Schrijfwedstrijd 2.3

24 1 0
                                    

Ik ben eigenlijk nogal slecht in covers maken, maar ik vind dat deze best oké is.

Flaptekst:Met tranen in mijn ogen keek ik hem aan, ik was bang voor wat ik in zijn ogen zou zien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Flaptekst:
Met tranen in mijn ogen keek ik hem aan, ik was bang voor wat ik in zijn ogen zou zien. Bang voor de keiharde afwijzing. Ooit dacht ik dat wij samen in staat zouden zijn om het onmogelijke te doen. Om de brug over de kloof tussen arm en rijk, bruin en blank, gehaat en geliefd te kunnen bouwen. Maar nu hing ik zelf boven die kloof, met als laatste houvast zijn hand.

Sloan weet beter dan wie dan ook dat de wereld hard is. Er zal nooit een prins komen, die haar op zijn witte paard mee zal nemen. Er waren alleen maar manipulatieve mannen, die niks liever willen dan haar nog dieper de criminele wereld in te trekken. Tot ze de rijke en zachtaardige Joseph ontmoet, die alles is wat zij nooit zou worden. Als hij interesse in haar lijkt te tonen besluit ze in een opwelling te breken met haar verleden. Vanaf dat moment is het winnen van zijn liefde letterlijk een kwestie van leven of dood.

Maar is er in deze verscheurde wereld wel plaats voor hun liefde?

Laraxonink (sorry dat ik hem te laat inlever, maar ik kwam er gisteravond pas achter dat de deadline toen was)

WedstrijdboekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu