Hele, když jsou vánoce, tak jsem napsala zajímavou kapitolu, kde jsem napsala věci, které se původně měli dít až v dalších kapitolách. Tak doufám, že si jí užijete. + bych chtěla, aby jste si dole přečetli popisek a kdyžtak tam napsali nějaké otázky na postavy, případně na mě, jakožto na autorku. Mohla bych udělat ask.
Kate.....New Jersey....Morristown......
Protože jsem dnes neměla absolutně náladu na Cassie a její scény, rozhodla jsem se nejít do Avengers Toweru.
Horší už bylo, najít místo, kde bych mohla přes noc spát. Přece jenom, od Tonyho jsem do teď nedostávala nějaký velký prachy a myslím, že kvůli Cassie ani dostávat nebudu, z čehož plyne, že jsem na mizině.
A ptáte se, proč jsem v Morristownu?
No, abych byla upřímná, nemám tušení. Jako, samozřejmě vím, že jsem sem došla, ale ani tak nevím, co tu dělám.
Si připadám jak blázen...
Už jsem se po dlouhé době rozhodla jít od těch keřů, protože co vy víte, kdo tam může stát.
Asi spíš klečet, ne?
Jako já nevím, co dělají lidé zalezlí v keřích.
Tak určitě. Hele, vážně vypadni od toho keře. Slyšela jsem nějaký šustnutí.
Jo, vždyť už jdu.
Už jsem chtěla doopravdy odejít, to by se ale nesmělo moje bláznivé přemýšlení o týpkovi ve křoví vyplnit.
Clint.....New York.....Avengers Tower......jídelna/kuchyň/obývák/hrací místnost/'skvělé' místo na bojování......(už nwm co všechno xd - pozn.autor.)
Seděl jsem na gauči u televize a přemýšlel. O čem? Nebo spíš, o kom?
Přemýšlel jsem o Kate. O tom, jak se pořád někam, vytrácí. O tom, co se o ní povídá a o tom, co dělá, nebo jak se chová.
Už je mi to všechno hrozně divné. Mám ji ještě vůbec rád?
Agrrr. Co to plácám za kraviny. Samozřejmě, že ano. Ale. Někdy je to těžké.
Povzdechl jsem si a očima skenoval obrazovku televize, kde hrálo déčko. Počkat, proč tam sakra hraje déčko? (Vím že to tam asi nemají, ale tak co. Xd - pozn. Autor.)
Zavrtěl jsem hlavou a televizi vypl.
Dnes jsem měl v plánu, popovídat si s Cassie. Vím, že ji Kate nemá ráda, ale co když to tak vidí jen ona? Třeba Cassie není taková jak Kate říká.
Ne, tohle je čistě můj názor. Třeba se Cassie změnila. Změnit se může každý. A to platí u všech. (To přijde jen mě, že je strašně paličatej?- pozn. Autor.)
Nemějte mi to za zlé. Kate stejně nebude celý den doma, tak abych se nenudil.
Ne, doopravdy si jen popovídáme.
Zvedl jsem se z gauče a vydal se hledat Cassie.
Moc daleko jsem ani chodit nemusel, protože hned ve dveřích jsem se s ní srazil.
,,Ahoj." Řekl jsem nervózně. Proč jsem sakra nervózní? Vždyť je to jen holka. Jen hezká holka. Hej! Ne! Je to jen nějaká holčina.
,,Ahoj." Řekla vystrašeně. Ani jsem nečekal, že bude tak vystrašená. Možná by Kate přece jenom mohla změnit způsob, jak se s ní baví.
,,Tak já už půjdu." Řekla Cassie a chtěla odejít.
,,Nechoď! Chtěl bych si s tebou popovídat." Řekl jsem nervózně. A už zase jsem nervózní! Proč!?
ČTEŠ
Jsem Avenger (FF-Avengers) (probíhá korekce)
AçãoKatrine Mayles Stark. Není vám na tom jménu něco povědomé? Ano, tato dívka má něco společného se slavným milionářem, playboyem, géniusem a děvkařem, Tonym Starkem! Podle oslovení děvkař, se dá vydedukovat, že každý víkend trávil s jinou dívkou. A ta...