chapter 21

1.5K 97 43
                                    


Writters P.O.V

Haya kamry main pounchty hi be-hiss lash ki trhan bed ph gir gai or ankhyn band kr liyn. Kuch deer bad daim kamry main Medicines or First Aid kit ky saath kamry main aya or saman side table ph rakhny k bad haya ky qareeb beth gaya.
"Ab bhii naraz ho haya?" Daim ny kaha.
"Yeh tanz tha yan really poucha tum ny?" Haya boli.
"Dil pouch raha ha mera tanz samjho yan haqqeqat....." daim ny kaha.
Haya is per kuch bhee nah boli or ik lamhy ky bad boli:
"Unhyn  choor diya kiya tum nh?"
"Nhn yeh tum per ha jesa kaho gi wesa hi karon ga" daim ny kaha.
"Woh is waqat mery gunahgar hony k saath saath nah jany or kitni larkiyoon k mujrim hain or to or.....woh....woh ik khoni bhee hain.....jany do unhyn main nhn chahti ky un ky khoon sh hamary Amal-Namy gandhy hoon.....un ki saza unki moot hogi jo kudha k hukam sh ayy gi......unhyn choor do daim" haya ny kaha. Woh bilkul khamosh lehjy main thi. Ankhonn main werani saf thi uski.
"Mujy esi hi umeed thi apni hoor sh" daim ny kaha.
"Chaloo Its time to dress your wound haath idher laao haya" daim ny medical box kholty hoy kaha. Haya nh kuch kahy bhgair apna haath agy kr diya. Daim start cleaning her wound with alcohol swab. He is busy in his work too much just because that her beauty did'nt hurt. Haya usy dekhy ja rahi thi.
"Daim..." kuch deer bad haya boli.
"Bolo daim ki jann..." daim ny kaha.
"Tum sach pehly sh janty thy?" Haya nh kaha.
"Is bat ko ab choor doo....hoor...sach jo tha....jesa tha.....mujy pata tha....sab chooro leave this here" daim ny kaha.
"Mujy bataoo....mujy sunna ha....plz bolo...tum janty thy....kab sh...or mujy kyun nhn bataya....bolo daim..." haya nh kaha.
"Han main janta tha....tab sh janta tha jab tum mujy mili....haya....mery liy yeh bilkul bhe mushkil nhn ky kisi ki personal Information nah nikalwa sakoon.....or khass thor ph us insan ki jo pehli mulaqawat main hi  khass bhe kiya itna Ahm(important) ho jay" daim ny kaha.
"Han to phir tum nh mujy kyun nhn bataya....?" Haya ny masoomana andaz main kaha.
"Kyun ky main yeh nhn chahta tha k meri jann ko kisi bhee trhan ki takleef ho" daim ny kaha.
"Takleef to ab bhii ha..." haya ny kaha.
"Or tunhari takleef is waqat meri takleef sy qadry....nhn yeh lafz chota ha....intahaii kam ha haya" daim nh kaha.
"Matlb.....?" Haya boli.
"Matlb kiya main apni ankhoon k samny apni zindagi ko apny sh door jata dekh sakta hoon...hoor" daim bola. Usky lehjy main tezii ky saath saath fikar bhee thi. Haya khamosh ho gaii or daim usky dosary haath per dressing krny laga.
"Daimmm......" haya kuch feer bad phir boli.
"Bolo meri jaan..." daim ny kaha.
"Yeh duniya boht matlabi ha....khooni rishty bhee mohabat sirf matalb ky liy dety hain.....haya ny ik lambi Ahh bhari or phir boli.....to phir tum ny mujyh sh shaadi kyun ki"?
Daim ny ik dam haya ki taraf dekha or phir bola:
"Jo main kahoon ga us per yaqeen karo gi?"
"Hann kyun nhn Matlab ha to mujh sh shaadi ki nah....wrna esy gahry risty yoon achanak nhn jurty...." haya boli.
"Haan tum sh matalb tha isi liy nikah kiya main nh..." daim bola.
"Sun rahi hoon agy bolo..."haya boli.
"Dil k haathon majboor hon. Mera dil tumhary bhgair sans nhn ly sakta. Bola tha naw main ny ky tum mera dil nhn mery dil ki dahrkan ho haya.
Suna itna bara matlb ha"
"Meri zindagi tumhary haathon main ha is liy tumhy kud sh is ghary risthy main munsalik kr diya...." daim bola.
Haya ny nazryn jukha liyn sayed woh is dafa apni nazryn churana nhn chahti thi.
