chapter 28

1.1K 121 47
                                    


Writer's P.O.V

Haya qareeban 2 hafty hospital rahi. Medicines ki wajah sh woh zayada deer neend main hi rehti. Jab kabhi ankh khulti to daim usky pass hi hota. Ab uska truma bhi kafi kam ho gaya tha lakin woh baat nhn krti thi. Zayada deer khamoosh rehti. Aj haya ko discharge krna tha. Haya bed per bethi hoi thi ky daim kamry main ik file ly kr aya. "Haya!...yahan sing kr doo". Usny papers haya ky agy rakhty hoy kaha. Haya ny usky haath sh pen pakra or sing kiy. Daim papers ly kr phir chala gaya. Or kuch deer bad haya ko lenny aya. "Chalyn...?" , usny haath agy berhaty hoy kaha. Haya uska haath tham kr bed sy uth khari hoi. She is better at all know but have a little weakness
Due to which she needs some sort of support for walking. Haya ky khary hoty hi daim ny usy apny donoo hathoon sh pakra or uska matha chummty hoy bola:
"Tum nhn jannti tumhyn apny saath wapis is trhan khara dekh kr meri rooh main jaan agai ha haya". Haya ny bus halki si muskurahat di or uski ankhoon ko dekha. Sirf pyaar. Sir pyaar tha un ankhoon main us ky liy. Ik ghunty ki drive ky bad woh mansion pounchy. "Hum kal wapis apny mansion chalyn jayn gyn haya!". Daim ny gari ka darwaza khoolty hoy bola. Haya aram sh bahir nikli. Agy atty hi peehly ki trhan amina or sikander khary thy. Amina ny haya ko atty hi apny galay sh chipka liya. "Mera beta!! I'm sorry main tumhyn bacha naw saki. Mujy maaf kr do haya. Agr tumhy kuch ho jata to aj main apni ik beti bhi khoo chuki hoti". Usny ny abdeedah (آبدیدہ) ho kr kaha.
"Ammma!!"
Haya ny yeh lafaz bool kr sab ko heeran kr diya. "Amma!! Main ab theek hon. Apky pass hon. Rona band kryn". Daim ky reactions sh asani sh pata chal sakta tha ky jesy usky jisam main jaan agai ho. "Finally!! She spoke something. She said Amma!!" , his heart said in pure pleasure. Is ky saath hi amina khamoosh ho gai or unhyn kamry main behj diya. Haya ko bed per leta kr daim sikander ky pass chala gaya. Unhyn kisi or masalay per koi aeham baat krni thi. Peechy sh kamry main abeera fruits ki dish liy aai. Dish side table pr rakhty hoy abeera ny fooran haya ko galay sh laga liya. "Haya kuda ka sukar h tum wapis aagai". Usny galy sh judda  hoty hoy kaha. Peehly to haya khamoosh rahi phir kuch deer bad usy dekhy bagair haya ny kaha:
"Abeera!! Main zinda hoon?".
"Mujy ab bhii yakeen nhn araha main....main bach gaii? Lakin kesy...? Main kesy bach gaii...?".
Abeera uska reaction dekh kr usky pass beth gaii or usky haath pakar kr boli.
"Tumhyn pata ha haya tumhyn wapis mannga gaya ha".
Haya ny sawaliya nazroon sh uski taraf dekha. "Haan haya! Tumhy KUDA sh wapis manga gaya ha" , abeera ny kaha.
"Main samjhi nhn kuch!", haya ny usy deekhty hoy kaha.
"Daim sir ko aj tak jo kuch bhii mila , jitna bhii mila bhgair mangy mila. Unhoon ny aj tak kuch mannghny ki garaz sh kabhi bhi Allah ko sajdha nhn  kiya". Usny apni baat jari rakhi.
"Unhyn doolat mili. Bhgair manngy. Unhyn izaat mili bhgair manngy. Even jab tum un sh peehli dafa mili. Unhoon ny kuda sh manngy bagair hi tumhy paa liya. Unhyn kud pr bohat yakeen ha. Aj tak main ny us bandy ko khabi sajdhy main girtty hoy nhn dekha. Allah sh khabhi kuch manngty hoy nhn dekha". Haya boht goor sh abeera ko sun rahi thi. "Lakin tumhy pata ha tumhary kidnapp hony ky bad!! Main ny peehli dafa us bandy ko sajdhy main rooty hoy dekha ha". Haya ki ankhoon sh ansoon jari thy. Wog abeera ko sun rahi thi.
