3.BÖLÜMZORLA GÜZELLİK
Gırtlağıma kadar borç içindeydim! Okulumu da parasızlıktan okuyamadım! Son darbemi ev sahibinden yemiştim! 1 hafta içinde evimi boşalt yoksa seni polis zoruyla çıkartmasını bilirim! Ne meymenetsiz bir kadın! Ne yani evsiz kalmamak için böbreğimi mi satacaktım? Yoksa kendimi mi?
Ev sahibi yüzünden dairenin yangın merdiveninden gizlice çıkıp giriyordum. O gün yine aynısını yapmıştım! Kendime bir iş bakmak için dışarı çıkmıştım! Ve dükkan camlarında ki "eleman aranıyor! "ilanlarını gördükçe şansımı deniyordum. Ve her seferin de kimse beni iş için almak istemiyorlardı. Piç kurularının işi gücü uçkurlarındaydı! Kimle görüştüysem hepsi sarkıntı oldu! Tabi bende hepsine ağzının payını verdim. Ve az ileride bilboard verilen ilan dikkatimi çekmişti "SUGAR DADDY ile vakit geçirmek ve tüm hayallerini gerçekleştirmek ister misin? Numara +53265798 den bize ulaşabilirsiniz?
Sugar daddy saçmalığı da neydi?? Yoksa bir şeker şirketi gibi bişey miydi? Ama vakit geçirmek ister misin? Diyordu bu yoksa şey gibi mi! Hayat kadını gibi bir şey mi?? Aman neyse ne? Bana ne??? İlgilenmeyip evime geri dönmüştüm...
Sanırım o bilboardun etrafında birilerinin dikkatini çekmiştim! Ev sahibinden ses çıkmıyordu?? Apartman da bir işler dönüyordu! Ama bu benim hiç hoşuma gitmemişti!
Çok bitkinim bir duş alsam iyi olacagım gibi hissediyordum! Banyoma doğru giderken kapı çalıyordu! Ben kapıyı açana kadar adam zilden elini çekmemekle kararlıydı!!
Sert bir şekilde kapının koluna ardılıp çekmiştim. Ve
Sen: Ehh ne var be? Ne basıp duruyorsun??? Sen de kimsin be???
Adam: Çok konuşma! Patron seni bekliyor hazırlan gidiyoruz!
Sen: Allah Allah! Burası dağ başımı arkadaşım? Siz her kimseniz yanlış dairedesiniz! Polisi aramadan siktir git!
Adam: Eeh yeter be amma uzattın sana düzgünce söylüyoruz! Sen ne laftan anlamaz birisin! Deyip adam beni bayıltmıştı! Ve kendime geldiğimde bir odanın içine hapsolmuştum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUGAR DADDY // XUİMİN
FanfictionHikayeyi ilk defa yazıyorum. Ve bu konu hakkında hiç bir fikrim yok! Umarım ortaya iyi birşeyler çıkartırım.. Konu henüz belli değil... Çok yakında herşey belli olacak... Şimdilik beklemede kalın...