pov Harry
Al dagen heb ik niks meer van Niall gehoord en ik mis hem echt. Louis is het niet gelukt om met hem te praten en nu zit hij ergens op de wereld. Ik ben nu voor een paar dagen bij mam.
"Al wat gehoord van Niall?" vraagt ze ik schud mijn hoofd. "hij is echt boos op me mam. Hij heeft zelfs tegen Louis gezegd dat hij me haat." zeg ik.
"Lieverd je weet dat Niall jou nooit zou haten zo is hij niet, maar hij ziet jou met Kendall knuffelen en uiteten gaan. Hij kan dat nooit met je Harry. Fans zeggen gelijk ahw cute, Niall heeft de fans dat nog nooit horen zeggen over jullie en als ze dat zouden bedoelen ze jullie vriendschap." zegt mam.
"Niall Horan aangereden door een auto. Niall Horan bevindt zich in San Fransisco. Na een nacht vol stappen is de one direction lid aangereden geworden. Hij ligt nu in het ziekenhuis fans die het gezien hebben zeggen dat Niall er behoorlijk slecht uitzag. Of hij liefdesverdriet had. Verder was Horan ook behoorlijk dronken" zegt de nieuws lezer.
Vol ongeloof kijk ik naar de tv.
"Louis belt je." zegt mam.
"Heb je het gezien?" vraagt hij gelijk. "Ja." zeg ik. "Pak je spullen we gaan erheen ik bel de andere." zegt hij. "Oke." zeg ik.
"Wat zei hij?" vraagt mam. "Dat we erheen gaan." zeg ik. "Moet ik mee?" vraagt mam ik knik. Ik app Louis dat hij Maura niet moet vergeten en mam mee wilt.
We pakken onze spullen in en dan gaan we richting vliegveld.
Maura zou eerst hierheen vliegen.
Liam slaat zijn armen om me heen.
"Het is mijn schuld." snik ik. "Nee Hazz." zegt hij. "Jawel, als ik kendall nooit om hulp had gevraagd was hij gewoon hier." zeg ik.
"Anne." horen we dan. We kijken op en zien Maura aankomen lopen. Mam geeft haar een knuffel.
"Harry gaat het?" vraagt ze. "Het spijt me zo." zeg ik. "Het is niet jou schuld lieverd echt niet." zegt ze. De familie Horan wist dat ik Niall ten huwelijk ging vragen.
In het vliegtuig zit ik naast Louis. Mam en Maura zitten samen.
"Waarom was hij in San Francisco?" vraga ik. "Hij heeft daar een huis staan." zegt Louis. "Wat." zeg ik. "Ik belde hem gister nog om te vragen waar hij nou was en toen vertelde hij het me." zegt hij. "Probeer te slapen Hazz." zegt Liam ik knik en leg me goed neer.
Telkens schrik ik wakker bang dat ik Niall echt verlies.
"De Media vraagt zich af waarom je moeder mee gaat." zegt Zayn. "Hebben ze niks mee te maken." zeg ik nors.
Eindelijk na een mega lange vlucht zijn we er.
Met twee auto's die gehuurd zijn gaan we richting het hotel en dan ziekenhuis.
"Hallo waar ligt Niall Horan?" vraagt mam.
"5de verdieping kamer 13." zegt ze. We lopen er snel heen. Ik houd de deur klink vast en zucht.
"Maak open." zegt Liam. Ik laat de klink los en stap naar achter. "Hij is boos op mij ik kan het niet." zeg ik. "Kom wel mee naar binnen." zegt Louis. De jongens lopen als eerste naar binnen en dan volg ik erachter aan.
Zijn ogen zijn gesloten. Zijn been zit in het gips en op zijn hoofd zitten wat hechtingen.
"Familie van meneer Horan?" horen we dan achter ons. We draaien ons om en zien een artst staan.
"Hij slaapt nu hij heeft zijn been gebroken ribben gekneusd en hersenschudding." zegt hij. Hij controleert wat dingen en gaat weer.
Met moeite houd ik mijn ogen open, maar ik wil blijven.
"Mam." horen we een iers accent dan zeggen. We kijken op en zien Niall wakker is.
"Lieverd." zegt Maura. "Alles draait." mompelt hij. "Moet je ook niet zo veel drinken he Lad." zegt Zayn. Hij draait zijn hoofd naar onze kant en kijkt ons aan. Hij schrikt als hij mij ziet zitten.
"Nia... hou op en ga gewoon weg." onderbreekt hij me gelijk.
"Niall waarom ben je zoveel gaan drinken." zegt Liam. "Had ik zin in." mompelt hij.
"Niall je bent moe ga wat slapen." zegt Maura hij knikt en gaat weer liggen. Ik sta zuchtend op en loop de kamer uit.
Ik koop een bos bloemen en een kaart. Ik schrijf er wat op en loop terug.
"Ik hou van je." zeg ik zacht en druk een kus op zijn hoofd.
"Ik rijd wel." zegt Louis. Ik geef hem de auto sleutels en stap ernaast in.
"Wat heb je op de kaart gezet?" vraagt mam. "Niks belangrijks." zeg ik. "harry je legde de ring daar neer heb je erin gezet wat er gebeurd is?" vraagt Maura ik knik.
"Hij moet het weten, maar hij wilt niet met me praten." zeg ik.
Het doet me pijn dat Niall me zo haat. Ik hou zoveel van mijn kleine Ier.