pov Harry
Vandaag gaan we naar Disney. Ik heb de jongens ook laten komen ze wouden ons graag in het echt feliciteren.
Met de taxi komen we aan bij het Disney hotel. De jongens zijn er al onze familie nog niet.
"Daar zijn ze toch." zegt Louis. "Gefeliciteerd." zeggen ze blij en knuffelen ons. "Dankje." zeggen we.
Iemand springt opeens op mijn rug. "Hey broertje." zegt Gemma. "Gem ik schrok man." zeg ik. Ze gaat lachend van mijn rug af en knuffelt me dan.
We geven iedereen een knuffelen en feliciteren ons gelijk. Samen met Liam check ik in en dan gaan we naar de kamers.
"Maar laat eens zien." zegt Maura. Niall doet de ring af en ze bekijken hem allemaal. "Liam je was mee." zeg ik. "Ik heb hem niet kunnen zien toen die klaar was. zegt hij.
Niall doet de ring weer snel om.
"Kom we gaan het park in." zegt Niall.
Met ze alle lopen we door het park. Er komt een klein meisje van ik denk 5 jaar naar ons toe gerend.
"Jij bent Harry toch?" vraagt ze verlegen. Ik ga op mijn hurken zitten. "Ja dat ben ik." zeg ik. Ze slaat haar armpjes om mijn nek heen.
"Mijn zus is heel erg fan van jou." zegt ze. "Waar is je zus dan?" vraag ik. "Ze is dood.' zegt ze zacht. Ik trek haar tegen me aan. "Jou zus is heel trots op jou weet je dat." zeg ik zacht tegen haar. "Mijn zus zit in dit hartje." zegt ze en laat de ketting zien. "Dat moet je hem goed beschermen." zeg ik ze knikt.
"Ik heb gezegd tegen haar als ik jou zie dan geef ik je een knuffel." zegt ze verlegen. "Zullen we dan nog een extra knuffel doen?" vraag ik ze knikt.
"Weet je wat ze toen zei." zegt ze. "Nee." zeg ik. "Als je Harry ziet moet je hem een kus op zijn wang geven van mij en hem bedanken." zegt ze. Ik wijs naar mijn wang en ze drukt haar een kusje op.
"Je hebt een geweldige zus ze is altijd bij je oke." zeg ik ze knikt. "Ik ga weer terug naar papa en mama." zegt ze. "Is goed." zeg ik. We geven elkaar nog een knuffel en dan rent ze weg.
"Dat was echt lief." zegt mam.
"Maar wanneer worden we oma?" vraagt Maura. "We staan al ingeschreven." zegt Niall. "Echt." zegt Iedereen. "Ja Niall sliep en ik verveelde me dus heb ons ingeschreven." zeg ik. "Wanneer gaan jullie kijken dan?" vraagt Robin. "Als we weer thuis zijn." zeg ik ze knikken.
"Kom we gaan daar in." zegt Niall.
De ouders blijven staan. Mijn vader is er ook en daar ben ik wel blij mee.
Na de attractie springt Niall op mijn rug en loop ik gewoon rustig verder.
"Niall ga eens zelf lopen." lacht Maura. "Nope." zegt hij. "Ik ga trouwen met een klein kind." zeg ik zacht. "He." zegt hij. "Ik hou wel van je hoor." zeg ik. "Ja beter van wel ja." lacht hij.
*
Na 3 super leuke dagen Disney gaan we met ze alle weer richting huis.
Op het vliegveld geven we elkaar allemaal een knuffel en gaan dan richting huis. Na meer dan een half jaar zijn we weer thuis.
Niall rent naar de bank en gooit zich zelf erop.
"Heb je de bank gemist Love?" lach ik. "Ja eindelijk weer thuis." zucht hij.
"Wanneer wil je gaan kijken voor een baby?" vraagt Niall. "IK ga morgen bellen of we eens langs kunnen komen." zeg ik hij knikt.
"Je vind niet dat we te snel gaan toch?" vraagt hij. "Voor een baby?" vraag ik hij knikt. "Ni we zijn al 4 jaar samen we gaan trouwen. Er mag best een gezinsuitbreiding komen." zeg ik hij knikt.
"Maar een baby is dat wel verstandig?" vraagt hij. "We zien het wel oke." zeg ik hij knikt.
"Als jij de vader maar wordt van mijn kinderen." zegt Niall. "Kinderen nog wel." grap ik. "Hoezo wil je er maar een?" vraagt hij geschrokken. "Ik plaag je maar Love." zeg ik. Hij zucht opgelucht. Ik weet dat Niall er graag twee wilt.
Uiteindelijk zijn we samen op de bank in slaap gevallen.