Selamın helloo favori yazarınız geldi.
Hadi okuyun bölümü
Sanırım a little bit duygusallık içerebilir haberiniz ola.
Lily: HARRY JAMES POTTER HEMEN YATAĞINA GERİ DÖN
James: seni duyamaz lils
Lily: HARRY JAMES POTTER DERHAL YATAĞINA GERİ DÖN
Lily: BU BİR EMİRDİR
Lily: oğlum o odaya girme
Lily: hayır hayır hayır ya o odada oğluma zarar verebilecek bir şey varsa ya yakalanırsa ya okuldan atılırsa ya o muggleların yanına dönmek arkadaşlarından ayrılmak zorunda kalırsa ya o mugglelar onu aç bırakırsa harry de aç bıraktığı için ölürse ben onun ölümünü izlemeye dayanamam yani en sonunda yanımıza geleceği için bu bir bakıma güzel olur ama hayır oğlum ölemez oğlum daha hayatını yaşamadı daha bu hogwartsta ilk senesi ne yapacağım benEvet Lily bunları taramalı tüfek gibi art arda sıralamıştı. Aynı zamanda da volta atması işi pek kolaylaştırmıyordu. En sonunda kaygıyla ağlamaya başlamıştı ve James de ona sarılıp her şeyin güzel olacağını söylemişti.
Sonra ise sarılarak izlemeye devam ettiler.
Harry kelid aynasına vardığında tabii ki de onun ne gördüğünü göremediler ama Harry:
"Anne... Baba!" gibi şeyler söyleyince Lily'den bir hıçkırık koptu. James ise anlamamıştı. Lily açıklama gereği duydu.
"Bu kelid aynası. Yüreğinin en diplerinde en çok ne istiyorsan, ne arzuluyorsan onu gösterir sana."
James'in ağzı bir karış açıldı. Ve jeton belli ki sonra düştü.
James'in gözünden bir damla yaş akarken James güldü ve konuşmaya başladı:
"Komik olan şey ise, öğrenciyken o aynaya rastlamıştım. Ne olduğunu bilmiyordum ama seni ve beni, Marlene ve Sirius'u, Remus'la Dorcas'ı, ve Mary'i görmüştüm. (James yüzünü butuştudu) Bir de o aptal fareyi görmüştüm. Hepimiz birbirimize sarılıyorduk ve mutluyduk. Ama, bu tabloya hiç bir zaman ulaşamadık Lils. Biz... hep ayrıydık. Keşke... keşke bir kerelik de olsa kader bizden yana olsaydı Lils. Keşke... (artık James ciddi ciddi ağlamaya başlamıştı) keşke istediğimiz o mutlu sona ulaşabilseydik. Keşke..."
Sonra ise birbirlerine sarılıp ağladılar.
ŞU AN BİR ŞEY FARKETTİM
SANIRIM BEN HÜZÜNLÜ SAHNELERİ ÇOK GÜZEL YAZIYORUM
NEDEN CAPS LOCK AÇIK LAN
NEYSE SİZİ SEVİYORUM BB ♥️
~iris 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily ve James Harry'nin Hayatını İzliyor
FanfictionKİTABIN BAZI BÖLÜMLERİ ÇOK CRINGE BUNU OKUYACAĞINIZA DİĞER KİTAPLARIMI OKUYUN BENCE ~tamamlandı~ Pek ciddi bir kitap değil kendisi. Jily içerir onu söyleyeyim. "Muziplik tamamlandı." | 08/10/20 💞 ~iris 🤍 #felsefetaşı'nda 2. #goldentrio'da 3.