Nemoc

407 20 4
                                    

~ Z pohledu Kakashiho

Neobvykle dnes nemám nic na práci, rozhodl jsem se chillovat jen tak venku s moji milovanou..... Knížkou.
Chvilku jsem se jen tak procházel po vesnici, chvíli jsem zase někde posedával na stromě.
"Já tu knížku znám už na zpaměť, přečetl jsem ji nejméně 20x :D" řekl jsem si pro sebe a opřel o kmen stromu.
"A co teď?"

Je tu docela nuda,nejsem zvyklí mít tolik volného času.
Začal jsem mít hlad a tak jsem si řekl že si zajdu něco nakoupit na jídlo.
"Hey Kakashi-sensei" Zastavil mě Naruto a zeptal jse, jestli si nedám s ním rámen.
Nemohl jsem odmítnout, rámen je přece dar od Boha 😂.

Chvíli jsme tam posedávali, kecali a zároveň čekali než nám to připraví.
"Ahoj nedáš si s námi rámen?" Sakra s kým to zase Naruto mluví.
Otočil jsem se a uviděl jsem Morgan, tekly jí slzy po tváři. Nechápal jsem co se děje, nikdy jsem ji neviděl brečet. Jen jsem ji pozoroval a naráz se rozběhla pryč, netuším kam běžela.
Měl jsem pocit že je něco špatně a za každou cenu jsem ji chtěl pomoct.

(Po chutném Rámenu)
"Hele Naruto já jdu hoj" řekl jsem poněkud smutně.
"oh ok Ahoj"

~Z pohledu Morgan

Strávila jsem chvíli v lese, ale hlad mě dohnal domů. Vzala jsem si něco na jídlo, bylo mi jedno co jsi vezmu.
"Hm... Dnes jídlo chutná  zvláštně, ale špatné není."
Raději jsem si šla lehnout a nic nedělat.

Po asi 10 min. Koukámí do stropu jsem si vzpoměla na knihu od své matky. Byla o jejím životě, věnovala mi ji před smrtí jako její poklad.
Ani jsem ji nečetla, nezajímala mě.
Otevřela jsem knihu a začala číst.
Ráno mě vzbudila tma...
"Co to kurwa?!"
"No jasně" spadla na mě knížka, očividně jsem usnula.

"Je něco kolem 4:00 ráno,normálně tak brzo nestávám".
Hned po ránu (po snídani a hygieně atd. ) jsem se rozhodla jít projít a zároveň dočíst tu knihu.
V tuto dobu všichni spí(nečekaně Xdd), tak budu mít alespoň venku klid.

Sedla jsem si na strom ve vesnici a četla, začetla jsem se do knihy a najednou.....
"hoj co tady tak brzo děláš?"
"ha?" lekla jsem se a spadla ze stromu, ale někdo mě chytil do náruče.
"OH promiň nechtěl jsem tě vystrašit".
Otevřela jsem oči a uviděla Kakashiho.
Zrudly mi tváře, proto jsem se rychle otočila "To je v pořádku, nic se mi nestalo".
Cítila jsem, že pokaždá když jsem blízko něj celá hořím.
"Ohledně včerejška.. Co se ti stalo?" otázal jse zvědavě a dal mě na zem.
Jen jsem pohlédla do země, nechtěla jsem mu to říct. Kdybych řekla „Nic„tak bych mu lhala a to nechci.
"Jen mi John něco řekl a já utekla" začala jsem se chvět.
"jsi v pořádku?" celá se třese.
"j-jo jsem".

~Z pohledu Kakashiho

Nevipadala moc v pořádku.
Přiložil jsem ji ruku na čelo, celá hořela. Vzal jsem ji k sobě, nechtěla,ale nakonec jsem ji přemluvit. Přiložil jsem jí mokrý hadr na čelo a uložil do postele.
Nechtěl jsem ji nechat doma samotnou, proto jsem jí nabídl aby u mě přespala.
Somozdřejmě..... Nechtěla.... 😂
Ale nakonec jsem udělal KAWAII face a ona odsouhlasila.
Odešla jsi k ní domů pro věci.
Nic jiného mě nezbývalo nebudu se jí hrabat ve věcech.

Mezitím jsem uvařil jídlo, nejsem žádný Zdenda Pohlreichů  nebo Ládík Hruška, ale vypadalo to chutně.
"Už jsme tu" ozvala jse u vchodových dveří.
Po jídle jsem usnul, byl jsem unavený z to čtení knihy xd. A Morgan si šla mezi tím hodit sprchu.

~ Z pohledu Morgan

Vylezla jsem ze sprchy a chtěla jít spát, ale postel byla zabraná.
Došla jsem k němu abych zjistila kde budu spát.
OH.... Byl tak sladký když spal nechtěla jsem ho budit tak jsem si šla ještě chvíli číst. Snad se ještě zbudí.

Po chvíli fakt že jo, ten lenochod i žije.
"Mám otázku Kakashi, kde mám pelíšek já?"
"V posteli, já si lehnu na zem" řekl.
" V žádném případě!"
Začali jse se hádat, ale nakonec jsme se shodli že budeme spátvedle sebe s rozestupem.
Šel jsi hodit sprchu a já mezitím usnula.

~ z pohledu Kakashiho

Vylezl jsem že sprchy "sakra Zapoměl jsem si oblečení " vyšel jsem z koupelny  nahej díky bohu už spala.
Já spím normálně  bez trika, ale dnes..... To není vyjímkou xd.

Přišel jsem k ní abych ji zakryl.
Pohlédl jsme na ni, byla tak roztomilá.
Netroufl jsem si ji pohladit po tváří bál bych se že by jse zbudila.
Taky jsem už zalezl do postele a šel spát.

Zase nový kus příběhu :P
Snad se líbí
Jo a něco k tomu Morgan spí s rouškou xd aby ji Kakashi neviděl
(omlouvám se za chyby)
🥑~BYE ~🥑

Morgan X Kakashi Kde žijí příběhy. Začni objevovat