chapter 24

1.6K 74 28
                                    


Writer's P.O.V

Qareeban raat ky 1:00 bajy woh wapis aarahy thy ky rasty main haya boli:
"Your voice is seductive daim!!".
"But my addiction is your beauty.....
I'm addicted of you , your love",daim replied without seeing her. "Mery khayal main yahan tumhari baat horahi ha" , haya ny kaha. "Or mujh main tum ho haya" , daim ny is dafa usy dekhty hoy kaha. Haya khamosh rahi or bahir dekhny lagi. "Kiya hum apny ghr nhn jaa rahy?" , haya kuch deer bad notice krty hoy bola. Daim uski baat ka jawab dena hi bhool gaya ho jesy woh to usky alfaz per muskura raha tha "hamara ghar". Usny pehli dafa mansion ko apna ghar bola tha. "Bataooo!!!" , haya kuch deer bad phir boli. "Nhn hum Mom,Dad ki taraf ja rahy hain..woh tum sy milna chahty thy" , daim muskuraty hoy jawab diya. "Banda kam-is-kam (کم از کم ) bata hi deta ha" , haya ny deehmy sy lahjy main kaha.
"Why are you feel uncomfortable here ? Hoor!!! They love you as they love me..." , daim said soothingly. "esi baat nhn ha infact mujy tumhari ammi bohat achii lagti hain...bus wesy hi zara...." , haya ny baat mukamal nah ki. "Just relax I'm with you" , daim said. In a mean while the car stopped in front of a big gate. Guards are there as usuall. After parking the car they entered in the mansion. Amina shah and sikander shah standing in the big hall to welcome them. Amina hugged haya tightly while sikander patted on her head in love. "Mery khayal sh tum dono ko aram krna chahiy subha milyn gyn achy sh...donoo bachy thaakyn hon gyn..." , amina said. Isi ky saath daim haya ka haath pakrty hoy usy kaamry main ly gaya. After changing into simple flexible clothes haya lay down on the bed. After sometime daim come here too and lay down. He hugged haya tightly as usuall by pulling her towards him. But the different thing is that she did'nt argued tonight. Daim noticed and speak:
"Aj larna nhn ha!!! hoor?".
"Ummmm!! Daim!!!..., haya ny ahista ahista kahna chooro kiya lakin phir cup ker gai. "Bolo daim ki jaan"..daim ny kaha. "Daimm!! Mujy....mujy tumhara phone chahiy...mujy naww!! Ayesha sh baat krni ha abhi....do gyy naww" , haya ny bary hi masomana andaz main kaha. "Ab itny pyaar sh bolo gi to inkar kesy kr pawon gah haya..." , daim ny kaha or saath hi side table sh phone pakar ky haya ky samny kiya "lakin is ky badly mujy kuch chahiy"....usny kaha. "Ohhho!! Theek ha lakin yeh to doo abhi" , haya ny yeh kahty hoy jaldi sh phone daim ky haath sh keehncha or terrace main chali gai. Usny agy sunna hi nhn ky daim ko usky badly chahiy kiya. Qareeban ik yan do dafa ringing hiny ky bad phone utha liya gaya.
"Hello!!" Someone spoke from other side. "Helloooo!!!! Ayesha!!!!" , haya fooran bol pari. "Yesh! Ayesha is here" , ayesha speaks. Haya ny ik lambi sans bhari. Ayesha ny foraan sh pehchan liya. "Haya meri jaan yeh tum ho na!!" , ayesha nh kaha. "Ayesha kesi ho..", haya ny be-ikhtayar bus yehi kaha or rony lagi. "Haya main bilkul theek hon...yeh number kis ka ha...or...or tum roo kyun rahi ho meri jaan...sab theek ha naw", ayesha ny paryshani main bola. "Yeh...yeh daim ka number ha...main the..theek hon....ayesha!! I'm missing you....mujy tum sab bohat yaad aty ho..mujy milna ha tum sh..." ,haya ansoon ky saath phaat pari. "Haya!! Meri jaan !! Pata nhn yeh intazar kab khatam ho gah bohat door chali gaii tum hum sab sh waqat ka pata hi nah chal saka" , ayesha ny nam si awaz main kaha. "Mujy tumhy kuch batana ha ayesha...."  , haya ny aram sh kaha. "Main sun rahi hoon haya!", ayesha jawaban boli. "Ayesha!!  Mery dil ki kaafiyat(کیفیت) badal rahi ha...mera dil bohat bhari ho raha ha jesy koi qaraz (قرض) ho is per...mujy kud samjh nhn aarahi" , haya ny dil pr haath rakty hoy kaha. "Han to qaraz adda kr doo tum...jis sh liya ha...sood samayat(سمیت) wapis kar doo..." , ayesha ny haya ko lafzoon ky ishary main samjhaya. "Main kuch samji nhn" , haya ny  be-dehani main kaha.
