Bu bölümü iki hikayeyi de oylayıp yorum yazan iamaturkishgirl 'e ithaf ediyorum💚
Medya ise sadece hoşuma gitti dkdğdmdlLily: James James James. JAMES UYANSANA SALAK!
James: Hıı? Biri adımı mı söyledi. Biri salak mı dedi?
Lily: Tanıştığıma memnun oldum salak ben karın. Ve oğlumuz bugün Hogwarts'a gidiyor ama sen hala uyuyorsun.
James: Ah Lily-Çiçeğim sen miydin? Ben de diyorum bana bu şarkı gibi gelen ses ne?
James: OHA OHA HARRY BUGÜN HOGWARTS'A GİDİYOR LİLY BUNU NASIL UNUTURSUN HEMEN TELEVİZYONUN BAŞINA HADİ!
Lily: *eliyle alnına vurur* Of James of. *o da televizyonun karşısına geçer*
James: Ama bu çocuk hiç bir şey bilmiyor ki nasıl bulacak istasyonu? Hagrid gitti baya!
Lily: Evet ben de onu anlamadım ama bulur bir şey sen merak etme.
Lily: JAMES JAMES O MOLLY PREWETT Mİ?
Molly Weasley'nin kızlık soyadı Prewett'dir de o yüzden dıeğdöspisdpdğ
James: Aa evet! Ve muggle dedi! Hadi oğlum git peşinden!
*Harry onu takip eder*
James: Ayh sanki duydu tövbe tövbe.
Lily: James kendine gel ve dikkat et!
Lily: Hadi Harry! Yapabilirsin oğlum!
Lily: Geçti!
Lily: Evet şimdi sakince bir kompartman bulmaya git.
Lily: Gerçekten bizi duyduğundan şüphelenmeye başlıyorum.
James: Lily şu Harry'nin oturduğu kompartmana gelenler Weasley ikizleri mi?
Lily: Evet James.
Biraz ne konuştuklarını dinlerler. Sonra Fred ve George gider. Ginny Harry'le ilgili bir şeyler der falan. Yazar yine yazmaya üşenir.
James: LİLY! KIZIL GELİN BULDUM LOOOOO!
Lily: Tamam o zaman kızın tüm bilgilerine ihtiyacım var. Dur Janet'ı çağıralım. Adı neydi kızın? Heh, Ginny Weasley.
Lily: Hey Janet!
Ama şimdi orada bir durun açıklayayım. Janet The Good Place dizisindeki evrendeki tüm bilgileri barındıran bir veri tabanıdır ama bir kadın şeklindedir. The Good Placeden çaldım yani dosifmdoid. Neyse devam edin.
Janet: *odaya ışınlanır* Merhaba!
Lily: Sana da merhaba Janet! Bana Ginny Weasley'nin tüm bilgilerini bir dosya içinde getirebilir misin?
Janet: *elinde bir dosya belirir* Başka bir isteğiniz?
Lily: Hayır teşekkürler. Gidebilirsin.
Janet: *gider*
Lily: Şimdiiiii. Hadi bir dosyasına bakalım.Baya bir dosyasına bakarlar. Sonra Ron gelir.
James: TAMAM BU ÇOCUK BİR ÇEŞİT WEASLEY MAGNETİ FALAN OLMALI.
Lily: Katılıyorum.Bunlar arkadaş olur. Sonra Hermione gelir, konuşur, büyü yapar ve gider.
Lily: O kızı sevdim. Zeki olduğu anlaşılıyor ve muggle doğumlu gibi. Çok ortak noktamız var.
James: Sen seversen ben de severim Lily-Çiçeğim.Bu bölümün de sonuna geldik. Diğer hikayeyi yazmaktan buna çok zaman ayıramadım ama olabildiğince bölüm atmaya çalışıyorum. Hem diğer hikayeye her gün bölüm geldiği için açıkçası biraz zorlanıyorum ama online okulum yarın temelli bitiyor. Bu nedenle iki hikayeye de daha çok bölüm geleceğini düşünüyor ve umuyorum. Byee💛
~iris🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily ve James Harry'nin Hayatını İzliyor
FanfictionKİTABIN BAZI BÖLÜMLERİ ÇOK CRINGE BUNU OKUYACAĞINIZA DİĞER KİTAPLARIMI OKUYUN BENCE ~tamamlandı~ Pek ciddi bir kitap değil kendisi. Jily içerir onu söyleyeyim. "Muziplik tamamlandı." | 08/10/20 💞 ~iris 🤍 #felsefetaşı'nda 2. #goldentrio'da 3.