Writters P.O.VNashty ky bad daim call ph busy tha or haya bed per behti hoi thi. Aik dum woh bed sh uthri or side drawers main kuch dhoondny lagi. Daim ny usy notice kia or call end krny ky bad bola:
"Kiya chahiy meri jaan ko?"
"Phone nhn mil raha mera....." haya ny talash jari rakhty hoy daim ko dekhy bagairh bola.
"Yeh loo...." daim ny kaha. Haya ny foran mur kr usy dekha or usy ki khoosi achanak bury sh chahry main badal gai.
"Yeh phone to nhn ha...!" Haya boli.
"Yesh!! I know...its laptop...", daim ny rakhty hoy bola.
"Lakin mujy toh phon..." ,haya bat mukamal nah kr sakii ky daim bol para:
"Woh toot cukah ha hoor!!.....".
"Toot gaya!!!......Hawww!!!!.....esy kesy toot gaya.....mera matlb ha itna expansive tha.....matlb itni jaldi...." haya ny herangi main kaha.
"Kiya kah sakhty hain phenka hi kuch is andaz sh tha madam g ny!!" Daim said.
"Hann toh ab kiya mujy......" woh is dafa bhii bat mukamal nah kr sakii ky daim phir sy bol para:
"Mil jayy gah meri jaan ko naya....balky kal hi ajay gah....hum kud jayn gyn phir sh...aj rest ha".
"Achaa theeķ ha...bus ik or bat", haya boli. Jitni merzii kahoo hoor, daim bola.
"Nhn ik hi ha bus.....mujy naw wesy wala hi chahiyy achaa" haya boli.
"100 % meri jaan...", daim ny kaha.
"Laaoo ye idher doo....kuch pher hi lyn...." haya bed pr uchaal kr bethi or laptop pakr liya.
"Pher hi lyn? Kiya pherna ha?" , daim kuch samja nhn.
"Like kuch bhee.....",haya ny batana munasib nah samjha. Itny main daim ko ik or call a gai or woh call attend krny bahir chala gaya. Haya laptop pr novel pherny main masroof ho gai. Kuch deer bad daim kamry main dakhil hoa toh haya boht muskura rahi thi. Yeh larki toh yakeenan novel pherty pherty muskura rahi thi or daim woh is muskurati suraat ko dekh kr muskurany laga. Daim usky qareeb aya or laptop ki screen band kr dii.
"Ohhooo!!!! Yeh kiya ha ab?", haya zara gussay sy boli. Daim ny bed sh laptop uthaa kr side table ph rakh diya or haya ky qareeb deth kr bola:
"Ab hamari bari....hum batay kryn gyn ab".
"Really!!! Or hum batayn kiya kryn gyn han!!!", haya uktahat main boli.
"Mery pass toh boht sari hain....chalo batao yeh Ayesha kon ha?", daim bola.
"Ayesha!!!! Haya ayesha ka nam sunty hi khilkhila (کھلکھلا ) si uthi or bolny lagai:
"Ayesha!!! Ayesha toh meri behn ha....tumhyn pata ha woh sary collage sy mery liy lara kerti thi.....or even uni main bhee ik dafa......haya batayn kiy ja rahi thi or daim usy dekhy ja raha tha. Akhari bat haya ny yeh kahi thi:
"Bus yarr!! Ayesha toh meri jaan ha".
"Nah!! Usy behn tak hi rehny doo. Mujy sharakat (شراکت ) berdasht nhn ha. Koi bhee tumhari jaan yan zindagi nhn mery siwah ' haya", daim bola.
"Arryyy!! Kyun bahee......mera dil meri marziii....jisko cahy jaan banaon jis ko cahy zindag....", is sh phely woh bat mukamal krti daim ny usy donoo haathon sy kheench kr chahry ky intehai nazdeek kr liya ky haya cup ho gai. Haya ki sansyn ruk si gain.
"Ab kahoo zara kiya kah rahi thi?",daim tanziya bola. Haya ko purany lamhaat yaad a gay or woh khamosh rahi or kuch deer bad boli:
"Nh....nhn...nahii.....kuch bhee nahii main toh bus wesy hi.....", usky ki zuban sh bus yehi alfaz nikly.
"Good girl ", daim ny haya ky mathy ko chumty hoy kaha. Or phir bola:
"Tumhy yaad ho toh haya main ik dafa tum sh kuch kaha tha ky.....yeh mohabat duniya ki pehli mohabat hogi jo khoof ky sayy sh janam ly gi...
Or ab dekhoo iska agaz ho gaya ha....
Bus rahi mery hissy ki mohabat toh main ly hi loon gah".
"Jo tum lety ho woh mohabat nhn zabrdasti ki khoowahisaht hoti hain.
Mohabat toh woh ha jo dil main kudhi peda ho jay", haya boli.
"Tum shamji nhn.....tumhary dil main mohabat ka aehsas peda hona chooro ho gaya ha yeh bat tum or main humdono achy sh janty hain....or apny hissy ki mohabat main kud ly leta hon", daim ny kaha.
"Hann!! Tum ny sahii kaha tha mujy kal sb sh zayada khoof laga tha. Apni zindagi main itni wahsaht pehly kabhi nhn hoi mujy or us waqat tum thy mery pass......khoof ky sayy main sirf ik jazba utha tha aehsas ka...or main manti hoon woh ab bhii ha.....lakin yeh mohabat toh nhn ha...khoof ky sayy sh mohabat nhn peda hoi", haya boli.
"Mohabat ki mazilyn hoti hain or aehsas iska phela darjah ha jo prwan cherty cherty ik din mohabat main zaroor badly gah lakin janam khoof hi sy liya ha is mohabat ny haya" , daim ny kaha.
"Tumhy itna yakeen kesy ha!!! aehsas toh hamry dil main rah chalty fakeeron ky liy bhee peda hota ha lakin woh to mohabat nhn banti", haya bezari sh boli.
"Haya meri jaan!! Mujy yakeen aehsas per nhn mujy yakeen meeri is mohabat pr ha jis ny is jazbayy ko janam diya ha or yehi isko ik din ishq tak ly jay gi....",daim bary pyaar sy bola.
"Tumhari batayn mery sir ky opper sh ho kr ja rahi hain....
Achaa yeh toh ho gai tumhari woh baat ky mohabat janam ly gi jo bhi ha......haya ny muhhn basorty hoy kaha...or dosari bat tumhy mohabat leni aati ha!.....ab yeh kiya ha?".
Daim is per muskuraya or haya ky mathy ko chumtyhoy kaha:
"Yeh rahi meri mohabat......" phir usny haya ky hoonton ko apny hoonton main daba liya. Ab ik lamba aehsas.
Ik lambi koshish. Mohabat ka izhar.
Or phir ussy juda ho kr bola:
"Yeh raha iska badla meri jaan....".
Haya ki ankhyn khuli ki khuli rah gain. Woh heran thi. Usny ny dil main socha:
"Astagfirullah!!! Yeh jo her waqat lines marta rahta ha woh sab yeh tha.....tum toh sach main pagal niklii haya....woh apny hi khayaloon main gum thi..."
Ik dam sh...daim ny usy galay sh laga liya or kaha:
"Tum meri zindagi ho haya....."
Haya ny us sy juda hony ki bhot koshish ki lakin sayed daim yeh nhn chata tha....woh ussy mazeed apny ander dabay ja raha tha. Akhir takh ker haya boli:
"Mery khayal sh tumhyn Office ka ik chaker laga hi ana chahiy....Daim Ali", jabky haya abhi bhi usi halat main thi.
"Itni aram wali jagah choor kr wahan chala jaaon....kuda ko mano hoor.....apny ap sh bhii mohabat ha mujy beshak thoori hi sahii....", daim ny usyy mazeed tang krty hoy kaha.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam!!
Want to tell you all about my new story......Red Shadow Of Dark Soul❤
Must read it plz...I'm waiting desperately for your responses. And I want more compliments and your more luv on this story.Next chp will be given soon.
80 votes+ comments🌚🌚 on this. As I know its a short one but manage plz.Author........Minahil Saleem
YOU ARE READING
دل کے ہاتھوں صنم --(مکمل)
Fantasyone can't have everything "Business Tycoons " the SHAH Family...... Sikander Shah has a single son DAIM ALI SHAH (23)- Mr.arrogant fall in love with a prettty ' innocent soul that is HAYA AHMAD AMEEN(19)-