Hi, guys. Ano, žiju. Tahle kapitola bude trochu víc sprostá. Mě to moc sprostý teda nepřijde, protože já tak mluvím úplně normálně, ale jsou lidi kterým to vadí a mohli by z toho mít trauma do konce života. (Neberte jako urážku. Jen můj výmysl. Tak aby jste mě za to neukamenovali.)
New york, Avengers Tower.... Clint....
Ráno jsem se probudil a šel rovnou do koupelny. Koukl jsem se do skříňky a došli mi hned tři věci. Za prvý, kde je Kate, za druhý, proč jsem se probudil na zemi a za třetí kde mám Nutellu?!....
Co se dnes děje? Zeptal jsem se sám sebe v duchu.
Rychle jsem se převlékl a běžel do obýváku kde už byli ostatní... tedy kromě Kate. (A další poloviny týmu- pozn. Autor.),,Ale, ale. Šípková růženka se nám probudila. Kde máš Kate?" Utahoval si ze mě Pietro který se už bohužel vrátil z mise. Proč bohužel? Protože má Kate rád taky. A Nutellu určitě též. On by mi ji sebral. Ne Kate, ale Nutellu.
,,Nech toho, jsou teprve dvě odpoledne. A kde je Kate bych se měl ptát spíš já vás." Odpověděl jsem. Natasha se uchechtla a koukla se na mě.
,,Jenom dvě odpoledne? A proč by jsme měli mi vědět kde je Kate. Ona není v pokoji?" Uchechtl se Pietro. Probodl jsem ho vražedným pohledem. Chvíli to vypadalo, že po sobě skočíme ale Natasha to zaregistrovala a stoupla si mezi nás.
,,Nechte toho. Pietro neprovokuj ho pořád. A ty mi Clinte řekni, kde je Kate." Řekla s klidem Natasha.
,,Já to nevím, asi se šla projít ale řeknete mi, kde mám Nutellu. Že jste mi ji někdo zase sežral!?" Jen jsem to dořekl, do kuchyně vešel Tony s rohlíkama namazanýma Nutellou. Propaloval jsem ho pohledem a on si toho všiml ale teprve až teď mu došlo, že je v prdeli.
,,Já..." nedořekl to, protože jsem po něm skočil. Slyšel jsem smích ale v tu chvíli mi to bylo jedno. Teď řeším to, že mi někdo vzal Nutellu.
O rohlíky s Nutellou jsme se ještě chvilku prali, dokud neskončili oba rohlíky na stěně.,,Kurva." Ulítlo mi. Za to mě Stark zabije! Sakra.
,,Legolasi!" Vykřikl Stark který v zápětí rychlostí blesku stál na nohou a pokoušel se mě chytit.
Takhle jsme se po Toweru honili ještě dlouho.
New Jersey-morristown........ Kate...
,,A kdy se zase uvidíme?" Zeptala jsem se Lili.
,,Nevím. Ale určitě brzo. Budu od tebe potřebovat krytí a pomoc." Koukla se na mě se zoufalím pohledem.
,,Neboj, to se nějak zvládne." Řekla jsem ji a objala.
,,Už budeš muset jít, aby si o tebe nedělali velkou starost." Řekla mi smutným hlasem.
,,No dobře." Řekla jsem ji a odtáhla se z objetí.
,,Víš kde mě najdeš. Ahoj." Řekla. Přeměnila se na vlka a vběhla do lesa. Bude se mi po ní stýskat ale tak co. Já to nějak přežiju.
Rozhodla jsem se, že bych se mohla konečně vydat do Toweru.
Přece jenom, jsem tam nebyla den. Celej den. Jako jo, není to moc ale když jste člověk, který má víc nepřátel než to hovno támhle uprostřed chodníku je to docela blbí. A když jen tak zmizíte na celej den a ještě u prostřed noci, není to moc dobrý. (Když jsem tam psala to chodníku, tak jsem byla zblblá z toho slova hovno a napsala hovníku. Pozn. Autor.)
ČTEŠ
Jsem Avenger (FF-Avengers) (probíhá korekce)
AçãoKatrine Mayles Stark. Není vám na tom jménu něco povědomé? Ano, tato dívka má něco společného se slavným milionářem, playboyem, géniusem a děvkařem, Tonym Starkem! Podle oslovení děvkař, se dá vydedukovat, že každý víkend trávil s jinou dívkou. A ta...