"Yaakeen krna prey gah haya or rahi baat mery hissay ki mohabat ki toh woh mujy leni aati ha...."daim ny kaha.
"Khudaa ki kasam aj tak tumhary liyy mery dil main mohabat to door Ahsass tak ka jazba bhee peyda nhn hoa...mat karo itni mohabat mujh sh...nhn dyy paoon gi iska badla main....azad kr doo mujy apny mohabat ky is rishty sh....."haya be-rukhi sh boli.
"Rishta mohabat ka nhn dil ka bhee ha....kis kis sh azad krwao gi kudh ko hoor....."daim bola.
"Or mujhy intazar pasand ha....Intazar karoon gah main kyun ky is Intazar k bad honny wali mohabat is sg bhee zayada shadeed(شدید )hogi,
Daim ny kaha or agy bheerty hoy haya ky maathy ko cuumah. Haya kuch khay baghair  sony ky liyy leyyt gaai. Daim nh ik lambi Ahh bhari or haya ko qareeb krty hoy woh bhee leyyt gaya. Lakin haya ky kahay hoy alfaz daim ko is waqat itni takleef dy rhy thy k woh darad sh cheekh bhe nhn sakta tha jabky uska batin cheekh raha tha. Kudaa jany usy intazar ka phaal mily gah bhee ky nhn or agr mily gah bhee jo jany kesa ho gah.
Subha jab haya ki ankh khulii to daim haathon main nashty ki dish liy kamary main aa raha tha.
"Good Morning meeri jann" daim table ph dish rakhty hoy bola. Haya ny kamry ki diwar per lagy time clock ko dekha to usy pata chala k yeh subva nhn ha balky din ka 1:00 baj raha ha.
"Ahhh!!!!! Tum yahan kiya kr rahy ho..?" Haya tezzi main boli.
"Kiya Matlab...? To or mujy kahan hona chahiyy.....haya...." daim ny kaha.
"Matlb tum yahan kiya kr rahy hoo....tumhy toh office nhn hona chahiy is waqat...?" Haya boli.
"Nhn...nhn... tumhy choor kr kesy jata..."daim nh kaha.
"Roz toh jatty ho wesy hi jaty naww..."haya ny masaomana andaz main kaha.
"Haya tum theek nhn hoo...or rozz rozz toh esa nhn hota naww" daim bola.
"Han to khair ha...wesy bhee ab main behtar.....haya bat mukamal nah kr paaii ky daim bola para:
"Kis nh kaha ky tum ab behtar ho?"
"Abhi to kaha main ny...." haya boli.
"Tumhary ilawa...."daim bhee bola.
"Bolti boht hoo tum....baby doll...daim ny kaha. Haya in donoo batoon per khamosh rahi or apny baloon ko samatny lagii.
"Bola karoo...jitna dil kryy bola karo...tumhy sunna pasand ha meri jann..."daim kud hi kuch deer bad bool para. "Kud hi sawal.....kud hi jawab....kud hi han...kud hi nah...yeh ha kiya akhir...."haya ny dil main daim ko kossa.
"Now come on get up....freshnup and do breakfast......"daim said. She get up with a sigh and go for her morning rutails after doing her business she came out from washroom. Daim catch her from her boht shoulders and make her to sit at cough. Daim ny haya ko apny haathon sh nashta krwan chooro kiya.
"Yeh sab kiya ha ab...? Main kudh bhii kha sakti hoon...." haya ny uktahat main aa ker bola.
"Or main ny poucha ky tum kudd kaha sakti ho ky nhn....jesa kaha ha wesa karo bus chalo kahaoo yeh...." daim zara gussy sh bola or haya ny cupchap kahana chooro kr diya.
Her mouth is filled with too much food..she placed her silky hands on her tummy and said in a baffle voice:
"Ab meri balley bhii tumhary kahny ky mutabiq khay gi kiya?"
"Matlb...."daim said joucularly.
"Matlb yeh ky meri bus...matlb I'm full now..." haya ny kaha.
"Ohhh....okkk....okk.." daim said and stop his hand for feeding her more.
_______________________________________

Okkk as I was giving the chp....previous task is completed so soon....so Now the is:

80 VOTES AND MANY MORE COMMENTS ON DIALOUGES😊

Now if the task is completed soon I'll give the chp soon.....

Thanks for your support n love❤
Luv you all for loving this novel💋

Author............Minahil Saleem

دل کے ہاتھوں صنم --(مکمل)Where stories live. Discover now