"Main ny unhyn bus sajdhy main hi nhn dekha balky Allah ky agy roty hoy dekha ha Haya!!". "Sirf tumhary liy...sirf tumhari zindagi ky liy....jis waqat woh zaalim insan tumhy khaatam krny wala tha ,  main is baat per kasam utha kr kehti hoon tumhy us waqat moot ky muh sh nikal kr lanny wala or koi nhn "daim sir" hain". Haya ki ankhoon sh ansoon or bhi tezi sh nikalny lagy. "Unhoon ny ik hi sajdha kiya or apny kudda sh appny pyaar ko wapis mang liya  , main ny kud...haya main ny kud apni in gunahgar ankhoon sh dekha ha. Woh roo rahy thy sajdhy main. To mujy tum batao ky tum unhyn wapis kesy nah milti?  Jis Allah sh unhoon ny peehli dafa kuch manga tha woh Allah khaali haath kabhi nhn begjh sakta tha". "Yehi wajah ha jo aj tum zinda ho. Hamary samny.......
Hamary pass ho". Abeera ny baat mukaml ki or rooti hoi haya ko galay sh laga liya. Haya musalsal rooy chali jaa rahi thi. Kuch deer bad haya us sh juda hoty hoy boli:
"Tumhy pata ha abeera! Us waqat main bhii kuda sh kuch mang rahi thi. MOOT!! han main bhii Allah sh moot mang rahi thi. Mujy itni takleef thi ky mery liy zindagi ki bajay moot manngna baja tha. Main yehi keh rahi thi ky fooran meri moot ajay. Main us takleef sh rehaii chahti thi". Haya ny kaha.
"Lakin Allah us waqat daim sir ki sun raha tha...Allah ko woh jhuka hoa insan zayada pasand aya , isi liy tumhari dua ky badly woh duaa qubool hoi haya" , abeera ny fooran baat mukaml ki. Or haya ny hann main sir hilaya. Kuch deer ki khamoshi ky bad abeera ny fruits haya ky agy kiy or apny haathon sh usky muh main dalna chaha. "Inkar nhn chaly gah yeh bhii usi sajdhy main jhukny waly shakas ka hi hukam ha ky puri dish khatam krwaon main" , abeera ny hasty hoy kaha. Haya bhii muskuraii or kahany lagi.
.
.
.
.
Abeera ky kamry sh janny ky 10 minute bad daim kamry main aya. Haya bed per bethi thi. Daim seedha uski taraf chalty hoy aya. Or uska matha chummty hoy pass beth gaya. "Kesi ho haya!!!....khain dard to nhn ho raha naw....dressing? ...sab theek ha naw...daim ny usy idher udher sh examine krty hoy bola".
"Daim!!" . Haya boli.
"Bolo daim ki jaan..."daim ny fooran jawab diya.
"Mujy Hoor kyun nhn keh rahy?....kiya main ab hoor nhn rahi..." , haya boli.
"Tum sh kus ny kaha k tum hoor nhn rahi. Tum mery liy hoor sh bhi zayada pyaari ho...or hamesha rahoo gi..." , usny kaha.
"To phir haya kyun kah rahy ho?". Woh mazeed boli.
"Kyun ky mujy lagta ha main ny yeh haq khoo diya ha...meri wajah sh tum kidnapp hoi haya.  Meri wajah sh tum is haal ko pounchi....woh meri larai thi....meri jang thi....beech main tum aagai....meri hoor ko unhoon ny moot ky muh main pouncha diya.....kiya main ab bhi tum sh pyaar krny ky qabil hoon?....kiya tumhy hoor kehny ky qabil hoon?..." . Usny baat jari rakhi. "Nhn haya! Nhn!! Main ny yeh haq khoo diya ha".
"Wapis lanny waly bhii to tum hi hoo...". Haya ny kaha. Daim ny achanak haya ki taraf dekha.
"Han!! Daim mujy wapis lanny bhi to tum hi hoo. Tumhari mohabat bilkul ainy( آئینے  ) ki trhan saaf ha. Main tum sh mohabat nhn krtti , Lakin tum krty thy. Tumhari mohabat sachii ha isi liy aj tumhary samny zinda bethi hoi hoon main". "Or jin ki mohabaat sachi ho unsh haq naw hi cheeny jaty hain or naw hi woh haq khooty hain". Haya ny uski ankhoon main dekh kr kaha. His eyes gone full of affection and love for her. Usny haya ky hathoon ko chumma. Or usy zoor sh keehncty hoy galay laga liya.
"I love you hoor!!"
"Main tum sh hamesha mohabaat krta rahoon gah. Tumhy khoona manzoor nhn meri zindagi ko" , usny galay sh lagi haya ki gardan(گردن )per sir rakh ky yeh sab kaha.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Mujy ap sab sh shiqayat ha bahiii!!
Yesh I have an issue.
Almost chp ky readers 400 hoty hain or votes!!
Votes sirf 40...yeh kiya ha?
Yeh insaf to nhn ha...votes pr comments lazmi hoty hain logo.

Next chp is on 100 votes and 100 comments!

Author....Minahil Saleem.

دل کے ہاتھوں صنم --(مکمل)Where stories live. Discover now