga dan aan de eettafel zitten met mijn laptop.

Na een tijdje heb ik alles gepland staan voor onze date.

Na ons concert in Miami vlieg ik met Niall richting Parijs en daar gaat het gebeuren. Ik stuur Liam een appje over mijn plan.

Als ik net op bed lig gaat mijn telefoon. Mam.

"Hey mam." zeg ik met een glimlach. "Hey lieverd hoe is het?" vraagt ze. "Goed en bij jullie?" vraag ik. "Ook goed he." zegt ze. Robin komt ook in beeld te staan. "Hey Robin." zeg ik. "Hey Harry." zegt hij.

"Waar is mijn schoonzoon." vraagt mam. "Fifa met Louis." zeg ik ze knikken. "Heb je al een nie..."Ja net." onderbreek ik haar. "Ik app het je nog." zeg ik ze knikt. "Morgen laatste show zin in?" vraagt Robin. "Ja wel raar, maar volgend jaar mogen we weer." zeg ik "Echt?" vragen ze. "Ja we gaan deze maand de tour aankondigen." zeg ik. "Ah leuk." zeggen ze. De kamerdeur gaat open en Niall komt binnen. "Hey." zeg ik. Hij komt naar me toe en legt zich bovenop me.

"Hey Niall." zeggen mam en Robin. "Hey." zegt hij.

Met Niall op me blijf ik gewoon nog bellen met mam en Robin. "Slaapt hij?" vraagt Robin. Ik kijk naar Niall en zie dat zijn ogen dicht zijn.

"Denk het wel. Hij is ook erg moe de laatste tijd." zeg ik. "Ja vorige maand toen hij flauwviel. Wat was aan de hand?" vraagt mam. "Hij was oververmoeid, maar wou niet luisteren." zeg ik ze knikken. "Maar niks van pfeiffer?" vraagt Robin. "Nee we hebben hem wel laten testen, maar ze zeiden dat hij echt oververmoeid was." zeg ik. "Nou hij kan na morgen lekker uitrusten." zegt mam ik knik.

Na nog een half uur gebeld te hebben hang ik op en leg ik Niall voorzichtig naast me neer.

"Hey wat was je aan het doen?" vraag Liam. "Facetime met mam en Robin." zeg ik. "En waar is Niall?" vraagt Zayn. "Slaapt." zeg ik.

"Oke en vertel." zegt Zayn. Zachtjes leg ik ze alles uit.

"Ahw super schattig." zegt Louis.

Ik laat ze de foto van de ring zien en verwijder dan de foto. "Mooie ring man." zegt Louis. "Ja ik vind wel dat ze weinig keus overal hebben voor mannen." zeg ik ze knikken.

"Na een uur ofzo komt Niall erweer bij.

"Lekker geslapen?" vraag ik hij knikt. "Ik was echt moe." zucht hij. "Is toch niet erg." zeg ik.

"Maar jongens morgen laatste show. Vanavond gaan uiteten?" vraagt Louis. "Ja is goed." zeggen we.

"Ik ga me dan wel even douchen." zeg ik en sta op. "Mag ik mee?" vraagt Niall ik knik.

We pakken een boxer en verdwijnen de badkamer in.

Ik kan niet wachten tot Parijs.

Narry Storan?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu