,,Takže polícia ešte nemá páchateľa." Povedala ako v detektívke, na čo som sa musela zasmiať.
,,Nedali sme to na políciu."
Nechceme to rozšírovať, ak to bude nejaký iný gang, spol alebo čo, tak si to vyriešime osobne. A nie cez nejakú políciu.
,,Ako to, že nedali?! Však ju ten človek mohol zabiť! A vy ste to nedali nikam? To nechcete vedieť kto jej to spôsobil?"
No ako toto idem vysvetľovať, mysli Jennie.
,,Ale jasné, že chceme, ale tak čo im povieme? Nevieme nič, len, že sa sem niekto vlámal, miesto činu je už dávno preč a nevieme ako ten človek vyzerá. Tak čo im povieme? Dobrý deň mohli by ste prešetriť vlámanie. A spýta sa ma ako človek vyzerá? Čo im povieme? Alebo ako sa to stalo? Ani to presne nevieme. Kedy sa to stalo? Ani to nevieme poriadne nevieme, lebo nikto nebol doma a keby bol, tak by sa to nestalo. Vtedy som bola u teba doma, keď sa to stalo."
,,Aj to je pravda, ale tak polícia by to všetko vyšetrila a mojo iných vecí. A pane bože, keby som ťa nevolala tak by sa to nestalo. Je to moja vina."
,,Nie, nie je, to si nemôžeš niečo také vyčítať. Myslíme si, že človek, ktorý jej ublížil, vedel, že je sama doma."
,,Aha, tak teraz sa tu musíte mať riadne dusne."
,,Aj hej, ale kto by nám ublížil, každý sa nás bojí."
,,Počkať, to si ako myslela, bojí?"
Do pekla, to mi ušlo.
,,No predsa 7 chalani v dome, ktorý idiot by sem liezol."
,,Pravda."
No ešteže uverila takej blbosti, je mi ľúto, že jej to nemôžem povedať a musím jej klamať.
-
Už bolo 23:14 a bola som sama doma, Sage odišla už o 22:03. Celkom som sa bála byť sama. A to sa aj potvrdilo na atmosfére, ktorú som si tu vytvorila sama.
Tak úzko mi tu bolo, mykla som sa na každý zvuk. A aj na ten čo som počula teraz, niečo padlo s hora, tuším to vyznelo ako kvetináč.
Aj keď to možno bolo prehnané, ale bála som sa tu byť sama.
Jennie😍: Jimin poďte domov, bojím sa tu a zrejme tu nie som sama 😭😭
Jimiii: Ako nie si sama??!
Jennie😍: No niečo som z hora počula, zrejme padol kvetináč, bojím sa tam ísť pozrieť...
Jimiii: Dobre, dobre ideme, hlavne kľud, choď sa potichu niekde skryť, pre istotu ❤️
Jennie😍: Idem keby sa mi niečo stalo, tak ťa milujem ❤️
Jimiii: Nič sa ti nestane, a aj ja teba
Potichu som prebehla do kúpeľni na poschodí a zamkla sa. Zhlboka som dýchala, srdce mi išlo vyskočiť z hrude.
V tom som započula kroky na schodoch ako sa približujú, ku mne viac a viac.
YOU ARE READING
I LOVE him? 2
Romance14+??? ⚡ Spomenie si Jane? A čo ich láska? Je tam stále nejaké puto? Vydrží Jane nával nových informácií? A čo jej kamaráti? Kto jej to spravil? ⚡ Mnoho otázok a odpovede zatiaľ stratené...