KURTU UYANDIRMAYALIM

326 16 61
                                    

@goooggcee için ❤️❤️❤️❤️

En son hatırladığım Minseok'un üzerine doğru koşup ona tüm var gücümle saldırmıştım. Ve en sonunda Silahın kabzasını kafama yedikten sonra bayılmışım... Gözlerimi açtığımda elim kolum bağlı bir yatakta yatıyordum..

O bana her dokunduğunda bağırıyordum . Ama her seferinde canımı yakıyordu... Bağırmaktan sesim kısılmıştı.. Artık direnmiyordum. Bu saatten sonra ne olursa olsun!!

Eğer bir kurtun başını ezmek istiyorsan onu uyandırmamalısın!

Her bir yanım ağrıyordu. Hiç bir yere kıpırdayamıyordum... Yine bir yerlere sürükleniyordum. Ama yine de ölemiyordum. Lanet olsun!

Yataktan kalkıp pantolonunun fermuarını çekerken bana dönmüş bıyık altı sırıtarak "Bir gün istesende istemesende beni seveceksin!" demişti..

Ona hiç bir tepki vermemiş ve yatakta iki kolumu yanlara uzatmış bir ölü gibi yatıyordum. O piç kurusu bu duruma sinirlenmiş ve yanıma gelip parmak uçlarıyla dudaklarımı sıkıştırıp canımı acıtmaya çalışıyordu. Ama ben ona karşı nefret ve öfkeden başka birşey hissetmiyordum.

Sağ tarafımda duran gece lambasını elime kaptığım gibi kafasına indirmiştim. Ve o darbenin etkisiyle kendini geriye doğru atmış ve kafasını tutarak inliyordu...

Üzerime doğru atılmış boynumu sıkıyordu. Ve "Seni öldüreceğim kaltak" diyordu.

Umurumda mı sanıyorsun? Diye cevap vermiştim ona..

Hayır! Seni öldürmeyeceğim! Kolay ölmene izin vermeyeceğim! Seni Süründüreceğim! Acı çekerek yavaşça öleceksin! Deyip odanın kapısını vurarak evden siktir olup gitmişti...

Yerdeki cam parçalarından en büyük planını elime geçirmiş ve bileklerime derin kesikler atarak bembeyaz çarşafın üzerine uzanmış ölümü bekliyordum... Sanırım bu sefer başarmıştım! Bir ara içim geçmiş ve rüyamda Kai ile beraberdik. Yemyeşil bir bahçemiz ve içinde kocaman bir evimiz vardı. Bahçeye sebze meyva ekiyor. Ve birbirimize bakıp gülümsüyorduk. Ve birden heryer kapkaranlık olmaya başladı. Ve Kaiye ne olduysa değişmeye başlamıştı. Ve beni göğsümden iterek bir boşluğa atarak "Daha değil sevgilim! Üzgünüm! Demişti. Ve gözlerimi açtığımda kendimi bir hastahanenin odasında bulmuştum. Ve başımda o göt herif dikiliyor. Ve elleriyle başımı okşayıp" Sonunda uyandın! Sevgilim! Beni çok korkuttun! " demişti... Ve ben hiç birşey demeden kçkafamı öbğr tarafa çevirmiş ve kimseyle konuşmuyordum...

Minseok da millete yüzcülülük olsun diye bana çok iyi davranıyordu.  Ama buradan eve gittiğimizde bana neler yapacağını çok iyi biliyordum. Artık pes etmiştim ve ona karşı koymayacak ve direnmiyecektim. Onun huyuna giderek bir gece uykusunda kafasını ezecektim...

Devamı gelecek...

SUGAR DADDY // XUİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin