4

468 8 0
                                    

pov Louis

Met Niall gaat het echt niet goed. We zijn nu bezig met een concert en hij heeft er echt moeite mee. Harry kijkt hem bezorgd aan. Dat hij maar opflikkert en naar Kendall gaat. 

Als Niall moet zingen breekt zijn stem. Liam zingt snel verder voor hem. Ik ren naar hem toe en sla mijn armen om hem heen.

"Ik haat hem." huilt hij. "Weet ik ni weet ik." zeg ik. 

"Kom we gaan even naar achter wat drinken." zeg ik en neem hem mee.

"Gaat het weer?"  vraag ik hij knikt. We lopen samen terug en Niall blijft aan mijn zij staan.

Harry probeert in contact te komen met Niall, maar Niall laat niks toe.

Ik denk dat de fans het door hebben tussen Niall en harry. 

Na het concert rent Niall gelijk weg richting de kleedkamer.

"Je moet me helpen." zegt Harry. "Ik help jou helemaal niet." zeg ik. "Alsjeblieft Lou jij staat nu het dichtst bij Niall." zegt hij. "Ja hoe zou dat nou komen." zeg ik. "Het is echt niet wat het lijkt Kendall heeft me geholpen." zegt hij.

"Met wat weten dat je liever achter vrouwen aan zit." zeg ik boos. Harry haalt zuchtend iets te voor schijn.

Hij opent het doosje er zit een ring in. "Je wilt hem tenhuwelijk vragen." zeg ik. "k dacht dat we deze zaterdag 4 jaar bij een waren en wou het dan doen." zegt hij. 

"Ik heb het verpest bij hem." zucht hij. "geef me even de tijd om te bedenken wat ik zou kunnen doen." zeg ik hij knik.

"Ni." zeg ik en klop op zijn deur. De deur gaat van het slot en ik loop naar binnen. "Deur." zegt hij. Ik doe gelijk de deur opslot.

"Niall wat nou als Harry het niet vergeten is jullie 4 jaar, maar van dag vergist had." zeg ik. "Hij is het nog nooit vergeten of vergist." zegt Niall. "En dan heb je Kendall nog nou niks is duidelijker dan dat." zegt hij. 

"Ni misschien moet je met Harry gaan praten.  zeg ik. "Nee hij kan me de pot op. Dat hij lekker naar Kendall gaat." zegt Niall boos.  "Niall hij heeft niks met kendall." zeg ik. "Zeggen ze allemaal." zegt hij.

"En weetje we hebben nu 4 weekjes vrij. Ik ga niet meer naar huis" zegt hij. "Je moet toch ergens heen." zeg ik. "Ik zie wel waar ik uit kom." zegt hij ik knik.

Pov Niall

Ik ben net zo lang in het hotel gebleven totdat ik wist dat Harry in het vliegtuig zat. De jongens hebben het gestuurd.

Ik neem een taxi en ga richting vliegveld. 

Ik ga richting mijn huis in San Francisco. Harry weet niet eens dat ik daar een huis heb dus nu komt dat goed uit.

*

Aangekomen bij mij thuis kruip ik gelijk het bed in. Ik heb dit huis ooit gekocht, maar ben hier eigenlijk nooit.

Ik mis Harry wel, maar wat hij gedaan heeft krijg ik niet uit mijn hoofd.

4 jaar en nu opeens niks meer. Ben ik single geen idee. De fans vroegen zich wel af wat er aan de hand was en of ik ruzie had met Harry.

Mijn hele leven is nu gewoon een puinhoop.

Narry Storan?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu