Merhabaa! Ben artık farklı hikayeler yazarken yeni hikayeye başlamasam mı acaba 😅? Neyse bunda kurgu yapmama gerek olmadığı için çok daha kolay bölüm gelecek. Ve yazmak benim için daha eğlenceli olacak. Keyifli okumalar!!!
James:Zambağım, biz ne yapıyoruz burada?
Lily:Umarım Harry zekasını senden almamıştır James. Biz öldük.
Lily:Godric aşkına! Ne diyorum ben? Sanki çok normal bir şeymiş gibi bu.
Lily:Ama iyi haber! Cennetteyiz.
Lily:Ve Harry'ye kurtarmayı başardık James!
James:Ne yani şimdi benim çocuğum annesiz babasız mı büyüyecek?
James:Lily onu kime verecekler?
Lily:Bir bakalım...Ah hayır!
James:Ne oldu Zambağım?
Lily:Onu Petunia'ya verecekler!
James:Kız kardeşin mi?
*Lily başıyla onaylayınca James:*
James:Hayıııııııırrr!
*James bir buton görür*
James:Aa ne kadar parlak kırmızı bir buton!
*James butona basar ve önlerinde kocaman bir ekran açılır*
James:Bu da ne?
Lily:JAMES YİNE NE YAPTIN?
Lily:ÖLMEMİZ VE HARRY'NİN KARDEŞİME VERİLECEK OLMASI YETMEDİ Mİ ZATEN?
James:Bir şey yapmadım Zambağım. Bak! O..o Dumbledore mu?
*ekranda uzun ve ince, mor renkli bir pelerin giymiş bir adam duruyordu, yanında bir de kedi vardı*
Lily:Şu da Profesör McGonagall'ın kedi haline çok benzemiyor mu?
*kedi Profesör McGonagall'a dönüşür*
James:Doğru tahmin Lily-Çiçeğim.
*Hagrid uçan motosikletle ve Harry'le birlikte gelir*
James:Aah, bu kesin Sirius'un motosikleti!
Lily:JAMES HAGRİD'İN ELİNDE BİR BEBEK VAR VE HARRY OLABİLİR AMA SENİN DİKKAT ETTİĞİN ŞEYE BAK!
Lily:Bebeğin alnındaki ne öyle?
James:Lily-Çiçeğim sessiz ol da ne diyorlar duyalım.
*ne dediklerini yazmayacağım üşendim😅* James:Neden büyücülerden uzak yaşasın ki? Çok saçma!
Lily:Aslında çok mantıklı James.Büyücü dünyasında kalırsa egosu herkese çok zarar verebilir. Sonuçta Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen'i defetti değil mi? Güçlü olduğunu daha 1 yaşındayken kanıtladı. Kimsenin 11 yaşına kadar ona yaptığı olağanüstü şeyleri anlatmaması gerek.
James:Sen öyle diyorsan öyle olsun Lily-Çiçeğim.
*Lily'i yanağından öper*
Yazarın notu: Ah Jily shipper kalbim!Eveeett! Böyle bitireyim dedim. Çok kısa oldu ama daha yazacak bir şey bulamadım. Hoşçakalınn!
~iris🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily ve James Harry'nin Hayatını İzliyor
FanficKİTABIN BAZI BÖLÜMLERİ ÇOK CRINGE BUNU OKUYACAĞINIZA DİĞER KİTAPLARIMI OKUYUN BENCE ~tamamlandı~ Pek ciddi bir kitap değil kendisi. Jily içerir onu söyleyeyim. "Muziplik tamamlandı." | 08/10/20 💞 ~iris 🤍 #felsefetaşı'nda 2. #goldentrio'da 3.