New york...základna Shieldu....výslechová místnost....Kate
,,To už Clintovi nevadí, že mu Tony zrovna za zády ujídá Nutellu?" Zeptala jsem se. V tu ránu se Clint otočil na Tonyho který už byl připraven k útěku.
Clintova reakce překvapila jak mě, tak Tonyho. Čekala jsem, že se tam s Tonym popere a bude na mě i na něho nasranej, on se jen otočil zpátky na mě a nic neříkal. Proč mi přijde, že jsem něco hodně posrala. (Protože je to pravda? pozn. Autor.)
,,Tak, to jste se zeptala a teď přejdeme k tomu co jsem chtěl." Řekl Fury. To bude nuda. Radši jsem nic neříkala páč bych to ještě zhoršila.
,,Nejdřív bych chtěl probrat vaše schopnosti." Řekl a mě vyjelo obočí nahoru.
Nemůžu mu říct vše. To ani náhodou. Mohli by se snažit jak bychtěli ale já bych jim opakovala, že to není pravda. Jsi si tím tak jistá? Musím přiznat, že tahle věta mě znepokojila. A to fakt dost. Snažila jsem se ale zachovat kamennou tvář.
,,Nekoukejte na mě tak. Já vím všechno," pozvedl obočí ale pokračoval ,,úplně všechno o vás. Trochu mě děsí koho jsem to zaměstnal." Teď už jsem byla zmatená úplně. To přece nemohl zjistit. Nebo spíš rozhodně ne sám, je to tak?
,,Máte hodně ničivích schopností které, kdybyjste se neovládla, by mohli rozpoutat věčí válku než myslíte." Pozvedl obočí.
,,Proč myslíš? Bavili jsme se o tom už když jsme se poznali. Nemám čas na něco takového myslet, natož pak to dělat. A navíc. Nemám k tomu důvod." Dořekla jsem a snažila se zamaskovat svojí nervozitu drzým úšklebkem ale spíš jsem vypadala jak blázen a tak jsem toho radši nechala.
,,Můžu se stejně jako když jsme se potkali zeptat, my už si tykáme?" Zeptal se. Odpovídat jsem mu v plánu neměla.
,,Takže, nemám jediný důvod vám věřit v tom, že tady nechcete rozpoutat válku nebo nás tady všechny nepozabíjet." Řekl Fury a já myslela, že tam omdlim. Cože to řekl za kravinu?
,,Cože?" Zeptala jsem se pro změnu já a čekala co z něj vypadne. Upřímě jsem vůbec nechápala, kde k něčemu takovému přišel.
,,Jste pro nás nebezpečná. Pro všechny. Jak pro nevinné lidi v ulicích až pro Shield a Avengers. Mohla by jste nás zradit. A to nepřipadá v úvahu." Abych byla upřímná, vůbec nevím kde k tomu přišel.
Přemýšlej, určitě mu to někdo musel říct.
A ten někdo si to taky musel poupravit tak, aby z toho vyšel jako ten dobrej. Ale kdo to byl? Tobě to pořád nedochází? Vážně si teď povídám sama se sebou?
,,A to jste sebral kde."
,,Řekl mi to někdo, kdo vás zná líp než kdokoliv tady. Nechám vás chvíli přemýšlet"
,,Sorry ale já vůbec nevím o kom nebo spíš o čem tady meleš." Řekla jsem. Bohužel, vím přesně o kom mluví. A nebo si to alespoň myslím.
,,A na vaši sestru kterou jste opustila jste už zapomněla?" Zeptal se, se značnou ironií v hlase. To mě celkem zarazilo a to hlavě z toho důvodu, že je to pravda. Ano, sice si určitě nějak přilepšila ale ona je to prakticky pravda. Ale já nemůžu za to, že je blbá.
,,Vůbec nevím o čem to mlvíte."
,,Ale víš, Mayles." Řekl mi Fury mím druhým jménem čímž mě prakticky odrovnal. Tady mi už žádná lež neprojde. Teď už jsem v prdeli.
,,Takže, aby jsme si to vyjasnili jakéže schopnosti to máte?"
,,Hezký." Odpověděla jsem. Vím, že je to celkem dětinský ale tak co. Fury si jen povzdechl.
ČTEŠ
Jsem Avenger (FF-Avengers) (probíhá korekce)
AcciónKatrine Mayles Stark. Není vám na tom jménu něco povědomé? Ano, tato dívka má něco společného se slavným milionářem, playboyem, géniusem a děvkařem, Tonym Starkem! Podle oslovení děvkař, se dá vydedukovat, že každý víkend trávil s jinou dívkou. A ta...