28. Znát fakta je jedna věc, ale umět je přečíst, je věc druhá

62 6 3
                                    

,,Mně třeba naháněla strach vždycky...." pokrčila jsem rameny. 

,,Aaaaa!" Vypískl Steve.

,,Pavouk!" Pištěl dál a sjel ze silnice do lesa, kde nabral hned první strom. 

,,Výborně! Vážně úžasný! Tak seš debil?! Vážně?! Protože 'pavouk'?! Aaaa! Pavouk, všichni se z toho poserem!" Rozhazovala jsem kolem sebe rukama. 

,,Neřvi. Já to nastartuju." Řekl Steve a pokoušel se nastartovat auto. Po chvíli co mu to nešlo, se skrčil pod volant a odtrhl celou stěnu pod volantem.

,,Sakra. Kde jsou ty drátky." Zanadával po chvilce ničení TONYHO auta. Jo jo, už jsme mrtvý. 

,,Steve. Nerada ti to říkám, ale auto nenastartuješ spojením nějakých dvou random drátků pod volantem." Povzdechla jsem si a vystoupila z auta.

,,Ale v každém filmu to tak funguje." Ohradil se Steve a z auta vystoupil taky. 

,,Tohle ale není film. To, že o mně někdo píše knížku neznamená, že tohle tu fungovat bude, Steve." Zakroutila jsem hlavou a přemýšlela, co teď budeme dělat. Autobusem asi nepojedeme. Týpek v kostýmu a na krátko ostříhaná ženská s noži kolem opasku nejsou moc nenápadní lidé.

,,Umíš se přece teleportovat nebo něco takového, ne? Mluvili jste o tom s Furym." Koukl na mě Steve a pokusil se o úsměv, přičemž to spíš vypadalo, že mu do pusy někdo narval citrón.

,,Uměla jsem. Už neumím. Teda.. Nechci, teda chci, ale nemůžu. Nebo, můžu ale prostě-"

,,To zvládneš. Musíš. Už mi tady mrzne prdel." To poslední si zašeptal spíš pro sebe a pokusil se působit dojmem, že mi věří.

,,Steevie," povzdechla jsem si ,, nechceš mi alespoň říct kam chceš jet?" Stevovi se na obličeji rozlil úsměv.

Mezitím, New York..........

,,Úspěšně jsme bránili naší planetu několik let. Přežili jsme druhou světovou válku, zbavili jsme so hydry, přišli jsme na nějakou dobu o vylepšeného vojáka, který zamrznutí v ledu přežil a dokonce jsme odrazili nepřítele z vesmíru, co se pokusil Zemi ovládnout. A teď, teď máme problém s malou holkou. Vše bylo v pořádku do doby, dokavaď se ona neobjevila. Hezky jsme si tu žili. V tuhle chvíli, je nezvěstný James Buchanan  Barnes, Steve Rodgers byl taky naposledy viděn s ní. Myslím, že by za svoje činy měla pikat." Dořekl svůj projev pan ministr na tiskové konferenci.

,,Pane, a co přesně Katrine Stark udělala?" Otázal se jeden bývalí agent Shieldu, který ji kdysi osobně znal.

,,Co udělala? Pff, no to si ze mě děláte srandu. Zatajovala nezvěstnou osobu, při boji s jejími starými zaměstnavateli objetovala malé, teprve většinou čtrnáctileté děti se super schopnostmi a nechala zabít jednoho agenta z tajných služeb, stejně tak zabila spoustu důchodců, kteří s tím neměli nic společného. A to za jediný týden. Pak se taky pokusila zabít Avengers, chodila na mise, kde zabíjela celé rodiny, poprala se skoro se všemy Avengers a křivě obviňovala svou vlastní sestru, kterou nechala někde ve vesmíru na pospas smrti. Úplně všechny oblbla, vždyť i támhle Clint Barton se s ní začal někde tahat." Při poslední větě ukázala na Bartona, který držel za pas Cassie.

,,Katrine Mayles Stark, bude sebrán titul Avengera. Stejnak všechna povolení pohybovat se na soukromích místech vlády a chodit na mise. K Avengerům se nesmí přiblížit ani na kilometr a hned jak bude k nalezení, odchytneme ji a dostane trest." Dořekl ministr a vyšel po pódiu pryč z místnosti.

Otázky typu 'co dostane za trest' nebo 'kdy a kde si myslíte, že se ukáže' bylo hodně. Jedno však měli stejné. Byli to otázky, na které zatím nikdo, včetně ministra neznal odpověď.

Mayles............

,,Možná jsme to vážně měli vzít pěšky." Zanadával Steve, když slézal ze skály. 

,,To si jsi tady ta líná prdel a nutně jsi chtěl, abych nás teleportovala." Odpověděla jsem mu a dopadla na zem.

