SUGAR DADDY

824 21 11
                                    

2. BÖLÜM

ESARET

Soğuk bir akşamüstüydü. Kendime sarılmış bir vaziyette otobüsün gelmesini bekliyordum... Tam bir saattir bu lanet duraktayım ve sabrım taşmak üzere! Üstüne bu yetmiyormuş gibi her beş dakikada bir önümde lüks otomobiller durup "Saati kaç lira? Güzelim! Gideceğin yere kadar seni götüreyim! Kaç dolardan açıyorsun? Siktirip gidin! Gibi tacizci söylemlere maruz kalmıştım...Orospu evlatlarının tuzu kurudu! Ya karı kız becericeklerdi ya da babalarının paralarını orada burada gömeceklerdi... O sik beyinlilerin kafaları bu kadardı işte!

Otobüs durağında beklerken bile bu ibneler yüzünden fahişe konumuna kadar düşmüştüm. Ee sırada daha ne vardı??? Kapkaççı mı! Peşime düşecekti! Allahıskına ne çalacaktı benden ki!

Otobüs gelsin diye biraz daha beklersem ise şuracıkta donarak öleceğim!!! Bir türlü gelmek bilmeyen otobüse küfrederek kendimi yürümeye zorlamıştım. O kadar yolu nasıl yürüyecektim o da ayrı bir mevzu!!!

Allah'ım ne olur? Artık bir şansım dönsün en azından eve gitmenin kolay bir yolunu bulabileyim! Diye dua ediyordum. Karşı yola geçmek için kendimi yola attığım sırada caddeyi boylu boyunca aydınlatan bir ışık görmüştüm ve nereden geldiğini bilmediğim bir darbenin etkisiyle karşı kaldırıma kadar savrulmuştum! Gözlerimi açtığımda başımda üç, beş adamın dikilmiş olduğunu görmüş ve hep bir ağızdan konuşup duruyorlardı. Ve hanımefendi iyi misiniz? Ambulans yolda kıpırdamayın lütfen! Dedikleri işitmiştim en son!

Ben iyiyim! Diyerek ayağa kalkmaya çalışırken koluma 30'lu yaşlarda gösteren çok hoş bir beyefendi girmiş ve arabasına bindirip iyi olduğunuza emin misiniz? Diye sormuştu ve ona cevap vereceğim sırada bayılmışım!

Kendime geldiğim de etraftaki insanların ona babacık yavru kuş uyandı dediklerini işitmiştim!!!

Odadan herkesi çıkartmış ve şimdi onunla başbaşa kalmıştık!

Babacık xui; Uyanmışsın? Kendini nasıl hissediyorsun??

Sen: Neredeyim ben!? Sen kimsin?

Babacık xui; Sakinleştiğin de öğrenirsin! Demişti ve beni odada yanlız bırakmıştı. Ve odadan çıkarken de kapıyı üzerime kilitlemişti. Yataktan kalkmaya yeltendiğim de her tarafımın ağırmasıyla olduğum yere düşmüştüm.....

Bu yaşadığım durum bir rezaletti....

Evet canlarım sabahtan beri yazıp siliyorum... Bunu değerlendirip bana Söylerseniz aklımda değişik fikirler var onları geçirebilirim. Yorumlarınızı değerlendirmelerinizi bekliyorum....

SUGAR DADDY // XUİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin