єℓѕő ℓєνє́ℓ

133 7 0
                                    

Rettentően izgultam. Ahogy minden tekintet rámszegeződött, ahogy a hátam mögött összesúgtak rólam a diákok, sőt, még a tanárok is. Próbáltam nem foglalkozni a bámulásokkal, melyek égetően hatottak bőrömön. Aztán egy óvatlan pillanatban megláttalak téged. Ahogy ott álltál a folyosó sarkán, kezeiddel a zsebedben, és egy aranyos mosollyal az arcodon. Az a mosoly... Szerintem az érte el, hogy beléd szeressek. Az az ártatlan, jóindulatú és kedves görbület az ajkad szélén, ami mindig elérte, hogy a vér hevesebben áramoljon az ereimben. Amitól megremegtek a térdeim, és automatikusan elkaptam a fejemet, nehogy észre vedd, hogy nézlek.

Hamar sikerült barátokat szereznem, és mind nagyon rendesek voltak, de... Én veled akartam beszélgetni, nevetni, kávézni. Veled akartam csoportos feladatokat csinálni, és elmenni osztálykirándulásra, nem pedig mással. Tipikus gyerek szerelem volt, amit akkor éreztem. Legalábbis sokáig azt hittem. 
Lopva pillantgattam feléd a szünetekben, figyelve, nehogy véletlenül észre vedd a sóvárgó tekintetem. A barátnőim azt mondták, hogy elérhetetlen vagy, így szinte azonnal le is mondtam rólad. Hisz miért is kellene neked egy olyasfajta lány, mint én? Egy visszahúzódó, csendes, félénk teremtmény, aki alig mer megszólalni fiúk társaságában. 
Így hát eldöntöttem, hogy leírok mindent, ami bennem van. Sokan mondogatják, hogy ha kiírjuk magunkból azokat az érzelmeket, amik nyomják a lelkünket, tova szállnak, és segítenek a megkönnyebbülésben. Nekem is ki kellett próbálnom, mert másképp nem ment. Másképp nem tudtalak kiverni a fejemből. 

____

Hi everyone! ^^ hoztam egy új könyv sorozatot nektek. Nem hiszem, hogy ez túlságosan el fogja nyerni a tetszéseteket, de én már annak is örülök, ha két ember olvassa^^
Nem vagyok velük túlságosan megelégedve, bár sokat jelentenek nekem.
Köszönöm annak, aki belenéz:3

Ehhez tartozó könyv:

Ehhez tartozó könyv:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~Zsuni~

letters; for him | ✔️Where stories live. Discover now