1. Impreza integracyjna

1.2K 20 77
                                    

Na wstępie chcę zaznaczyć że nie obejżałam jeszcze trzeciego sezonu do końca (tylko trzy odcinki) więc jeśli coś nie jest zgodne z fabułą to raczej dlatego

********************
Mineło troche czasu odkąd Agencja i Portowa Mafia a raczej ich szefowie postanowili połączyć obydwie organizacje w jedną. Pomimo tego część osób się ze sobą jeszcze nie dogadywała. No bo czego można oczekiwać od ludzi którzy ze sobą walczą od samego początku a nagle stają się współpracownikami. Trwało to powoli jednak zaczynali się przyzwyczajać do obecnej sytuacji i nawet Atsushi i Akutagawa jakoś się ze sobą dogadywali i powoli porzucali spory z przeszłości. Jednak szefów niepokoiło to że dwóch delikwentów nie może wogule się dogadać ze sobą. A mowa tu o słynnym duecie "Podwójnej Czerni"

Ci co widzieli ich jeszcze za czasów gdy obydwoje byli mafiozami wiedzieli że ich relacja była dziwna od samego początku. Niby się wyzywali na każdym kroku i czasem próbowali zabić siebie nawzajem co bardziej było w przypadku Chuuyi w stosunku do Dazaia to jednak za każdym razem gdy Dazai próbował popełnić samobójstwo Chuuya był zawsze obok by go powstrzymać. A gdy Chuuya używał korupcji Dazai był zawsze obok by go powstrzymać zanim jego zdolność go zabije. Pomimo swoich wiecznych kłutni troszczyli się nawzajem o siebie. Jednak teraz ich relacja wyglądała inaczej. Owszem na polu walki nic się nie zmieniło ale poza nim nie można było ich zobaczyć razem a nawet jeśli to panowała pomiędzy nimi głucha cisza. Z początku była ona tylko od strony rudego mafiozy który nawet nie raczył reagować na złośliwe docinki wyższego co dziwiło praktycznie wszystkich. Traktował go jak powietrze co było zupełnie nie w jego stylu. Zazwyczaj gdy tylko ktoś na przykład taki Dazai wypomniał mafiozie jego wzrost to ten mógłby się na taką osobę rzucić z nożem. Lecz teraz jego zachowanie zmieniło się diametralnie i wszystkich to niepokoiło bo nie tylko docinki Dazaia były w ten sposób traktowane. Troche to wyglądało tak jakby stracił tą agresywną część siebie lub przejoł umiejętność Dazaia do chowania wszystkich emocji przed światem ponieważ przestał praktycznie jakiekolwiek pokazywać. Ukazywał ich odrobinę tylko w stosunku do swojej rodzinki w skład której wchodzili Kouyou, Kyoka, Elise, Q i rodzeństwo Akutagawa. Były to też osoby które były najbardziej zaniepokojone zachowaniem niższego.

Gdy po tygodniu lub dłużej starania Dazaia o to by niższy zwrócił na niego uwagę nic nie dawały zaczoł powoli odpuszczać i sam też przestał się odzywać do niższego. I to równiez zaniepokoiło wszystkich ponieważ brunet jeszcze nigdy nie chodził taki przygnębiony oraz nigdy tak szybko nie odpuszczał. I nikt nie wiedział o co chodzi. Nikt oprócz Rampo który jak można się domyślić wiedział wszystko ale postanowił poczekać na dalszy rozwój sytuacji.

Gdy takie zachowanie się ciągneło już przez prawie miesiąc Mori razem z Fukuzawą próbowali wymyślić jakiś plan by to przerwać. I tak powstał pomysł by zorganizować obowiązkową imprezę integracyjną. Oczywiście poprosili Kouyou i Yosano o pomoc w zorganizowaniu wszystkiego oraz wtajemniczyli je w swój plan. Wtajemniczyli też resztę rodzinki Chuu gdyż przydałaby im się pomoc z ich strony. Wtajemniczony też został Atsushi gdyż niepokoił się on o swojego mentora. I tak powstała ekipa która miała za zadanie troszke zmanipulować przyjęcie by pogodzić razem skłuconych partnerów.

BSD One ShotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz