SUGAR DADDY //XUİMİN

632 12 15
                                    

Size yemin ediyorum şu fotoğraflar yüzünden bir gün kalp krizi geçireceğim 🔥😤😬🤕😍😍

Gerçek Bölüm

TANIŞMA


Şu an bu mektup elinize geçmiş ve bu satırları okuyorsanız eğer! Bilin ki ben artık ölü biriyimdir!

Selam ben Aaliyah! Sizlerle bir kağıt parçasında böyle tanışmak istemezdim! O aşağılık herifin bana ne yaptığını size bir bir canlı olarak anlatmak isterdim. Ve o pisliğin cezasını nasıl çektiğini gözlerimle görmek isterdim. Kader işte! Ağlarını bir bir ördü ve düğümlerinin arasında boğularak yavaş yavaş can verdim....

Sizlere adımın Aaliyah olduğunu söylemiştim değil mi? Yaşım 18 eğer şu an hayatta olsaydım 21'imde olacaktım! Aslında bu mektubu doğum günümden bir gün önce yazıyorum. Bunları size anlatıyorum ki! Benim yaptığım hatalara sizler de düşmeyesiniz diye! Kulağınıza küpe olur umarım! Ve hakkımı sizler arayıp savunun ve o namussuzun cezasını verin!!

Sizlere hayat hikayemi anlatmadan önce son bir şey daha söylemek istiyorum! Asla bir babacığa güvenmeyin! Tanımadığınız birinden hediyeler almayın! Asla ve asla tanımadığınız insanlarla iddiaya girmeyin!

SİYAHA BOYUN EĞMEK İSTEMİYORSAN KIRMIZIYA GÜVENME!

HATALARINLA YÜZLEŞMEKTEN KORKUYORSAN HATA YAPMAMAYA DİKKAT ET!!!

SEN İNSANLARIN KÖLESİ DEĞİLSİN! İNSANLAR SENİN KÖLEN!!!

YAŞAMAK GÜZELDİR! DOĞRU SEÇİMLER YAPARSAN EĞER!!!




SUGAR DADDY // XUİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin