22. Já nelžu, jen..... neříkám celou pravdu.

139 8 0
                                    

,,Můžete jít." Poukázal Fury na dveře. To bylo asi na mě, co?

Neochotně jsem se zvedla ze svého místa a odešla dveřmi na které předtím Fury ukázal.

Pořád mi vrtalo hlavou, jak se sem Cassie dostala. Thanos by ji asi nepustil, ne? Nebo jo? No, jedno vím jistě. Sama by utéct nedokázala.

Po deseti minutách procházení se v šedě vymalovaných uličkách mi došlo, že jsem stále na základně Shieldu. Asi jsi se ztratila, co? Nech toho. Já cestu zpět z tohohle hororově vypadajícího místa najdu.

Už jsem se po dlouhém rozmýšlení, jestli půjdu rovně, doprava, doleva a nebo zpět, chtěla vydat na cestu, když v tom jsem za sebou uslyšela odkašlání. Doopravdy jsem se lekla, že tam bude stát nasraný Clint ale místo toho, tam stál nasraný Tony s tím jeho arogantním ksichtem. Neboj, s Clintem si popovídáš pak.

,,Ahoj Tony" Řekla jsem hned co jsem se otočila. Ty to poděláš dřív, než začneš vůbec mluvit.

Místo odpovědi, kterou jsem upřímně ani nečekala, mě Tony zatáhl do nějaké místnosti. Byl to nějaký pokoj. 

,,Proč si mi o Cassie neřekla?!" Zařval Tony. Chová se jak dítě. A ty snad ne?

,,Neptal jsi se." Odpověděla jsem.

,,A to jsem za tebou měl jen tak přijít a zeptat se: ,,Nemáš náhodou sestru, o který si mi neřekla?" Takhle si to představuješ?"Řekl naštvaně. 

,,Jop. Přesně takhle." Řekla jsem. Za jiných okolností, by mi tato odpověď připadala možná i vtipná ale dnes mi to přišlo spíše trapné. Tak, od trapnýho člověka nemůžeš čekat zázrak. 

,,Řekla by jsi mi to vůbec někdy?" Zeptal se naštvaně i smutně zároveň. Pak se jen otočil a odešel.

Toť otázka. Řekla by jsi mu to někdy? Jo, někdy asi jo. Když nad tím tak přemýšlím, podle mě kdybych mu to řekla dřív, následek by byl stejný. A to je jaký? I tak bych mu mohla říct ahoj. Můžu se zeptat jak to myslíš? Později, později.

Upřímně. Vůbec nevím kam mám jít. Jestli rovně, doleva, doprava, za sebe nebo.... a jo. Nejlepší by asi bylo vyjít z týhle místnosti. Co když právě stojím v pokoji nějakého sériového vraha, který se vydává za člena Shieldu. Nikdy nevíte.

Vydala jsem se ke dveřím a..... otevřela je. Co jste čekali? 

Už jsem chtěla jít bloudit Shieldem ale přede dveřmi na mě čekal Clint. Jak věděl, že tu budu?

,,Emmm.....Ahoj?" Řekla jsem. To mě doopravdy nenapadlo nic originálnějšího? 

,,Ahoj." Řekl klidným hlasem. Upřímně jsem čekala, že bude taky naštvaný. Nu což, měla bych být ráda.

,,Nepředvedeš mi tady taky scénu jako Tony, že ne?" Zeptala jsem se ještě před tím, než stihl něco říct.

,,Ne." Zasmál se Clint.

,,Tak co potřebuješ, když ne to aby jsi mi tu vynadal." Koukla jsem se na něj se zdvihnutým obočím. Ne, vážně, co tu chce?

,,Ty snad víš jak se odtud dostat?" Zasmál se. Proč se pořád tlemí? Bude mít vrásky.

,,Emm..ne. Ty snad jo?" Zeptala jsem se. Pak mi ale došlo, že je to bývalí agent Shieldu a tudíš to musí vědět.

,,Jasně že vím kudy. Sice je to doopravdy bludiště ale vím kudy se odtud dostat. Někdy i přemýšlím, jestli tuto budovu Shield nestavil proto, aby vytrolil agenty." Ušklíbl se Clint.

Jsem Avenger (FF-Avengers) (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat