Pahalı saatler marka çantalar
Üstüne başına doğru düzgün kıyafetler alıp şu yırtık pırtık adi kıyafetleri çöpe atmamız lazım hemde hemen gördükçe sinirlerim bozuluyor " dedi babacık minseok
Ben de altta kalır mıyım? Hiç! Hemen ona cevabını yapıştırdım." Hayır onlar çöpe ayrılmayacak kıyafetlerim eski de olsa ben onları seviyorum. Sen belki anlamazsın ama benim için çok değerliler. Anıları var bende... Diye yanıt vermiştim.. Bu ona çok bozulmuştu ve benimle daha fazla uğraşmak istemediği her halinden belli oluyordu. Bu seferlik alttan alacaktı...
Peki madem! Biz de onları atmaz yıkar dolaba asar saklarız... Dedi babacık xuimin....
Sadece onu başımla cevaplamıştım.. Ve hafif tebessüm ederek teşekkür ederim demiştim sonra bana satın alacağı kıyafetlerin güzellikleriyle büyülenmiş ve sırf onlara odaklanmıştım!
Babacık yavaşça ve sinsice arkamdan gelmiş ve ellerini belime dolayıp kendine beni iyice bastırıyordu ve arkada bedeninin tümünü hissediyordum ve bunu rahatsız etmişti ve kendimi ondan çekmek için öne atıldığım da beni kendine daha çok çekmişti ve nefesini enseme solayarak benden kaçma lütfen! Deyip o pis ağzıyla tükürüklerini tenime bulaştırarak ıslak ıslak öpüyordu... Ve ondan o gün çok tiksinmiştim...
Arkam da şeyinin büyüdüğünü hissediyordum ve onu bana sürtüyordu. Ve o an kendinden geçerken gözlerini kaydırıyor garip hareketler sergiliyordu....
Ondan mağazada çalışan görevli sayesinde kurtulmuştum. Ve karar verdiniz mi? Diye içeri girmişti ve ben babcıktan kurtulduğuma çok seviniyordum...
Kadın hangisine karar verdiniz? Diye yinelemişti sorusunu! Tam ben seçimini söyleyecekken babacık araya girmişti ve hepsini satın alıyoruz demişti. Ve ben bunu kabul edemem hepsi çok fazla demiştim ve parmağını dudağıma değdirip şşştt deyip beni susturmuştu...
Mağazadan çıktıktan sonra kendine ait kimsenin bilmediği özel yerine gitmiştik ve o gün aldığı elbiselerin karşılığını bana sahip olarak çıkarmıştı. Evet o gün onunla sevişmiştik... Beni her öptüğün de midem bulanıyordu... Üzerine kusmamak için zor tutmuştum kendimi...
Benimle işini görüp bitirdikten sonra o özel evinde bırakıp gidiyordu. Ve oraya canı ne zaman isterse geliyordu. Ve o istediği her zaman yatağına girmek zorundaydım...
Bana resmen bir sürtükmüşüm muamelesi yapıyordu... Babacıkmış götümün babacığı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUGAR DADDY // XUİMİN
FanfictionHikayeyi ilk defa yazıyorum. Ve bu konu hakkında hiç bir fikrim yok! Umarım ortaya iyi birşeyler çıkartırım.. Konu henüz belli değil... Çok yakında herşey belli olacak... Şimdilik beklemede kalın...