"Haya!!! Daim ki mohabat qaraz ha tum ph....or qaraz khabi maaf nhn hota....usy wapis karna ho gah agr dil ka sakoon chahiy toh", ayesha ny kaha."Nahii kr pawon gi yeh qaraz adda main ayesha!! Nhn ho skata yeh mujy sh" , haya ny ankhyn band krty hoy kaha. "Tumhy usy mohabat toh krna ho gii...or tumhyn mohabat ho gii...dekh lena tum" , ayesha ny kaha. Kuch lamhy ki khamoshi ky bad haya boli. "Tum sh...Suleiman sh...sab sh milny ka bohat dil krta ha". Ayesha ny uski baat talny pr ik lambi Ahh bhari or boli. "Tumhyn ik goodnews deti hoon .... zara kush ho jao jaan". "Goodnews!! Chalo doo...", haya aram sh boli. "Hum shaddi krny jaa rahy hain.....main or....main or Suleiman hum doono....", ayesha ny abhi itna hi kaha ky udher haya khushi  sh pagal ho gai. "Kiyaaa!!! Itni bari baat.....itni bari news....or mujy batana munasib bhi nah samjha tum donoo nh..." , haya cheeck rahi thi khushi ky mary. "Tumhara number nhn ha mery pass haya...Suleiman ky pass tha lakin....". Ayesha ky bolny sh pehly haya bool pari.."hann!! Woh phone daim ny toor diya tha....". "Exactly!  Or ab main apny hony waly husband ko bar bar marny thoori naw behj saktti thi..." , ayesha tanziya boli. "Achaa!! Koi nhn ab kal apna number doon gi tumhyn main..." , haya boli. "Haya!! Tum aao gi nah..." , ayesha nh jazbat bhary lahjy main kaha. "Main....mai....main !! Aaon gi ayesha...zaroor aoon gii..." , haya ny ankhyn band krty hoy ik lambi sans li or kaha. "Main daim ko manna loon gi ayesha". Itny main peechy khary daim ny gala saaf krty hoy apni maujoodgi ka aehsas dilaya. Haya ny mur kr usy dekha lakin khamosh rahi. "Mujy soona ha haya!!...daim said while raising his one eyebrow. "Kiya matlb ha soona ha...meri awaz sh pareeshan ho rahy ho?...itna bhi koi cheekh toh nhn rahi main daim" , haya ny kaha. "Main ny esa toh kuch nahii kaha...main ny kaha ha mujy soona ha...or tumhyn nhn pata ky main kesy soota hon hoor?" , daim said while crossing his arms on his chest. Haya samjh gaai ky daim usky bagair nhn soota. Haya ny phone ki taraf ishara kiya jesa ky woh daim ko bata rahi ho ky ayesha is still on line or phone kan(کان) ky saath laga liya. "Ayesha!! Main tum sh phir....". Ayesha ki mudakahlat ph woh baat mukamal nah kr saki. "Meri jaan!! Jao...ja kr apny shooher ( شوہر ) ko sulaoo phir baat hogi". Yeh khety hoy ayesha ny phone kaat diya. Haya smiled meekly at this. Ab haya ko bhi daim sh kaam tha warna woh abhi isi waqat larny lag jati. Woh chup kr ky daim ky saath bed ph wapis aagai. They boht lay down daim hugged her.
"Ahh!! Dai...." , haya abhi uska nam bhi mukamal nah kr saki ky daim bol para. "Hugged me back darling!!".
"Hannn!!!". Haya gasped. Haya ab majboor thi usy apni bahoon ky gheery main lety hoy boli:
"Is that you want from me for your phone?". "Don't be so smart baby!!... its not that I want for using my phone....this is nothing infornt of which I want from you" , he said while  smirking. Haya is helpless cause now she actually want his permission for going to Pakistan so she sighed at this. "Now sleep jann-e-daim" , he said while kissing her forehead. "Such an innocent soul you are" he said innerly looking into her beautiful eyes. "Too much clever...such a gambler (بازی گر )  you are daim....she also said innerly looking at his beautiful face".

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

How's the update?❤
Anything about ayesha❤
Literally I'm not going to published this cause its a draft...I have cut this part from novel but my sister impelled me to add this..so that's why I published this part soon.
The side of story is going to change a bit...as you know ups n downs are necessary too😅.

Anything means doo comment on chp😅❤. As you all giving me soo much love...with votes n comments...I'm very happy..😭❤❤ thnksss to all.

Author............Minahil Saleem.

دل کے ہاتھوں صنم --(مکمل)Where stories live. Discover now