pov Harry
We hebben het eerste gedeelte van de tour gehad. Zayn is er nu ook uit. Het was zijn eigen keus dus ja.
"Papa." zegt Olivia. Ik draai me om en zie Niall met Olivia achter me staan. In die tijd is Olivia ondertussen ook 1 geworden en ik 21.
Olivia zegt nu dan ook al papa en wat andere woordjes. Ik neem haar lachend van Niall over.
"Ben je lekker in bad geweest." zeg ik ze knikt.
"Jongens we moeten gaan." zegt Liam die in de deur opening staat. Ik doe Liv haar schoenen aan en dan kunnen we gaan.
In de auto zit Liv op mijn schoot. Ze speelt een spelletje op mijn telefoon.
"Papa." zegt Liv. Niall en ik kijken haar aan. We weten nog niet echt welke ze telkens bedoelt. Ze wijst naar de telefoon en zie zwart beeld. Ik leg mijn vinger erop en ze kan weer verder spelen.
Niall en ik gaan vanavond bij het concert de jongens verassen. De fans weten dat we gaan trouwen, maar we gaan de jongens vragen of ze onze getuigen willen zijn. Niall heeft zijn broer al gevraagd en ik mijn zus.
Ik krijg Louis als getuigen en Niall dan Liam.
Als we bij het gebouw aankomen pak ik mijn telefoon van Olivia over. We stappen de auto uit en Olivia loopt bij mij en Niall aan de hand.
"Weet je waar ik echt weer toe aan ben." zegt Niall. "En." zeg ik. "Een avondje samen." zegt hij. Ik weet waar hij op uit is. "Ik ook is al zo lang geleden." zeg ik hij knikt.
"Misschien willen de jongens een keertje oppassen." zeg ik. "Wie wilt wat oppassen?" vraagt Liam. "Of een van jullie eens op Olivia wilt letten dat we een avondje samen kunnen zijn." zeg ik. "Ohw ja hoor breng haar maar." zegt Louis.
We laten Olivia eens slingeren en dan gaan we naar binnen.
*
"Ga jij lekker slapen lieverd." zegt Niall ze knikt en legt haar hoofdje op Niall zijn schouder.
"Krijgt papa nog een kusje?" vraag ik ze knikt. Ze geeft me een kus en Niall ook en dan legt Niall haar op de bank neer.
"Kom jongens." zegt Paul. We gaan snel klaar staan.
Ik geef Niall nog snel een kus en dan is het show time.
Ik kijk Niall aan hij knikt.
"Oke guys." zeg ik. Louis en Liam kijken me raar aan. "Louis Liam kom eens." zeg ik.
Ze gaan tegenover ons staan.
"Zoals iedereen weet gaan Niall en ik trouwen." zeg ik en gelijk begint iedereen te gillen. "Maar we hebben nog een vraag." zegt Niall. "Liam Louis." zeg ik. Ze kijken ons afwachtend aan.
"Willen jullie onze getuigen zijn?" vragen Niall en ik samen. "Ja tuurlijk." zeggen ze en geven ons dan een knuffel.
"Olivia." roept Niall opeens. Ik kijk op en zie Olivia op het podium lopen.
We laten de jongens snel los en rennen haar richting op. "Papa." zegt ze erg blij en valt daardoor op haar kont. Ik til haar lachend op.
"Wat doe jij nou hier lieverd." zeg ik. "Papa." zegt ze weer.
"Kom je gaat weer slapen." zeg ik. "nee." zeg ik. "Little things helpt altijd." zegt Niall. "Gelukkig doen we die nu." zeg ik. Niall haalt zijn gitaar.
"Ze was weg gelopen zei Paul net." zegt Niall. We gaan zitten op de trap. "En moet dit kleine meisje niet slapen?" vraagt Liam door de microfoon. "Hoop dat we haar nu in slaap gaan zingen." zeg ik.
"Kwam ze zelf hier heen?" vraagt Louis. "Ja ze was weg gelopen." lacht Niall. "Nou laten we jou eens inslaap brengen." zeg ik. Paul staat aan de zijkant met een flesje melk. Ik sta op en neem het aan.
Met een hand houd ik Olivia vast en geef ik haar de warme melk en de andere kant heb ik mijn microfoon vast.
"Super daddy." zegt Niall lachend. Al snel heeft ze het flesje op en zie ik haar oogjes steeds open en dicht gaan.
Ik druk een kus op haar hoofd en zeg dat ze moet slapen.
"Sssht ze slaapt." zegt Louis als hij Olivia zo in mijn armen ziet. Niall en ik lopen even samen het podium af en geven Olivia over aan Lou.
"Maar wie wordt wie getuigen?" vraagt Louis dan. "Jij die van mij." zeg ik. "Ik heb Payno." zegt Niall. "Oke en wie zijn er dan nog?" vraagt Liam. "Gems en Greg." zeg ik ze knikken.
"We geven elkaar nog een knuffel en gaan door met het concert.
Lachend kijk ik naar Niall en Louis. Ze zijn elkaar wat aan het treiteren. Het ziet er zo grappig uit dat ik door het lachend niet eens kan zingen. De jongens kijken me aan en beginnen ook te lachen.
Ik hou zoveel van deze idioten niet normaal.