Přisedla jsem si tedy k Newtovi se kterým tam ještě seděl Minho a myslím, že Chuck.
„Ahoj, my se ještě neznáme jsem Chuck" řekl Chuck a natáhl ke mně ruku, kterou jsem mu přijala.
„Ahoj, já jsem El" usmála jsem se na něj. Vypadalo to, že je z nás nejmladší.
„Včera jsme měli schůzi a máme pro tebe práci, co by jsi mohla dělat" řekla najednou Newt.
„Kterou" optala jsem se.
„No, mohla by jsi být zdravotník" řekl Newt.
„Hej, to je dobrý, tak já budu tedy zdravotník" usmála jsem se a Newt se usmál taky.
Milovala jsem, když se Newt usmál vypadal hrozně roztomile a to ho znám pár hodin.Newt mě zavedl k místu, kde se spí. Měla jsem si vybrat kam chci dát síť.
„Kde máš síť ty?" Zeptala jsem se.
„Tady" ukázal na síť Newt.
„Tak v tom případě chci spát tady" ukázala jsem na místo vedle Newtovi sítě.
„Vážně, proč?" Zeptal se Newt a usmál se Awwww.
„To je jedno" oplatila jsem mu úsměv.
„No, měli bychom jít oslavovat. Vždycky když přijede někdo nový, tak slavíme." Řekl Newt.
„No, tak to jdeme pořádně oslavit" zasmála jsem se a běžela za Newtem.
Popíjeli jsme nějaký Galyho drink, byl pěkně hnusný ale nic jiného nebylo. Když už jsme byli zdrinkovany dost, tak se mě zničeho nic zeptal Newt, jestli si nepůjdeme zatancovat.
Chvíli jsem váhala ale pak jsem na to kývla.
Po pár minutách jsme to vzdali a šli si zpátky sednout, protože jsme se moc motali.
Potom nastalo ticho, které nakonec prolomil Newt.„Proč chceš mít síť vedle mě ?" Zeptal se znova.
„Ty nedáš pokoj, že ne ?" Zasmála jsem se.
„Notak řekni mi to" žadonil Newt.
„Fajn, je pravda, že se mi moc líbíš" řekla jsem a sklopila hlavu, protože jsem cítila jak rudnu.
Newta to očividně zaskočilo.„Ty mně taky" zvedl mi hlavu a šel směrem k sítím, kde už několik placerů spalo. Po nějaké době jsem šla taky.
Musela jsem nad tím přemýšlet. Newt byl opilý určitě to nemyslel vážně. Celou dobu mi probíhal dnešek hlavou. Pořád mi přišlo divný, že jsme tu zavřený. Musí existovat důvod proč tu jsme. Z mého věčného přemýšlení jsem nakonec usnula.********
„Dobré ráno El" slyšela jsem hlas Newta.
Otevřela jsem oči a pohled se mi naskytl na blonďatého kluka.„Musíš na mě tak zírat" zasmála jsem se a sedla si.
„Myslel jsi to vážně to co jsi včera večer říkal?" Musela jsem se zeptat.
„Co?" Řekl Newt a já pochopila že nevěděl co mluví.
„To byl vtip, samozřejmě že jo" usmál se Newt a dal mi pusu do
vlasů a obejmul mě. Objetí jsem mu okamžitě opětovala a v břiše se mi rozletěly miliony motýlků.
S Newtem jsme šli na snídani. Byly míchané vajíčka. Sedli jsme si na místo, kde jsme seděli včera a pustili se do jídla. Najednou si k nám přisedl Alby.„Takže vy spolu teď chodíte?" Zeptal se Alby.
S Newtem jsme se ne sebe vyděšeně podívali.„Klid, žádný pravidla to neporušuje." Usmál se Alby.
„Přeju vám to" usmál se a odešel.
ČTEŠ
Labyrint FF [TMR]
FanfictionDalší fanfikce na film labyrint (Newta) děj se bude odehrávat podobě jako ve filmu. Jo a než začnete číst, tak by jste měly vědět, že nebudou používat tu jejich mluvu. Myslím tím to bažo atd. prostě se mi to nelíbí :)