Hellööööö! Online derslerim 12.40 da bitiyor bugün attığım bölümler falan derste attım yani hadi mutlu olun. Neyse boş boş bölüm yazcam inş sonumuz hayırlı olcak. Hadi okuyun siz.
Harry, dünyada: Bir düştü bu. Hagrid adında bir dev gördüm düşümde, geldi, büyücülük okuluna gireceğimi söyledi. Gözlerimi açınca kendimi dolapta bulacağım.
Lily, cennette: Ah tatlıııımm. Şuan yanında olmak o kadar isterdim ki. Bunlar düş değil canım.
James: Efendim aşkım?
Lily: Harry'le konuşuyordum aşko.
James: *morali bozulur*
Lily: James James James. Moralin mi bozuldu senin?
James: YOOOOOOĞĞ NEĞ ALAĞKASI VAĞR
Lily: James sen salaksın. LAN BU SENİN ÇOCUĞUN GERİZEKALI!
Lily: Hem benim gözüm senden başkasını görür mü James?
James: Lily bu kesinlikle bana söylediğin en güzel şeydi
Lily: Tabi canığm ne sandığğn
Lily: Neyse hadi gel Harry'i izlemeye dewamkee
James: Tm.
Lily: Ayh ne tatlı daha knutın ne olduğunu bile bilmiyor.
James: Ayy Lily şimdi bu Quidditch'i falan da bilmiyordur gıssss
James: Ne tatlı ahay ahay
Biraz zaman geçer (yazar üşengeçliğini yine gösterdi sanırım sepiedmlsdlepfk)
Heri in dı diyagon aley
James: Lily-çiçeğim buraya ilk gelişini hatırlıyor musun? Ben hatırlıyorum.
James: Orada uzun siyah saçlı bir çocuk görmüştüm. Çok üzgün ama bir o kadar da heyecanlı görünüyordu. Sirius. Ve ondan sonra yüzünde çizikler olan, yorgun görünen aylağı görmüştüm. En yakın arkadaşlarım olacaklarını nereden bilebilirdim ki?
Lily: Ben de hatırlıyorum James. Marlene, Dorcas ve Mary'i ne kadar orada görmesem de buradan büyülenmiştim. Harikaydı.
Lily: Ha bu arada Harry uyumaya gidince Marlene'lere biraz uğrayacağım.
Burada biraz ben devreye giriyorum. Hello havagi ben yazarınız. Marlene McKinnon, Dorcas Meadows ve Mary Macdonald Lily'nin ve Çapulcuların Hogwarts'tan çok yakın arkadaşlarıdır. Hepsi Çapulcular dönemindeki Voldemort'un yükselişinde öldürülmüştür ve cennete gelmişlerdir. Karakterler benim uydurmam değildir hatta biraz araştırma falan yapabilirsiniz. Hadi okumaya devam edin.
James: Tm aşko
Lily: Aa James bak Harry asasını alıyoo.
James: Bunu kaçıramayız *göz kapaklarını parmaklarıyla açar ve kırpmamaya çalışır*
Lily: *bunu yapmasını engeller*
Lily: James yapma izleyeyim derken kendine zarar vereceksin.
James: Sen benim için endişelendin miğğ?
Lily: James kendine gel biz evliyiz ve şuan hiç beni sinir etme sırası değil çünkü Harry asasını alıyor
James: Haklısın, tamam.
James: LAN! NEDEN ASASI VOLDİYLE AYNI Kİ?
Lily: Asa büyücüyü seçer James, unutma.
James: Lily-çiçeğimle Ollivander sözleri
James: Aa Zambağım bak! Hagrid Harry'e bir baykuş almışş.
Lily: Baykuş ne kadar tatlıBir şekilde zaman geçer, yazar her zamanki gibi yine üşenir, ve Harry uyur. Lily Marlene'lere gider ve biraz sohbet edip gülüştükten sonra tekrar eve gider. James ile birlikte bu sefer de Stranger Things izlerler ve yazar kaçarrr.
Bye! Bugün yeni bölüm gelir mi bilmiyorum her şeyi zaman ve benim üşengeçliğim gösterecek. 💞💞💞
~iris🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily ve James Harry'nin Hayatını İzliyor
FanficKİTABIN BAZI BÖLÜMLERİ ÇOK CRINGE BUNU OKUYACAĞINIZA DİĞER KİTAPLARIMI OKUYUN BENCE ~tamamlandı~ Pek ciddi bir kitap değil kendisi. Jily içerir onu söyleyeyim. "Muziplik tamamlandı." | 08/10/20 💞 ~iris 🤍 #felsefetaşı'nda 2. #goldentrio'da 3.