,,Tak jsem nevěděl, že se objevíme na skále čtyři kilometry od místa, kam jsem chtěl." Vypískl na mě Steve. Když je ve společnosti, snaží se působit klidným a správňáckým dojmem, ale ve skutečnosti se chová jak holka, které kluk nedal.

,,Nestěžuj si." Otočila jsem hlavu směrem k jungly (džungli- sorry :D). ,,Nechápu, proč mají základnu ukrytou v jungly." Zakroutila jsem hlavou a pomalu a hlavně opatrně, jsem se vydala ze stráně dolů.

,,Alespoň známe fakt, že se formují do zvláštních pozic, které se dají ale snadno prorazit." Řekl radostně Steve, když po půl hodině slezli ze skály do jungle. 

,,Znát fakta je jedna věc, ale umět je přečíst, je věc druhá." Odvětila jsem. Steve se na mě nechápavě otočil. 

,,Jak to myslíš?" Pozvedl nechápavě obočí.

,,Ten fakt, že se formují do pozic sice známe, ale upřímně, jak si ho vysvětlíš? Jak si ho 'přečteš'? Pokud to nedokážeš, tak ti je ta informace k ničemu" Zvedla jsem obočí nazpátek. 

,,No, jakože, jakože- eh, nevím." Zamračil se a hlavu stočil zpátky na cestu.

,,Například si to můžeš vyložit tak, že jejich pozice jsou k hovnu. A teď s tou informací nějak nalož." Pozvedla jsem obočí, zatímco Steve mě propaloval pohledem.

,,Vyvodit si z toho můžeme to, že jsou jejich pozice k ničemu." Dal důraz na slovo k ničemu.

,,No, Steviee, a proč jsou ty pozice k ničemu?" Rejpala jsem si dál. Zároveň jsem se ale vážně chtěla dozvědět jejich slabinu, protože jsem ještě moc krásná a bohatá na to, abych tam umřela. Stejně prvního pošlu toho dědka. Nenechám se zabít hned u dveří.

,,Protože jejich agenti jsou vylepšení," 

,,počkej, počkej Stevie, to je spíš nevýhoda, ne?" skočila jsem mu do řeči.

,,Kdybys mě nechala domluvit, tak to víš. Jejich agenti jsou vylepšení a všichni ovládají oheň. A co je nepřítel ohně? Voda, mraz a ta dále. A kdo tyhle věci ovládá? Tady ctižádostivá Mayles, takže tak." Vítězně se usmál, což jsem absolutně nepochopila. Ale, dobře.

,,Není až moc netaktický, že mají všichni stejné schopnosti? Já vím, že když se spojí dokážou velké věci ale doopravdy stačí jen kapka vody a jejich formace je zničená." Nechápala jsem. To je jako kdybyste každý den žrali stejnou tyčinku a pak si upekli koláče.

,,To je to. Nikdy se jim nepodařilo vynaleznout sérum na jinou schopnost. Všichni ovládají oheň. Rendyalk to nezvládl." Zakroutil hlavou Steve.

,,Počkej, Rendyalk? Počkej, počkej.. neříkala vám Cassie někdy něco o týpkovi jménem Ralf?" Zeptala jsem se a při tom koukala na zamyšleného Steva.

,,No, jo. Jo. vlastně říkala."

...Steve.........obývací pokoj Avengers......sedačka

,,No, přesně byl to šílenec." Smál se Clint s Natashou jedné jejich společné historce.

,,Mám takovýho kamaráda, kterej je taky trochu cvok. Snaží se vynaleznout látku, která by člověka posílila takovým způsobem, že to nikdo ještě neviděl. Jmenuje se Ralf. Aby lidi přežili vpich této látky, musí být fakt silný. Jedné mé kamarádce to s jejím povolením aplikoval do ruky. Nepřežila. Hah, kráva. Ale jsem na Ralfa pyšná. Tihle lidi by byli schopní porazit i Steva, nebo Buckyho. Porazil by je jen někdo velmi silný. Někdo mocný. Ralf má za úkol nalákat někoho do pasti kde ho mají zabít. A všechnu moc dostanu jááá. A víte kdo mu to řekl? Jáááá. Hihi." Dořekla opilá Cassie. Všichni byli tak opilí, že si to co řekla nepamatovali. Všichni až na jednoho člověka, který se nemůže opít.

Ahooojdaaaaa,

takže po dlouhé době jsem zase zpátky... už zbývá jen posledních pár kapitol do konce knížky. Doufám, že budu více aktivní. 

No, uvidíme se u další kapitoly, zatím čauuuu.

Kiky_200/Khigxn

Jsem Avenger (FF-Avengers) (probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat