Bab (7)

34 7 3
                                    

"AAA"

Kedengaran bunyi seseorang menjerit dari luar.

John melihat Mia yang merangkak perlahan mengikuti John..

Berpeluh² anggota badan John melihat mulut Mia yang berdarah-darah mendekatinya.John membuka pintu perlahan² keluar mengunci pintu itu.

Tiba²..

"John.." kedengaran seseorang yang memanggil nama 'John'

"Oh ya doktor Aron.." John berkata sambil tersengih."

"Kenapa kamu kelihatan ketakutan  ni?" Doktor Aron berkata sambil membuka pintu yang dimana Mia berada..

"Dok!.Ja..Jangan.." John berkata kerana tidak mahu doktor Aron membuka pintu tersebut. John memejam mata seketika kerana tertalu takut. Doktor Aron keluar dengan mata yang berwarna hitam semua..John terkejut.

"Dok!"

"Apa kau nak?!" Doktor Aron berkata pada.

John berasa hairan kerana suara Doktor Aron agak pelik dan lain daripada suara biasanya.

"Dok.." John ketakutan kerana melihat mulutnya berdarah seperti memakan sesuatu..

"Erk..!" John berlari masuk ke bilik dimana Mia berada lalu mengunci dan dia terus duduk sambil memejam mata..

"Eh,Mia" John berkata dalam hati lalu membuka matanya...

"John..."

John terkejut melihat Mia sedang bersorok..

"Wuwuwu" Mia menangis perlahan.

"Eh,Mia kenapa?" John mendekati Mia..

Lalu,Mia menunjukkan tangannya digigit..

"Mia!!" John menjerit.

~

"John bangun!"

Dog VirusWhere stories live. Discover now